پروفایل کاربر

رضا احمدی

زمان محاسبه خسارت تاخیر و تادیه

با سلام بنده 5 سال قبل بابت مطالباتم شکواءیه کیفری بابت کلاهبرداری دادم ولی دادگاه برایت به کلاهبرداری داد و در حکم گفت که متهمین دروغ گفتن و کارشون کلاهبرداری نبوده و شما میتونید در دادگاه حقوقی اقدام کنید.

سوال بنده اینه که زمان محاسبه خسارت تاخیر و تادیه از چه زمانی خواهد بود؟ از زمان واریز وجه برای متهمین یا تاریخ شکایت کیفری و یا شکایت حقوقی ؟

ممنون میشم پاسخ رو مستند به ماده و بند قانون بفرمایید.

با سپاس فراوان

مشاهده سوالات مشابه

پاسخ‌ها (1)

پاسخ تیم حقوقی وینداد

فرزانه بزم آمون

3 سال پیش

باسلام

اگر در شکوائیه خود مطالبه وجه کرده بودید میتوان با استناد به تاریخ آن شکوائیه خسارت تاخیر تادیه دریافت نمود.

اما اگر در شکوائیه خود مطالبه وجه نکرده اید، از تاریخ دادخواست حقوقی خسارت تاخیر تادیه محاسبه میگردد.

با احترام

تیم حقوقی وینداد

هر سوال حقوقی داشتید از ما بپرسید. متخصص‌های ما در سریع‌ترین زمان ممکن به سوال شما جواب تخصصی می‌دهند.

بیشتر بخوانید

پروفایل کاربر

سارا احمدی

دعانویس

چند وقت پیش با خانمی آشنا شدم ایشان گفتن ینفردعا نویس میشناسن ولی من تمام پولها بحساب این خانم ریختم الان چطور حقم پس بگیریم از طرفی این خانم فالگیر هستن و توی یه شهر دیگه فقط سریعترین راه چیه البته ناگفته نماند چندین بار من تهدید کردن به نامزدت میگیم که دعا گرفتی و این خانم توی یه شهر دیگه هستن و فقط شماره نامزدم دارن

پروفایل کاربر

محسن قناعت پیشه

تعیین مجازات چند جرم برای یک متهم

سلام

در صورتیکه که در یک پرونده، متهم بیش از یک عنوان جرم مرتکب شده باشد، (مثلا هم خیانت در امانت و هم کلاهبرداری) مجازات هر کدام جداگانه لحاظ می شود؟

پروفایل کاربر

سعید خالقی

در مورد رای صادره شده دادگاه کیفری دو شیراز رای فاقد وصف میباشد

با سلام بنده در سال ۹۷ محکوم شده ام به اتهام جعل اسناد واستفاده از سند مجعول کسی رو نداشتم داخل زندان بودم که پیگیر کارم باشه وکیلم هم با طرف مقابل تبانی کرده بود وهیچ چیزی به من نگفت وحتی رای هم به شخص خوده بنده ابلاغ قانونی نشده است حدود دوماه است که دارم تقاضای اعاده دادرسی رو میدم هی دیوان درخواستمو رد میکنه ومیگه به دلیل اینکه رای شما قطعیت پیدا نکرده رفتم شعبه صادر کننده رای گواهی قطعیت گرفتم فرستادم بازم رد کردن باز رفتم شعبه شعبه داخل رای پیش نویس درست صادر شده ولی رای که ابلاغ کردن به وکیلم فاقد وصف میباشد به دلیل اینکه آخر رای نوشته شده این رای پس _____________دیگه چیزی نوشته نشده یعنی کلمه پس آخرین کلمه است ما باید چیکار کنیم،،، ممنون؛؛؛ خدا خیرتون بده؛ تو رو قرآن یه راه کاری به ما بگید

تمامی حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت متعلق به وینداد (عدل آفرینان وینا دادگر نوین) می‌باشد