پروفایل کاربر

حسین حقیقی

8 سال پیش

مشاهده سوالات مشابه

پاسخ‌ها (1)

مهرنوش فتاحی

8 سال پیش

شما می توانید به هیئت حل اختلاف کار که صالح به رسیدگی هر گونه دعوایی میان کارگر و کارفرما است مراجعه کرده و دادخواستی مبنی بر مطالبه حقوق، سنوات و دیگر مطالبات خود بدهید.


هر سوال حقوقی داشتید از ما بپرسید. متخصص‌های ما در سریع‌ترین زمان ممکن به سوال شما جواب تخصصی می‌دهند.

بیشتر بخوانید

پروفایل کاربر

کاربر

6 سال پیش

تمدید نکردن قرارداد کار

من 4 ماهه دارم کار میکنم و بهم حقوق پرداخت میشود ولی قراردادم 4 ماه پیش تمام شد و تمدید نکردند. یعنی در واقع بدون قرارداد دارم کار میکنم و حقوق میگیرم.میخواستم بدونم چهکار باید بکنم.میتوانم شکایت کنم؟ قراردادم از حالت معین به رسمی تغییر میکند؟