پروفایل کاربر

محمد کرباسی

پیگیری قرارداد از سمت سامانه وینداد

سلام وقت بخیر

آیا سامانه وینداد به عنوان تنظیم کننده قرارداد، میتونه پیگیری کنه و حقوق هر کدوم از طرف های قرارداد رو بگیره؟

مشاهده سوالات مشابه

پاسخ‌ها (1)

پاسخ تیم حقوقی وینداد

فاطمه حسینقلی‌لو

2 سال پیش

با سلام.

بله. میتوانید با تیم حقوقی وینداد در تماس باشید. همچنین درخواست خود را برای تنظیم دادخواست ثبت کنید. 

هر سوال حقوقی داشتید از ما بپرسید. متخصص‌های ما در سریع‌ترین زمان ممکن به سوال شما جواب تخصصی می‌دهند.

بیشتر بخوانید

مشاوره غلط

سلام. ضمن تبریک سال نو و ارزوی موفقیت برای همگی.
من یک سال اخیر به توصیه یکی از همکارانم اقدام به خرید سهام از بورس کردم ( پیامکهاشون که ایشون به من قول دادن سهام رانتی دارند و در صورت ضرر جبران می کنند و... موجود است) . روی یکی از سهم ها به سود که رسیدیم من مبلغ حدود 21 میلیون تومان براشون واریز کردم و تراکنشش موجوده. روی سهم های دیگه که ضرر شده ایشون به قولش عمل نکردن و من گفتم ازشون شکایت میکنم. آیا من میتونم جهت جبران بخشی از ضررم از ایشون شکایت کنم و اون 21 میلیون تومان را پس بگیرم؟ ما هیچ قراردادی نداشتیم و فقط پیامکهامون در این خصوص موجوده. من براشون اظهارنامه فرستادم که اون پول رو قرض دادم و بهم برگردونید اما ایشون هیچ جوابی ندادند و گفتن هرکاری دلم میخاد انجام بدم و شکایت کنم. چجوری میتونم به اون 21 میلیون برسم؟

پروفایل کاربر

حوریه حاجی قربانخانی

در مورد وکالت پدر به برادردر کانادا

سلام خدمت شما
خانواده من همه در کانادا وکویت سکونت دارند وپاس کانادایی دارند یک برادر در کویت وبرادر دیگر در کانادا در رابطه با کار پدر وکالت کاری از ایشان گرفتند ودر کانادا به علت اینکه نمی توانستند به زبان انگلیسی صحبت کنند برادر مترجم آنهابوده پدر 85 سالش می باشد ومبتلا به بیماری است که برادر سو استفاده کرده وپدر رو برده وتمام اموال را به نام خود کرده ومادر هم توانسته پدر را تحت فشار قرار دهد تا پس از مرگ تمام دارایی پدر به ایشان برسد ودر ایران هم دوملک که هر کدام 1500 متر ویلایی است هر کدام به نام برادرها بدون آگاهی ما به نام شان زده لطفا راهنمایی میکنید چه کاری از دست ما برمی آید تا جلوی این بی عدالتی گرفته شود ؟

پروفایل کاربر

سجاد عسکری

ادعای مالکیت ماشین سنگین

سلام خسته نباشید بنده یک دستگاه ماشین دهچرخ اقساطی در شرکت نفت خریداری کردم و فردی با من شریک شد ایشون فقط پول دادن بنده تمامی چک ها مدارک بنده و سند خانه در رهن شرکت نفت قرار گرفت بعد از پنچ سال که اقساط تمام شد شریک بنده از من شکایت کرده و گفت ایشون راننده من هست و تمام ماشین ما من است و گفت هیچ پولی به نداده من تمام مدارک چک ها و سند گذاشتم و درآمد شرکت نفت کامل مشخص هست که کامل این پول درامد من برای اقساط و هزینه ماشین و مقداری که می ماند بین خودم و ایشان تقسیم میکردم و هیچ گونه پولی به عنوان رانندگی خودم برنمیداشتم الان دادگاه با دو جلسه حکم به نفع شریک من صادر کرده بدون آنکه مدارک من را ببیند و ایشون هیچ مدارکی نداره چون فکر میکنم قاضی را خرید برای اینکه حکم را برگردانم یا قاضی راعوض بشه روی پرونده من چکار باید بکنم ممنون

تمامی حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت متعلق به وینداد (عدل آفرینان وینا دادگر نوین) می‌باشد