پروفایل کاربر

سعید رحمت

نصب ژنراتور در پارکینگ

با سلام
بنده در پارکینگ اختصاصی واحد تجاری خود اقدام به نصب ژنراتور کرده ام و در زمان قطعی برق از ان استفاده می کنم
از این موضوع اطلاع دارم که پارکینگ جزو مشاعات ساختمان است و همسایگان حق اعتراض دارند
انجام این کار ایا تبعات قانونی دارد ؟ تنها عامل نارضایتی همسایگان میتواند صدای ژنراتور باشد

مشاهده سوالات مشابه

پاسخ‌ها (2)

داریوش احتشامی نیا

1 سال پیش

با سلام، پارکینگ جزء مشاعات ساختمان بوده و اگر یکی از همسایگان نارضایتی داشته باشد، میتواند از شما شکایت کرده و از لحاظ قانونی شما را به برداشتن ژنراتور ملزم نماید.

کارشناس حقوقی وینداد

6 سال پیش

با سلام:

با توجه به سوال شما لازم به ذکر است که کاربری پارکینگ جهت پارک خودرو می باشد و چنان چه همسایگان نسبت به این موضوع و ایجاد مزاحمت از شما شکایت نمایند می توانند پیگیر این موضوع شودند و شما را موظف به برداشتن ژنراتور نمایند.

هر سوال حقوقی داشتید از ما بپرسید. متخصص‌های ما در سریع‌ترین زمان ممکن به سوال شما جواب تخصصی می‌دهند.

بیشتر بخوانید

پروفایل کاربر

نازنین عباو

گشت ارشاد و پلیس

سلام وقت بخیر
هفته پیش من و دوست پسرم توی ماشین همو بغل کرده بودیم که پلیس اومد
و کد ملی منو استعلام گرفت و از کارت ملی اون عکس گرفت و رفت. ما رو جایی نبردن یا ماشین رو نخوابوندن.
این استعلام برای چیه؟ امروز دوست پسرم برای گزینش حراست بانک که رفته بود(تازه رفته بانک کار کنه)، بهش گفتن یه استعلام داری از قبل هست مال این اواخر نیست و در شرف ازدواجی و از این حرف ها.
یعنی بهشون اعلام شده؟ ممکنه کارشو از دست بده؟

پروفایل کاربر

علی مددی

سوپیشینه

سلام،من ۴سال پیش، قبل از شروع کرونا درخواست سوپیشینه دادم ،نامه اومده جهت دریافت سوپیشینه بهمراه مدارک شناسایی وعکس به شعبه فلان مراجعه کنید، اون موقع پیگیرنشدم ،کرونا باعث شد دیگه نیاز نداشته باشم ،الان نیاز دارم به گواهی،چرا بجای توضیح سوسابقه یاعدم سوسابقه،نوشتن مراجعه،منو نگران کرده،تا جایی که خودم خبردارم پرونده کیفری نداشتم، ،تو سایت عدل و پلیس هم نگاه کردم ،پرونده ای نبوده،فقط یک تصادف دوازده سال پیش داشتم خودرو با کامیون ،که چند نفر زخمی شدن، عابرپیاده ازراننده خودرو که من بودم و راننده کامیون که مقصر بود شکایت کرد،ونهایت پرونده با گرفتن دیه وخسارت بطورکامل از راننده کامیون،بسته شد ومن هم دیه وخسارت گرفتم،فقط همین پرونده توسابقه میاد برای من، حالا میترسم برم اون شعبه دردسربشه ویا بازداشت،هیچ اطلاعی از هیچ شکایتی ندارم ،تو سایت عدل ایران وپلیس هم هیچ پرونده ای بجز این تصادف نمیاد،بنظرتون دلیل این نوشته توگواهی که به فلان شعبه مراجعه شودجهت گرفتن سوپیشینه، چی می‌تونه باشه،؟؟سپاس گذار

عایق نبودن صدا دیوار ساختمان

سلام
در آپارتمان ما دیوار های بین واحد ها به حدی غیراستاندارد ساخته شده که صدای باز و بسته شدن لولا درب کمد همسایه هم به راحتی در خانه ما قابل شنیدن هست .
صدای عادی و تلویزیون و مهمانی هم که کامل در خانه ما هست
حتی صدای استفاده از حمام طبقه بالا هم به طور کامل قابل شنیدن هست
میخواستم ببینم آیا میشه از ناظر ساختمان برای درست کردن سهل انگاری شون شکایت کرد؟ اگر میشه به چه عنوانی؟ و به چه ارگانی باید مستقیما شکایت کرد؟

تمامی حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت متعلق به وینداد (عدل آفرینان وینا دادگر نوین) می‌باشد