پروفایل کاربر

Arman Karami

4 سال پیش

قرارداد فریلنسینگ

با سلام و خسته نباشید .

بنده فریلسر هستم میخواستم بدونم چه راهی برای انعقاد یک قرار داد به صورت قانونی بین افراد به صورت دور کاری و بدون تماس فیزیکی وجود داره ؟؟

مشاهده سوالات مشابه

پاسخ‌ها (1)

پاسخ تیم حقوقی وینداد

زهرا بیات

4 سال پیش

سلام

در صورتی که تمایل داشته باشید بدون حضور فیزیکی به انعقاد قرارداد بپردازید بایستی قرارداد خود را به صورت الکترونیکی امضا نمایید. امضای الکترونیکی به موجب قانون تجارت الکترونیک همانند امضای عادی معتبر می باشد. سامانه حقوقی وینداد با فراهم کردن امکان امضای قرارداد به صورت الکترونیکی، این مشکل را برای شما حل کرده است.

لینک خدمت امضای الکترونیکی قرارداد: کلیک کنید


با احترام

تیم حقوقی وینداد

هر سوال حقوقی داشتید از ما بپرسید. متخصص‌های ما در سریع‌ترین زمان ممکن به سوال شما جواب تخصصی می‌دهند.

بیشتر بخوانید

پروفایل کاربر

صادق باقری

2 سال پیش

مشاوره برای تنظیم قرارداد

سلام وقت بخیر 

من برای قرارداد شراکت دو کسب و کار آنلاین نیاز به مشاوره برای تنظیم قرارداد دارم. از کدوم بخش وب سایت میتونم کمک بگیرم؟

پروفایل کاربر

مریم دهاقانی

9 ماه پیش

برداشت اطلاعات کاری

سلام وقتتون بخیر ببخشید من به تازگی از یک شرکت معماری بیرون اومدم اونجا به عنوان طراح کار میکردم و 2 سال کاری که انجام دادم و همه ی طرح ها و پروژه هام الان تو سیستم شرکت مونده و کارفرمام اجازه برداشتنشون رو به من نمیده میگه اطلاعات محرمانه هست.در حالی که اکثرشون هم فقط طراحی داخلی های ویلاهای شخصیش بوده.
اما از اون جایی ک من کارم طوری هست که رزومه ام فقط با وجود عکس ها و پروژه هام معتبره و بدون نشون دادن پروژه هایی که کار کردم عملا دیگر بدون سابقه کار حساب میشم تو رشته ی خودم،میخوام ببینم این اقا از لحاظ قانونی میتونه نگذارد من پروژه هام رو بردارم؟و اینک اگر نگذارد من حق اینو دارم که بهش بگم پس هر چی انجام دادم رو پاک میکنم؟چرا وقتی من از اون جا اومدم بیرون باید از کار من استفاده کنه؟
درضمن من بطورکل هیچگونه قرارداد استخدامی یا عدم افشا اطلاعاتی امضا نکردم

پروفایل کاربر

بدون نام

4 سال پیش

تبدیل وضعیت استخدامی

باسلام و خسته نباشید

بنده در آزمون کشوری استخدامی آب وفاضلاب روستایی پذیرفته شدم و بعداز آن آب و فاضلاب روستایی که یک شرکت دولتی بود با آب و فاضلاب شهری که یه شرکت نیمه دولتی(خصوصی) هست ادغام شده و وضعیت استخدامی ما که قرار بود در روستایی پیمانی باشد و کد استخدامی از سازمان امور اداری و استخدامی صادر شود شنیده میشود که قرار است بعد ادغام به قرارداد کار کعین تبدیل شود! حال سوال اینجاست که آیا تبدیل وضعیت استخدامی با توجه به آزمون استخدامی کشوری که ما دادیم قانونیست؟ وآیا با تبدیل وضعیت استخدامی ما متضرر می شویم ؟ یا قرارداد کار معین هم معادل استخدام پیمانی در شرکت های نیمه دولتی است؟ لطفا راهنمایی بفرمایید.

تمامی حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت متعلق به وینداد (عدل آفرینان وینا دادگر نوین) می‌باشد