پروفایل کاربر

محسن محمودی

مالی و ارزی

سلام وقت بخیر ، ببخشید من در تاریخ 14 و 98/5/15 به یکی از آشناهام در تهران نمایشگاه بین المللی کار کردم 1 میلیونو هفتصد هزار تومن ازش طلب دارم و تا امروز چندین بار ازش پولمو خواستم هر بار به نتیجه نرسیدم گفته ندارم بهم فرصت بده ،دیگه خسته شدم اعصابمو خورد کرده چطوری میتونم شکایت کنم ازش؟

مشاهده سوالات مشابه

پاسخ‌ها (1)

آرش حق شناس

7 سال پیش

با سلام 

در صورتی که شواهدی از قبیل اس ام اس یا چت آنلاین دارید که از شما قرض خواسته باشد و شما بر این اساس پرداخته اید می توانید بازپرداخت قرض را از ایشان بخواهید.

هر سوال حقوقی داشتید از ما بپرسید. متخصص‌های ما در سریع‌ترین زمان ممکن به سوال شما جواب تخصصی می‌دهند.

بیشتر بخوانید

پروفایل کاربر

علیرضا مطهری

جعل و گلاهبرداری ملکی

سلام خسته نباشید بنده درسال۱۴۰۰یک واحدمسکونی به ارزش یک میلیاردوهشتصد آزشخصی خریداری کردم ودربنگاهی که خودفروشنده معرفی کردقولنامه باکدرهگیری نوشته شدبعدفهمیدم این ملک توقیف است واصلان واحدمذگور برای این شخص نیست وایشان باهمدستی بنگاهی وباجعل اسنادومدارک اقدام به فروش مال غیر نمودن ازهردوشکایت کردم ومتوجه شدم فروشنده سر۸نفردیگرراهم گلاه کذاشته واز آن‌ها سکه، دولاروماشین گرفته ودستگیرشد جناب دادیار پرونده به بنده کفتن اگر بخواهیم بابت شکایت شمابنگاهی رابه پرونده اضافه کنیم پرونده برای اجرای حکم تولانی میشه وبخاطرشما(شکایت ازبنگاهی) شاکیهای دیگه هم معطل میشن بزاریدقاضی حکم فروشندرابدهد بعدازبنگاهی بیاید شکایت کنید حالا که حکم فروشنده داده‌شده درموردشکایت از بنگاهی به دادیارمحترم میکویم ایشان میگه من اصلا يادم نمی آید ممنون میشم من راراهنمای کنیدالان بنده چکاربایدبکنم وچگونه میتوانم آزبنگاهی شکایت کنم چون نزدیک ۳سال گذشته البته ماه پیش حکم فروشنده رادادن خیلی ممنونم

پروفایل کاربر

سمیه زمانی نسب

فحاشی

شخصی به بنده فحاشی و توهین همراه الفاظ رکیک می‌کند در کوچه و خیابان محل سکونتمان چگونه شکایت کنم

پروفایل کاربر

سمیرا امینی

مطالبه وجه

باسلام واحترام
من محرم ی آقایی شدم و هیچ مدرکی ندارم
ی مبلغ چک از ایشون دارم ک ثبتش در گوشیم دارم ولی برگ چک سرم کلاه گذاشت با حقه ازم گرفت و این چک بابت ماشینی ک بهشون دادم دارم ولی با توجه ب اینک مهریه نداشتم طبق حرف ایشون ماشین برام گرفتن و مقداری پول ماشینم خودم دادم وموعد چک ک شد ایشون با کلک برگ چک ازم گرفتن ودیگ جوابمو ندادن
سوال : باتوجه ب قرار وعهد ک هیچ مدرک ندلرم و پول ماشینو خودشون دادن و من مهریه نداشتم براساس اینک ایشون وعده دادن آیا میتونم بدون دادگاه حقوقی باتوجه ب داشتن ثبت چک ونداشتن مدرک حقمو بگیرم؟
آیا اینک در دادگاه حقوقی قسم میدن؟باتوجه ب قسم حقمو بگیرم