پروفایل کاربر

محسن محمودی

مالی و ارزی

سلام وقت بخیر ، ببخشید من در تاریخ 14 و 98/5/15 به یکی از آشناهام در تهران نمایشگاه بین المللی کار کردم 1 میلیونو هفتصد هزار تومن ازش طلب دارم و تا امروز چندین بار ازش پولمو خواستم هر بار به نتیجه نرسیدم گفته ندارم بهم فرصت بده ،دیگه خسته شدم اعصابمو خورد کرده چطوری میتونم شکایت کنم ازش؟

مشاهده سوالات مشابه

پاسخ‌ها (1)

آرش حق شناس

5 سال پیش

با سلام 

در صورتی که شواهدی از قبیل اس ام اس یا چت آنلاین دارید که از شما قرض خواسته باشد و شما بر این اساس پرداخته اید می توانید بازپرداخت قرض را از ایشان بخواهید.

هر سوال حقوقی داشتید از ما بپرسید. متخصص‌های ما در سریع‌ترین زمان ممکن به سوال شما جواب تخصصی می‌دهند.

بیشتر بخوانید

پروفایل کاربر

مهسا صادقی

حضانت فرزند

سلام بنده تازگی بچه دار شدم و همسرم از اول زندگی زناشویی خشونت و دست بزن رو داشت ولی من صبر کردم که بهتر بشه پارسال مقداری تو رفتارش تجدید کرد و قول داد که بهتر بشه ولی چند وقت پیش یه بحث داشتیم که به کتک کاری کشید و همه جای بدنم و صورتم رو کبود کرد و فحاشی کرد. کلا فحاشی ناموسی میکنه و حرفای خیلی رکیک به بنده نسبت میده الان من با برگه پزشک قانونی و اثبات ضرب و جرح عمدی چطوری میتونم حضانت دخترم رو بگیرم و اینکه دخترم فعلا ۴ ماهشه..

پروفایل کاربر

امیرحسین رضائی

اتهام کلاهبرداری رایانه ای

سلام حدود 5 ماه پیش از حساب بانکی بنده سو استفاده شد و فردی ناشناس در فضای مجازی که به من پیشنهاد کار داده بود با هویت جعلی من را فریب داد و مبالغی را که ظاهراً از راه کلاهبرداری اینترنتی بوده برای من واریز کرد متاسفانه من هم بدون اطلاع از سو نیت و هویت واقعی آن فرد ناشناس مبالغ را برایش ارز دیجیتال خریده و به کیف پولش منتقل نمودم حالا از من شکایت شده و در دادسرا احضاریه دفاع از اتهام انتسابی دریافت کردم وقتی مراجعه کردم گفتن باید ضامن و یا وثیقه ارائه بدی وگرنه مستقیم میری زندان! آیا واقعا همینطوره ؟
و اینکه من هیچ گونه ضامن و یا وثیقه ای ندارم آیا امکانش هست مبلغ شکایت شده رو بعنوان ضمانت برای ممانعت از بازداشت در اختیار قاضی قرار دهم؟(ضمنا مبلغ شکایت شده زیر ۱۰۰ میلیون تومان است)
و اینکه از تمام چت های من با آن فرد ناشناس مدارک اسکرین شات و فیلم از چت موجود است آیا امکان رفع اتهام از من وجود خواهد داشت ؟

پروفایل کاربر

سجاد زمانی

ابطال اجراییه چک

سلام
دوفقره چک بابت ضمانت قراردادی به یک شرکت دادم ولی مدیر عامل اون شرکت چک هارو به شخص ثالث‌ بابت بدهی خودش داده و شخص ثالث نیز چک هارو برگشت زده و اجراییه گرفته،پس از شکایت از مدیر اون شرکت محکوم به خیانت در امانت شد و رای قطعی نیز صادر شده است.حال جهت ابطال اجراییه چه کاری باید انجام بدم ممنون میشم راهنمایی کنید…

تمامی حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت متعلق به وینداد (عدل آفرینان وینا دادگر نوین) می‌باشد