بدون نام
قرارداد بدون بیمه
با سلام من با کارم به مشکل خوردم و جدا شدم اما قرارداد یکساله بسته بودیم و بدون بیمه خواستم بدونم قرارداد بدون بیمه معتبره؟؟
مشاهده سوالات مشابه
پاسخها (1)
هر سوال حقوقی داشتید از ما بپرسید. متخصصهای ما در سریعترین زمان ممکن به سوال شما جواب تخصصی میدهند.
بیشتر بخوانید
Mohammad Javan
نحوه بستن قرارداد و صدور گواهی
سلام
ما شرکت نرم افزاری مسئولیت محدود هستیم که بعضی مواقع ما فریلنسر ها به صورت ساعتی یا هفتگی کار میکنیم.
به چه صورت میتونیم با این ها قرارداد قانونی ببنیدم و براشون گواهی سابقه کار در شرکت صادر کنیم به صورتی که درگیر مسائل حقوقی بیمه و ... نشیم.
مصطفی هاشمی
قانون کار ساعتی
من به مدت 10 ساله در شرکتی مشقول کارم ودر همه ماهها حداقل180ساعت وداشتم.وبه قول کار فرما همه عیدی وسنوات توی این ساعات گنجانده شده.می خواستم ببینم این کار قانونی یانه؟
کار فرما در15فروردین99پیام داد که به خاطر کرونا شرکت تا اول اردیبهشت تعطیله اما من در اردیبهشت که تقاضای حقوق کردم.گفت شما حق وحقوقی ندارید چون نیامدیدوکار انجام ندادید.میخوا بدونم این کار قانونی هست یا نه؟