پروفایل کاربر

اقای سوارانی

پرونده مالیاتی مربوط به فروش در دیجی کالا

سلام
در دیجی کالا به عنوان فروشنده شروع به اجناس خود نموده ام. می خواستم بدونم باید پروده مالیاتی باید تکشیل بدهم؟ و اینکه چقدر مالیات حساب می شود. به مدت 4 ماه هست فعالیت انجام می دهم

مشاهده سوالات مشابه

پاسخ‌ها (3)

کارشناس حقوقی وینداد

5 سال پیش

با سلام:

در پاسخ به سوال مطروحه لازم به ذکر است جهت پیگیری امور مالیاتی خود باید به اداره مالیات محل کسب خود مراجعه و از آن اداره استعلام بدهی مالیاتی و همچنین صورت وضعیت عملکرد خود را درخواست نمایید.

با احترام؛

تیم حقوقی وینداد.

اقای سوارانی

5 سال پیش

برای پیگری امور مربوط به مالیات الان من چه کارهایی باید انجام بدم؟ 

کارشناس حقوقی وینداد

5 سال پیش

با سلام:

در پاسخ به سوال مطروحه لازم به ذکر است در قرارداد تامین کنندگی سایت های مارکت پلیس مشابه سایتی که شما اسم بردید تعهد درج می گردد که فاکتور فروش به نام فروشنده تنظیم می گردد و از جهتی وکالت از فروشنده گرفته میشود جهت تشکیل پرونده مالیاتی به نام فروشنده.

این گونه سایته ها فاکتورهای شما را به عنوان فروشنده به اداره مالیات ارائه می نماید و قاعدتاً بر اساس میزان فروش برای شما مالیات محاسبه خواهد گردید.

با احترام؛

تیم حقوقی وینداد.

هر سوال حقوقی داشتید از ما بپرسید. متخصص‌های ما در سریع‌ترین زمان ممکن به سوال شما جواب تخصصی می‌دهند.

بیشتر بخوانید

پروفایل کاربر

سمیه صادقی

مالیات بر ارزش افزوده

با سلام. ما یه شرکت نرم افزاری هستیم در خصوص قراردادهای پشتیبانی که امضا میکنیم شرکت مقابل 16/67 درصد مبلغ قرارداد رو برای مباحث مفاصا حساب پیش خودش نگر میداره.. این درصد قانونی است؟ بعضی شرکت ها هم 5 درصد هر فاکتور به علاوه مبلغ آخرین فاکتور رو پیش خودشون نگه میدارن! کدومشون درسته؟؟ و اینکه ما معمولا توی دو یا سه قسط پولمونو میگیرم قاعدتا فاکتور آخرمون مبلغ زیادیه که دست کارفرما میمونه!! راه حل چیه؟؟

پلمپ دفاتر کل و روزنامه

با سلام و احترام
ما یک شرکت تازه تاسیس هستیم و تاریخ ثبت شرکت 1401/11/17 بوده است و از طرفی دفاتر ما برای سال 1401 نیز پلمپ شده و برای ما ارسال شده است که در اردیبشت به دست ما رسیده است و روی آن زده ماله ساله 1401. الان سال مالی اول شرکت ما میشه از 17 بهمن پارسال تا 17 بهمن امسال یا می شود از 17 بهمن پارسال تا 29 اسفند همان سال 1401؟
الان ما باید این دفاتر را همان اسفند پارسال تحویل میدادیم و برای امسال دوباره درخواست دفاتر را بدیم؟ الان جریمه ای شامل ما شده است؟
با تشکر فراوان

پروفایل کاربر

محمد سوری

تسویه مالیاتی

سال ۹۸شرکتی را بثبت رساندیم هیچگونه فعالیت نداشتیم وحتی حساب بانکی بنام مدیر عامل ویا دیگر اعضاشرکت باز نشد.برای انحلال نیاز به مفاصه حساب و یاتسویه مالیاتی داریم

تمامی حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت متعلق به وینداد (عدل آفرینان وینا دادگر نوین) می‌باشد