سعید رحمت
نصب ژنراتور در پارکینگ
با سلام
بنده در پارکینگ اختصاصی واحد تجاری خود اقدام به نصب ژنراتور کرده ام و در زمان قطعی برق از ان استفاده می کنم
از این موضوع اطلاع دارم که پارکینگ جزو مشاعات ساختمان است و همسایگان حق اعتراض دارند
انجام این کار ایا تبعات قانونی دارد ؟ تنها عامل نارضایتی همسایگان میتواند صدای ژنراتور باشد
مشاهده سوالات مشابه
پاسخها (2)
هر سوال حقوقی داشتید از ما بپرسید. متخصصهای ما در سریعترین زمان ممکن به سوال شما جواب تخصصی میدهند.
بیشتر بخوانید
مهدی مهدبان
الزام به تنظیم سند
سلام بنده دوسال پیش از قم یه سمندی خریدم و قولنامه نوشتیم یه وکالت تعویض پلاک۱۰روزه بهم داد که روز۹ام رفتم تعویض پلاک که چون وکالت مهر برجسته نداشت تعویض پلاک نشد و تاریخ وکالتمم گذشت حالا هرچی به فروشنده میگم بیا وکالت بده میگه من تو قولنامه نوشتم بعداز وکالت اگر باطل بشه هیچ مسئولیتی ندارم. رفتم دفتر قضای دادخواست الزام به تنظیم سند بزنم گفتن باید قولنامه که فروشنده از صاحب اصلی پلاک ماشین رو خریده بوده داشته باشی که ندارم اما خوب صاحب سند یه وکالت تعویض پلاک۳ماه به فروشنده داده بود که اون رو دارم و فروشنده با همون وکالت ۳ماه ماشین رو به من فروخت و به بنده وکالت ۱۰روزه داد و غیر از این وکالت یه قولنامه دستی ام که بین خودم و فروشنده نوشتم و درضمن که تمام مبلغ را کامل دریافت.
مدارک های من الان اینا هست:
وکالت تعویض پلاک۳ماه که صاحب پلاک به فروشنده داده بوده_وکالت ۱۰ روزه تعویض پلاک که فروشنده به من داده به اضافه قولنامه دستی همین حالا من باید چکار کنم؟
ممنون میشم کمکم کنید بعد آیا با این مدارک حکم دادگاه به نفع کی صادر میشه لطفا راهنمایم کنید با سپاس و تشکر.
نجمه اسکندری
تصادف
خسته نباشید جسارتا من اخیرا یه تصادفی کردم بعد از طرح شکایت چون ثنای طرف مقابل قیروکارزین بوده رسیدگی به شکایت رو توی دادگاه قیروکارزین دادند در صورتی که من شیراز زندگی میکنم باید چیکار کنم ؟
آرش علی
اعلام بطلان قرار داد
با سلام. بنده به موجب سند رسمی، مالک یک زمین هستم. شخصی قرارداد عادی دارد وتاریخ قرارداد وی پس از مالکیت اینجانب است، وایشان از روی قرار داد عادی خود دادخواست ابطال سند بنده را داده،ولی دادگاه بدوی به علت احراز نشدن مالکیت قانونی وی، حکم بطلان دعوای ایشان را داد، واعتراض زده ودرمرحله تجدید نظر میباشد. از طرفی بنده در دادگاه دیگری دادخواست اعلام بطلان قرار داد ایشان را با ادله سند رسمی دادم ولی توی دادگاه درخواست توقف رسیدگی داد که حکم قطعی دادخواست خودش بیاد که اگر سند من را بتونه باطل کنه دیگه دادگاه قراردادش رو باطل نکنه. دادگاه هم بدون توجه به اینکه قرارداد ایشان به موجب قانون باطله حرف ایشان را قبول کرده. میخواستم بدونم با توجه به اینکه مالکیت من در جلسه دادگاه محرز شد ولی رسیدگی را منوط به حکم قطعی طرف کرده، آیا قانونیه یا خیر. چون فارغ از اینکه در آینده چه اتفاقی رخ بده ، فعل حال من مالک قانونی هستم. اگر تاخیر در دادرسی قانونی نیست باید چیکار کنم. با تشکر