پروفایل کاربر

قائم امیدی

مالیات فروش در دیجی کالا

سلام
من میخوام کیت های الکترونیکی در دیجی کالا بفروشم.
به این صورت که قطعات الکترونیکی رو خریداری می کنم و بسته بندی میکنم و به همراه یک آموزش می فروشم.
من تامین کننده اون قطعات نیستم و وارد نمیکنم و فقط اونا رو میخرم و اینکه اون هزینه ای که برای خرید قطعات میدم مالیات بر ارزش افزوده رو شامل میشه.
با این حال آیا برای فروش کیت ها باید مالیات پرداخت کنم؟

مشاهده سوالات مشابه

پاسخ‌ها (1)

پاسخ تیم حقوقی وینداد

زهرا بیات

4 سال پیش

سلام

برای فروش این محصولات  قانونا ملزم هستید که در سامانه ارزش افزوده ثبت نام کرده و گواهی دریافت نمایید. تنها برخی از کالاها و خدمات خاص از مالیات بر ارزش افزوده معاف هستند.


با احترام

تیم حقوقی وینداد


هر سوال حقوقی داشتید از ما بپرسید. متخصص‌های ما در سریع‌ترین زمان ممکن به سوال شما جواب تخصصی می‌دهند.

بیشتر بخوانید

پروفایل کاربر

امیر حمیدی

مشاوره مالیاتی

با سلام و عرض خسته نباشی

بنده چند سال پیش کل پولی را که داشتم به فردی دادم و ایشان در بورس با آن کار کرده اکنون که میخواهیم کل این مبلغ به حساب اینجانب واریز شود ترس مالیات بر کل مبلغ را دارم با توجه به اینکه در بورس مالیات بطور مستقیم از معاملات برداشت میشود، شما پیشنهاد میدهید این جابجایی به چه صورت انجام شود تا دارایی با این واریز به حساب اینجانب مشکلی نداشته باشد

با تشکر

پروفایل کاربر

مصطفی رضایی

بیمه فریلنسر و کارآموزان

سلام و وقت بخیر
آیا به عنوان کارفرما، ملزم به بیمه کردن کارآموزان و فریلنسرهایی که در شرکتم کار می کنند، می باشم؟

پروفایل کاربر

سارا احمدی

مالیات فروش کالا در سایت خارجی

باسلام و روز به خیر. حوزه کاری من مدل سازی سه بعدی است. یعنی محصول و کالای فیزیکی تولید نمی کنم. درنهایت خروجی من فایلی است که می تواند دربرگیرنده یک مدل سه بعدی مانند مدل یک ساختمان باشد. مدتی است که درتلاشم مدل هایم را در یک سایت خارجی برای فروش بگذارم. البته به دلیل رقابت بسیار شدید در این حوزه و وجود تحریم ها ممکن است موفق نشوم. با این وجود سوال من این است که اگر بتوانم مدلی بفروشم باید به عنوان شخص حقیقی مالیات بپردازم؟ من مشکلی با دادن مالیات ندارم. مشکل من این است که خیلی در اینترنت سرچ کرده ام و می بینم اشخاص حقیقی که باید مالیات بپردازند کلی صورت حساب مالی و فاکتور و..... باید بتوانند صادر کنند و داشته باشند. من در نهایت تنها مدرکم بر میزان فروشم اطلاعات اکانتم در سایت خارجی است و هیچ مدرک مالی یا شرکت حقوقی و .... ندارم. خیلی ممنون می شوم مرا راهنمایی بفرمایید.

تمامی حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت متعلق به وینداد (عدل آفرینان وینا دادگر نوین) می‌باشد