پروفایل کاربر

مجید مظفر

امکان تقاضای عفو

با سلام
آیا با گذشت یک سوم از مدت حکم انفصال موقت از خدمات دولتی امکان تقاضای عفو برای باقیمانده حکم وجود دارد؟
ممنون میشم راهنمایی و کمکم کنید

مشاهده سوالات مشابه

پاسخ‌ها (0)

هر سوال حقوقی داشتید از ما بپرسید. متخصص‌های ما در سریع‌ترین زمان ممکن به سوال شما جواب تخصصی می‌دهند.

بیشتر بخوانید

پروفایل کاربر

مرتضی اشرفی

عدم اجرای حکم تأمین خواسته توسط کارمند مسئول

در صورتی که کارمند اجرای احکام از انجام حکم تامین خواسته امتناع میکنه و آن را به هفته های بعدی موکول میکنه چه باید کرد؟

پروفایل کاربر

سکینهز زندی

مطالبه وجه

سلام شب شما بخیر من محکوم شدم به پرداخت مال به مبلغ ۴۷۰ میلیون تومان مال معرفی کرده ام حال دادگاه بانه میگوید مالی معرفی کن که سهواوصول باشد من به جزحقابه چاه تمام عمیق چیزی ندارم به دلیل اعمال ماده ۳قانون محکومیتهای مالی مگر نباید قاضی اجرای احکام بپذیرد اگر نپذیرد تخلف است

پروفایل کاربر

س ملادپور

رفع مسدودی حساب حقوق وقسطی کردن بدهی

باسلام

یک سال پیش کارت بانکی من توسط آشنابه سرقت میره و من اطلاعی نداشتم .چندبار از پلیس فتا و ازشهرهای مختلف تماس میگرفتن که پول واریز کردن به کارت من ،مشخص شد که شخصی توتلگرام کلاهبرداری میکردن (به عنوان پرداخت روزانه سود،فروش ارز،و...)و شماره کارت بنده جهت واریزی به آنها داده بودن و زود برداشت میکردن (چون باکارت زیاد کار نمیکردم و پیامکی هم نمیومد اطلاعی از این واریزی و برداشت ها نداشتم)الان بیشتر دادگاه‌ها منع تعقیب صادر کردن و یکی دوتا از پرونده ها هنوز در جریان و یا محکوم شدم وهمه حسابهی بانکی مسدود شدن الان میخاستم بدونم راهی هست که حسابی که مربوط به حقوق ماهیانه هست رفع مسدودی کنن؟یا بدهی محکومیتم را قسطی کنن؟

ممنون