پروفایل کاربر

تتا تات

فروشگاه اینترنتی شرکتی

ما یک وب سایت اینترنتی داریم و یک شرکت خدمات رایانه ای با مسئولیت محدود ثبت کردیم که هنوز فعالیتی در این حوزه نداشته و روی پرونده مالیاتی خودمون هم عدم کارکرد شرکت زدیم حالا یک مشاوره از شما میخوام ما محصولاتمون رو از مغازه دار ها میگیریم و یک سود روش میزاریم و میفروشبم اینجا مایی که شرکت ثبت کردیم مالیات رو طبق چه چیزی باید بدیم در لحاظی که جنس فروشی مال ما نیست و اینکه اگر بصورت حقوقی کار کنیم وضعیت به چه صورت خواهد بود ؟
آیا باز کردن درگه اینترنتی بصورت حقوقی و ایجاد تراکنش شامل مالیات های سنگین میشه برامون ؟ چون ما یک واسط خواهیم بود و اجانس مغازه دار ها رو بصورت واسط میفروشیم

مشاهده سوالات مشابه

پاسخ‌ها (1)

کارشناس حقوقی وینداد

5 سال پیش

با سلام:

در پاسخ به سوال مطروحه لازم به ذکر است چنان چه فروشنده کالا و محصولات شما محسوب گردید و فاکتور فروش توسط شما صادر گردد تمام مالیات وجه واریزی برعهده شما می باشد. لیکن چنان چه شما یک مارکت پلیس و یا یک واسط باشید و در قرارداد تامین کننده نیز قید نموده باشید که فروشنده کالا و محصولات تامین کننده می باشد و فاکتور فروش نیز توسط تامین کننده (فروشنده) صادر گردد شما فقط نسبت به سودی که دریافت می نمایید مشمول محاسبه عملکرد مالیاتی می باشید.

با احترام؛

تیم حقوقی وینداد.

هر سوال حقوقی داشتید از ما بپرسید. متخصص‌های ما در سریع‌ترین زمان ممکن به سوال شما جواب تخصصی می‌دهند.

بیشتر بخوانید

پروفایل کاربر

محمد احمدی

نحوه شکایت از فروشنده گوشی

سلام وقت بخیر... من یه گوشی شیائومی mi 9t pro خرید کردم و الان دوربینش مشکل داره،طوری که وارد برنامه دوربین میشم اطراف دوربین سریع گرم میکنه و کیفیت دوربین بشدت میاد پایین و به مراتب شارژ هم زود خالی میکنه،دوبار گوشی رو برای بررسی به شرکت خریداری شده ازش فرستادم ولی اونا میگن مشکلی نداره،حالا باید چجوری ازشون شکایت کنم؟

نقش حقوقی مالک جدید و قدیم در معامله املاک

معامله ملکی با اطلاع کامل خریدار و فروشنده از تمام جزییات مورد معامله و حقوق سایر افراد نسبت به ملک موصوف انجام شده است . سال گذشته من دادخواست الزام به تنظیم سندسرقفلی را علیه مالک فعلی تقدیم کردم . دادگاه پس از جلسه سوم رسیدگی، با استدلال اینکه طرح دعوی میبایست علیه مالک اولیه نیز انجام میشد قرار رد دعوی را صادر نمود . با توجه به اینکه مالک فعلی با اطلاع دقیق از حق سرقفلی مذکور نسبت به خرید اقدام کرده است اکنون حضور مالک اولیه در دادگاه ضرورت دارد؟ آیا میتوان بدهی را به مالک اولیه نسبت داد؟
مالک فعلی نیز اخیرا" دو دانگ ملک را به دیگری واگذار کرده است آیا باید وی را نیز طرف دعوی قرارداد؟

پروفایل کاربر

حامد کهن

مسائل همکاری یک استارتاپ با شرکای ایرانی کانادایی

سلام
وقتتون خوش
ما یه استارتاپ می خواهیم بزنیم
در واقع یه آنلاین استور
که می خواهیم با یکی از دوستامون که کانادا هست شریک بشیم و تقسیم وظیفه کنیم
آیا راه حقوقی هست که ما در ایران و اونا در کانادا تفاهم نامه یا قراردادی داشته باشیم که سهم ها مشخص باشه و قابل پیگیری باشه؟

تمامی حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت متعلق به وینداد (عدل آفرینان وینا دادگر نوین) می‌باشد