پروفایل کاربر

حسین جوادی

مکان فعالیت شرکت سهامی خاص

سلام. مشخصات مکان فعالیت شرکت سهامی خاص باید چیا باشه؟ باید به نام اعضای سهامدار باشه؟ میشه استیجاری باشه؟ حتما باید کاربری اداری داشته باشه؟

مشاهده سوالات مشابه

پاسخ‌ها (1)

کارشناس حقوقی وینداد

5 سال پیش

با سلام:

در پاسخ به سوال مطروحه لازم به ذکر است مکان شرکت حتماً لازم نیست که به نام اعضا باشد و می تواند استیجاری باشد و باید اجاره نامه با کد رهگیری و یا اجاره نامه رسمی بین مالک و شرکت به عنوان مستاجر تنظیم گردد.

در پاسخ به قسمت دوم سوال از نظر اداره ثبت شرکت ها کاربرد ملک فرقی ندارد و می تواند مسکونی و یا تجاری و یا اداری باشد لیکن از نطر شهرداری مکان محل شرکت باید اداری و یا تجاری باشد.

با احترام؛

تیم حقوقی وینداد

هر سوال حقوقی داشتید از ما بپرسید. متخصص‌های ما در سریع‌ترین زمان ممکن به سوال شما جواب تخصصی می‌دهند.

بیشتر بخوانید

پروفایل کاربر

طاها رضایی

لغو قرارداد توسط کارفرما به دلیل کسری بودجه ؟

باسلام
در سال 1397 پس از شرکت در مناقصه تامین نیروی خدماتی و فضای سبز سازمان برق منطقه ای خوزستان ، شرکت ما برنده مناقصه شد.
قرارداد هم بسته شد و تجهیزات لازم باسرمایه 50 میلیون تومان خریداری شد ، پس از آن بنا بود که شرکت پیمانکار 45 نفر نیرو جذب و در اختیار سازمان برق قراردهد، پس از چاپ آگهی در روزنامه و ثبت نام داوطبین زمانی که قرار شد نیرها را فراخوان بدهیم جهت مصاحبه سازمان برق اعلام کرد که به دلیل کمبود بودجه قرارداد کنسل شده ضمناً هیچ گونه نامه رسمی هم هنوز نداده اند، آیا پیمانکار حق شکایت و اعلام خسارت را دارد ؟

پروفایل کاربر

مهدی رحمانی

پلتفرم مشاوره روانشناسی

با سلام

آیا سایت هایی مثل فول فکر که پلتفرم واسط بین روانشناس و مخاطب هستند خود نیز نیاز به کسب مجوز برای بحث های مشاوره ای دارند؟ یا مجوز از سوی اتحادیه کسب و کارهای اینترنتی کافی است؟

پروفایل کاربر

بهاره نخلی

وکالت بلاعزل

سلام
خونه ای رو با وکالت بلا عزل خریداری کردم میخواستم ببینم اگر برای فروشنده اتفاقی بیوفته و در قید حیات نباشن این وکالت باطله یا نه؟؟

تمامی حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت متعلق به وینداد (عدل آفرینان وینا دادگر نوین) می‌باشد