پروفایل کاربر

حسین حقیقی

8 سال پیش

مشاهده سوالات مشابه

پاسخ‌ها (1)

مهرنوش فتاحی

8 سال پیش

همان طور که در ذیل ماده 24 قانون کار اشاره شده است، در صورت خاتمه قرارداد کار با مدت موقت یا کار معین چنانچه سابقه کار کارگر نزد کارفرما به یکسال رسیده باشد، کارفرما مکلف به پرداخت مزایای پایان کار مقرر در ماده قانونی مذکور می باشد. اگر زمان اشتغال کمتر از یک سال باشد، پرداخت این مزایا منوط به پیش بینی موضوع در قرارداد کار منعقده میان طرفین خواهد بود.

هر سوال حقوقی داشتید از ما بپرسید. متخصص‌های ما در سریع‌ترین زمان ممکن به سوال شما جواب تخصصی می‌دهند.

بیشتر بخوانید

پروفایل کاربر

هانیه صدیقی

2 سال پیش

تحویل کار

سلام ببخشید من یه سوالی دارم ممنون میشم کمکم کنید
من میخوام از شرکتی که توش کار میکنم بیام‌بیرون
تو قراردادمون گفته باید یک ماه قبل اعلام کنی
من تازه ۳ ماه قبل اعلام کردم و نامه استعفا نوشتم که توش مشخص کردم سه ماه دیگه میرم

مدیرم نمیخواد من برم ولی خیلی داره اذیتم‌میکنه

به من گفتن وقتی از یه جا میخوای بیای بیرون باید برگه تحویل کارتو امضا کنه مدیر اون شرکت

اما این آدم امضا نمیکنه برگه منو و همش میگه نه یه‌سری کار دیگه ام هست که باید انجام بعد امضا میکنم
نصفشون کاراییه که اصن وظیفه من نبوده هیچوقت
این روند هی داره تکرار میشه باز من انجام میدم‌ باز قبول نمیکنه

من باید چیکار کنم؟ اگر برگه تحویل کارمو امضا نکنه میتونه بره ازم شکایت کنه؟

پروفایل کاربر

غلامرضا قناعت پیشه

8 ماه پیش

اخذ سفته و استرداد آن

کارگری که سفته به کارفرما تحویل داده بلافاصله بعد از اتمام کار و قطع رابطه کاری تقاضای استرداد آن را نموده ولی کارفرما امتناع نموده و کارگر مراتب را با تنظیم اظهار نامه قضائی پیگیری نموده. در صورت پیگیری کارفرما برای به اجرا گذاشتن سفته در این فاصله چه اقداماتی می‌توان انجام داد؟

پروفایل کاربر

علی صالحی نیا

7 ماه پیش

ترک کار در دوره آزمایشی

با سلام. من در یک شرکت خصوصی شروع به کار کرده و در ابتدا مبلغی سفته و بک قراداد nda امضا کردم ولی قرارداد کاری هنوز ندارم چون دو ماه اول آزمایشی هستش. الان بعد از یک هفته از شروع کارمی‌خوام به دلایلی قطع همکاری کنم . آیا باید از یک ماه قبل اطلاع بدم یا میتونم زود تر برم. چون آزمایشی هستش ؟