پروفایل کاربر

بدون نام

4 سال پیش

شکایت برای بیمه

سلام من یه قرارداد یک ساله با کار فرمام داشتم الان تمون شده داخل قرارداد برای بیمه چیزی نوشته نشده من میتونم برای بیمه نشدنم شکایت کنم یا نه؟

مشاهده سوالات مشابه

پاسخ‌ها (1)

آرش حق شناس

4 سال پیش

باسلام؛

مطابق ماده ۱۴۸ قانون کار، کارفرماهای کارگاه‌های مشمول این قانون مکلفند براساس قانون تامین اجتماعی نسبت به بیمه نمودن کارگران واحد خود اقدام نمایند. البته این در صورتی است که میان شما و کارفرما رابطه استخدامی تمام وقت برقرار بوده باشد که در این صورت شما می‌توانید به اداره کار مراجعه کرده و از کارفرمای خود شکایت کنید.

بااحترام؛

هر سوال حقوقی داشتید از ما بپرسید. متخصص‌های ما در سریع‌ترین زمان ممکن به سوال شما جواب تخصصی می‌دهند.

بیشتر بخوانید

پروفایل کاربر

شادی هزاره

4 سال پیش

قرار داد محرمانه

قرار داد بین دو شرکت عمرانی که یکی از این شرکت ها رقیب است و میخواهد سود پروزه های این شرکت دیگر را بخرد و اینکه  جعل امضای رییس شرکت عمرانی مجازاتش چیست به طور خلاصه تمام قوانین مشارکت مدنی را میخواستم لطف کنید به من بگید.

پروفایل کاربر

مهدی عابدین زاده

2 سال پیش

ضمانت کار

وقت بخیر کارفرما یک چک با مبلغ و تاریخ از من دریافت کرده است و در قرارداد هم سریال و تاریخ و مبلغ چک ثبت شده است و کپی قرارداد را دارم اما متاسفانه بعد از ترک کار خواهان حقوق شدم چک را بر نمی گرداند و جواب می دهند شکایت کنم چک را اجرا می گذارند

پروفایل کاربر

Milad Naderi

5 سال پیش

مواردی که برای گرفتن کارآموز در شرکت باید مد نظر گرفت؟!

سلام وقت بخیر
تعدادی زیادی از دانشجویان طی این سال جاری درخواست کارآموزی در شرکت بنده رو داشتن و بنده چون نمیدونستم از لحاظ حقوقی چه مواردی رو باید رعایت کنم قبول نکردم. الان میخوام برای شرکت کارآموز قبول کنم.
آیا باید با فردی که درخواست دوره کارآموزی را دارد قرارداد ببندم؟
آیا باید کارآموز رو بیمه کنم؟

تمامی حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت متعلق به وینداد (عدل آفرینان وینا دادگر نوین) می‌باشد