پروفایل کاربر

محمد یوسفی

4 سال پیش

پرداخت حقوق قرارداد ۳ ماهه

سلام من قرارداد سه ماه داشتم بعد بخاطر مسائلی منو اخراج کردن میخواستم بدونم کارفرما موظف هست حقوق سه ماه قرارداد رو به من پرداخت کنه؟

مشاهده سوالات مشابه

پاسخ‌ها (1)

پاسخ تیم حقوقی وینداد

زهرا بیات

4 سال پیش

سلام

در صورتی که اخراج شما غیرقانونی باشد ( عدم تخلف توسط شما) می توانید با مراجعه به اداره کار درخواست بازگشت به کار دهید. پس از قبول بازگشت به کار توسط هیئت تشخیص، در صورتی که کارفرما تمایلی به بازگشت شما نداشته باشد یا شما تمایلی به بازگشت نداشته باشید بایستی معادل 45 روز حقوق به شما سنوات داده و از تاریخ اخراج حقوق شما را پرداخت نماید. البته این امر مشروط بر این است که ظرف سی روز از اخراج به اداره کار مراجعه نمایید.


با احترام

تیم حقوقی وینداد

هر سوال حقوقی داشتید از ما بپرسید. متخصص‌های ما در سریع‌ترین زمان ممکن به سوال شما جواب تخصصی می‌دهند.

بیشتر بخوانید

پروفایل کاربر

محسن قناعت پیشه

3 سال پیش

قرارداد کار

سلام. عمدتا در قرارداد های حسابداری، مرجع داوری و حل اختلاف را چه نهادی قید می گردد؟

پروفایل کاربر

مجید سعیدی

4 سال پیش

ساعت کار توافقی

ساعت کار در قرارداد مثلا 140ساعت در هفته بجای 176ساعت در هفته وبه مدت 9ماه . آیا می شود توافقی بیمه را کامل 30یا 31روزه محاسبه کرد ؟ برای کارفرما در آینده مشکلاتی بوجود نمی آورد؟

پروفایل کاربر

وحید وحیدی

6 سال پیش

پایان قرارداد کاری و عدم تحویل امور محوله به کارفرما

در صورتی که مهلت قرارداد یک کارمند به اتمام رسیده باشد و کارمند مایل به ادامه همکاری بیشتر نباشد و از فردای تاریخ اتمام کار دیگر در محل کار خود حاضر نشود، ایا کارفرما میتواند درخواست تحویل کار از کارمند خود بنماید؟ و در صورت امتناع کارمند در تحویل امور محوله خود، کارفرما میتواند از طریق سفته هایی که بابت تضمین کار از کارمند تحویل گرفته است اقدامی بنماید؟

تمامی حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت متعلق به وینداد (عدل آفرینان وینا دادگر نوین) می‌باشد