پروفایل کاربر

سما ناصری

5 سال پیش

زمین های واگذاری

سلام پدرم قطعه زمین واگذاری از زمینهای مسکن و شهرسازی خریدن, سال۷۸پدرم فوت کردن و مادرم سال۸۷ پیگیر زمین میشه و واریزی های زمین انجام میده،الان که موقع تحویل زمین هست من برای تحویل مراجعه کردم و مسئول واگذاری میگه شما یه مبلغ۵میلیون در فلان تاریخ باید واریز میکردید و زمین تحویل میگرفتین،الانم لایحه اومده که زمین های واگذاری بین ۲الی ۳نفر تقسیم میشه چون واریز ۵میلیون انجام ندادین زمینتون تقسیم میسه،ممنون میشم راهنماییم کنید چطوری میتونم این مشکل برطرف کنم،هیچ ابلاغیه ی رسمی برای پرداخت۵میلیون به من نشده

مشاهده سوالات مشابه

پاسخ‌ها (1)

پاسخ تیم حقوقی وینداد

فاطمه حسینقلی‌لو

4 سال پیش

با سلام و احترام

دوست عزیزم از انجاییکه کیس شما از قالب سوال خارج است. پیشنهاد میشود از خدمات مشاوره حقوقی تیم ما استفاده کنید.

بااحترام

هر سوال حقوقی داشتید از ما بپرسید. متخصص‌های ما در سریع‌ترین زمان ممکن به سوال شما جواب تخصصی می‌دهند.

بیشتر بخوانید

پروفایل کاربر

فاطمه علیزاده

6 ماه پیش

مزایده خودرو

کسی تومزایده خودرو برنده بشه حق وحقوق وراث ازطریق قانون وثبت واریز میشه یا شخصی خورش شخصی به حساب هرکدوم واریز میکنه ؟

پروفایل کاربر

reza fadae

2 سال پیش

وراثت

سلام و‌عرض ادب
پدر بنده چند سالیست فوت شده است ، سه دانگ از یک خانه را لفظا جلو همه ی خانواده به نام من زده است ۳ دانگ دیگر خانه قانونا به نام بنده می باشد، الان جمع خانواده ی بنده که ۷ نفر می باشند بر اساس این موضوع وکالت فروش را به نام بنده زده اند و حرفی ندارند ، جز یک نفر که سهمش را می خواهد ، حال سوال بنده این است با این همه شهود می توان آن ۱/۹ سهم از سه دانگ از شخص مدعی ( خواهر ) گرفت ؟!
و اگر بنده ۱/۹ سهم خواهرم را از ایشان نخرم ، با این مقدار کم از سه دانگ چه کار می تواند بکند؟
(در ضمن بنده تنها فرد مجرد و یکی از دو پسر خانواده می باشم)
پیشاپیش از پاسخگویی شما ممنونم

پروفایل کاربر

امیرمیلاد صفری

2 سال پیش

خیانت در امانت

با سلام و عرض ادب
وقت بخیر
چکی قدیمی به عنوان امانت در اختیارشخصی که بهشون بدهکار بودم گذاشتم و بعد از چند روز چک صیادی تقدیم کردم و چک هم بنام شخص موردنظر نوشته و پاس شد و مدارک و پرینت حساب بامهر و امضا بانک هم موجود دارم.اما شخص مورد نظر اون چک قبلی رو برد بانک و برگشت زد و شکایت کیفری کرد
سوالم اینه میتونم با مدارک چک صیادی پاس شده از ایشان به عنوان خیانت در امانت شکایت کنم یا خیر
سپاس فراوان که متن طولانی حقیر رو مطالعه کردید و پاسخ دادید
با تشکر