امیر حمیدی
مشاوره مالیاتی
با سلام و عرض خسته نباشی
بنده چند سال پیش کل پولی را که داشتم به فردی دادم و ایشان در بورس با آن کار کرده اکنون که میخواهیم کل این مبلغ به حساب اینجانب واریز شود ترس مالیات بر کل مبلغ را دارم با توجه به اینکه در بورس مالیات بطور مستقیم از معاملات برداشت میشود، شما پیشنهاد میدهید این جابجایی به چه صورت انجام شود تا دارایی با این واریز به حساب اینجانب مشکلی نداشته باشد
با تشکر
مشاهده سوالات مشابه
پاسخها (1)
هر سوال حقوقی داشتید از ما بپرسید. متخصصهای ما در سریعترین زمان ممکن به سوال شما جواب تخصصی میدهند.
بیشتر بخوانید
خانم خانی
بیمه بیکاری
من در حال حاضر در ایام بیمه بیکاری هستم. دو هفته میشه که با یک شرکتی قرارداد کاراموزی بدون بیمه و با حقوق حداقلی (در حد ایاب و ذهاب) امضا کردم و قرارداد در یک نسخه تنظیم شده و دست شرکته. من روزانه در اون شرکت حضور میزنم با اثر انگشت. هفته گذشته کارشناسای بیمه بطور سر زده اومدن به اون شرکت و مسئولای شرکت بهم گفتن که به کارشناس بگو من از طرف یک مشتری اومدم که پروژه شرکتمون رو تحویل بگیرم و در اون شرکت هم به عنوان free lancer کار میکنم. من همینو به کارشناسا گفتم و کارشناسا اسم من رو (بدون کد ملی) توی لیست رد کردن و گفتن از همون شرکت مشتری باید معرفی نامه بیاری.
الان من باید چیکار کنم که مشمول جریمه ای نشم؟
علی حسینی
دریافت خسارت از مقصر حادثه
کلانتری دنبال شخصی میکنه و اون با ماشینش میزنه به ماشین من که پارک بوده نه گواهینامه داره و نه بیمه ثالث
من شکایت کردم بعد از بیمه بدنه خودم استفاده کردم بیمه خسارت داد و گفت بینه خسارت رو از مقصر که الان زندانه میگیره حالا از من رضایت میخوان آیا میتونم خسارت صفر شدن بیمه بدنه ماشینم و یا کل خسارت رو از مقصر بگبرم
شرعا .قانونا و اخلاقا درست هیت یا ایراد دارد.
امیر حمیدی
مشاوره مالیاتی
با سلام و عرض خسته نباشی
بنده چند سال پیش کل پولی را که داشتم به فردی دادم و ایشان در بورس با آن کار کرده اکنون که میخواهیم کل این مبلغ به حساب اینجانب واریز شود ترس مالیات بر کل مبلغ را دارم با توجه به اینکه در بورس مالیات بطور مستقیم از معاملات برداشت میشود، شما پیشنهاد میدهید این جابجایی به چه صورت انجام شود تا دارایی با این واریز به حساب اینجانب مشکلی نداشته باشد
با تشکر