پروفایل کاربر

بدون نام

4 سال پیش

شکایت برای بیمه

سلام من یه قرارداد یک ساله با کار فرمام داشتم الان تمون شده داخل قرارداد برای بیمه چیزی نوشته نشده من میتونم برای بیمه نشدنم شکایت کنم یا نه؟

مشاهده سوالات مشابه

پاسخ‌ها (1)

آرش حق شناس

4 سال پیش

باسلام؛

مطابق ماده ۱۴۸ قانون کار، کارفرماهای کارگاه‌های مشمول این قانون مکلفند براساس قانون تامین اجتماعی نسبت به بیمه نمودن کارگران واحد خود اقدام نمایند. البته این در صورتی است که میان شما و کارفرما رابطه استخدامی تمام وقت برقرار بوده باشد که در این صورت شما می‌توانید به اداره کار مراجعه کرده و از کارفرمای خود شکایت کنید.

بااحترام؛

هر سوال حقوقی داشتید از ما بپرسید. متخصص‌های ما در سریع‌ترین زمان ممکن به سوال شما جواب تخصصی می‌دهند.

بیشتر بخوانید

پروفایل کاربر

مصطفی هاشمی

4 سال پیش

قانون کار ساعتی

من به مدت 10 ساله در شرکتی مشقول کارم ودر همه ماهها حداقل180ساعت وداشتم.وبه قول کار فرما همه عیدی وسنوات توی این ساعات گنجانده شده.می خواستم ببینم این کار قانونی یانه؟

کار فرما در15فروردین99پیام داد که به خاطر کرونا شرکت تا اول اردیبهشت تعطیله اما من در اردیبهشت که تقاضای حقوق کردم.گفت شما حق وحقوقی ندارید چون نیامدیدوکار انجام ندادید.میخوا بدونم این کار قانونی هست یا نه؟

پروفایل کاربر

Mohammad Javan

4 سال پیش

نحوه بستن قرارداد و صدور گواهی

سلام
ما شرکت نرم افزاری مسئولیت محدود هستیم که بعضی مواقع ما فریلنسر ها به صورت ساعتی یا هفتگی کار میکنیم.
به چه صورت میتونیم با این ها قرارداد قانونی ببنیدم و براشون گواهی سابقه کار در شرکت صادر کنیم به صورتی که درگیر مسائل حقوقی بیمه و ... نشیم.

پروفایل کاربر

بدون نام

4 سال پیش

امضا برگه دریافت حقوق و مزایا

سلام، ببخشید من در یک کارگاه کار میکنم کارفرما هر ماه ازما امضا میگیره یک ورقی تو نوشته شده من تمام حقوق مزایا عیدی تحویل کرفتم ولی بما نداده ما از ترس که بیکار شیم امضا میکنیم. ایا این سند ادارکار قبول میکنه؟

تمامی حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت متعلق به وینداد (عدل آفرینان وینا دادگر نوین) می‌باشد