پروفایل کاربر

کاربر

4 سال پیش

مشکل حقوقی در دوره کارآموزی

سلام. بنده در شرکتی با شرط دوماه کار به عنوان کارآموز مشغول به کار بودم. در پایان ماه اول مدیر عامل شرکت به من اطلاع داد که من پذیرفته شده ام و آماده بستن قرداد با من است. من به دلیل آزاد نشدن مدرک دانشگاهیم قرداد نبستم و اطلاع دادم که بعد از آزاد شدن مدرک قرداد می بندم (در ابتدا کار نیز این مورد را به مدیر عامل اطلاع دادم)
اکنون بعد از گذشت دوماه دیگر مایل به ادامه کار در این شرکت نیستم. مدیر عامل با تصمیم من شدیدا مخالفت کرده ایشان مرا تهدید کرده که به خاطر دو پروژه نیمه تمام(80 درصد آن ها تمام شده) و به خاطر تقاضایم برای آزاد سازی مدرک از طریق کاریابی از من شکایت میکند.
میخواستم پرسم چقدر شکایت های ایشان مبنای قانونی دارد و قابل پیگیری است؟
لازم به ذکر است که بنده غیر برگه عدک افشای اطلاعات و سفته قردادی با این شرکت نبسته ام.

مشاهده سوالات مشابه

پاسخ‌ها (1)

پاسخ تیم حقوقی وینداد

زهرا بیات

4 سال پیش

سلام

قرارداد کاری که مانع آزاد سازی مدرک می گردد بایستی به همراه بیمه باشد، در غیر اینصورت مانع آزادسازی مدرک نمی گردد. در صورتی که کارفرما برای شما بیمه واریز نکرده است نمی تواند مانع شما گردد.


با احترام

تیم حقوقی وینداد

هر سوال حقوقی داشتید از ما بپرسید. متخصص‌های ما در سریع‌ترین زمان ممکن به سوال شما جواب تخصصی می‌دهند.

بیشتر بخوانید

پروفایل کاربر

خانم بیگی

3 سال پیش

پیگیری عیدی و مزایای ۹۹

سلام روزبخیر.بنده ⁴ماه(ازهردادتاشهریور۹۹ در یک مجموعه ی خصوصی به صورت شیفت بندی دوروز در هفته مشغول ب کار بودم  و بخاطر شرایط کرونا و به درخواست خودشون لفت دادم.میخواستم بدونم عیدی امسال به بنده تعلق میگیرد؟چقدر؟

پروفایل کاربر

حسین گرمابدری

5 سال پیش

در مورد قرارداد پورسانتی

با سلام آیا شخص حقوقی میتواند در موضوع قرارداد برای پیمانکار تعیین تکلیف کند نظام مالی اداری برای افراد پیمانکار مشخص کند که مپلا حقوق وزارت کار بدهید و. به اینصورت که در آیین نامه نظام مالی اداری تعریف کند که چقدر هم به آنها پورسانت دهید و برای خود شخص پیمانکار ساعت کاری تعیین کند .

پروفایل کاربر

زهرا محمودی

4 سال پیش

قرارداد کار

با سلام
اینجانب حدود ده ساله که با یک سازمان دولتی برای یک پروژه کاری هرساله قرارداد کار معین میبندم. طی این ده سال هم بیمه ام از طریق این سازمان مثل بقیه کارمندان رسمی و پیمانی واریز میشه, یعنی 7 درصد حقوقم رو برای بیمه کسر میکنن. مبلغ حق‌الزحمه رو هم که در قرارداد ذکر میکنن به صورت ماهانه(بخاطر بیمه) به من پرداخت میشه. سوالم اینه که من چون بیمه سازمانی هستم بعد اتمام پروژه تکلیف بیمه‌ام چی میشه و اینکه باید دوباره باهام قراردادی برای کار دیگه ببندند یا نه و اینکه چون بیمه سازمانی با قرارداد کار معین دارم به من سنوات تعلق میگیره یا نه؟

تمامی حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت متعلق به وینداد (عدل آفرینان وینا دادگر نوین) می‌باشد