ارمان رفیعی
سوال تنظیم دادخواست
سلام خسته نباشید
قطعات زمینی ورثه ای در یزد چون برای 50 سال پیش هست نمیدانیم از 8 پلاک ثبتی موجود چه تعداد تصرف شهرداری هست یا ارگان یا شخص حقیقی ؟
( فقط میدونیم از 8 قطعه 4 تا در تصرف شهرداریه و بقیه احتمالا علوم تحقیقات و شخص حقیقی )
سوالاتی که داریم :
1- دادخواست در این شرایط برای این 8 پلاک ثبتی از چه شخص یا اشخاصی ثبت کنیم و خوانده فقط شهرداری قرار بدیم اون پلاک ثبتی هایی که نمیدونیم کی تصرف کرده خواهان کی در نظر بگیریم ؟
2- ایا در ددفاتر خدمات قضایی تهران میشه شکایت ثبت کرد ؟
3- برای هر پلاک ثبتی یک شکایت ثبت کنیم یا برای همه پلاک ثبتی ها یک شکایت ؟
مشاهده سوالات مشابه
پاسخها (0)
هر سوال حقوقی داشتید از ما بپرسید. متخصصهای ما در سریعترین زمان ممکن به سوال شما جواب تخصصی میدهند.
بیشتر بخوانید
مراد علی شاه محمدی
اعاده به خدمت
بازنشسته فرهنگی هستم 5در صد جانبازی دارم برابر چه قانون وبند و تبصرهای می توانم به دیوان شکایت کنم
سعید میرزایی
مسدودی حساب توسط پلیس فتا
سلام،تقریبا نزدیک ۲۰روز کلیه حساب های بانکی ام مسدود هست از بانک پرس و جو کردم کد پیگیری بهم داد که پلیس فتا اونم شیراز مسدود کرده... با نام پلیس فتا یاد کلاهبرداری ،پبامک فیک ...افتادم که اصلا من اهلش نیستم ...به خدمات قضایی مراجعه کردم هیچ ابلاغیه ی که مثلا کاری کرده باشم و دادگاه منو خواسته باشه نرفته باشم یا دادگاه نامه ی صادر کرده باشم هم نداشتم ... به پلیس فتا کرج مراجعه کردم که جواب درست نداد فقط گفت باید بری شیراز از پلیس همونجا پیگیری کنی فقط گفت سرگردی بنام نوروزی مسدود کرده و شاکی هم بنام اقای مبارکی ...
سوالم اینه من که تو عمرم شیراز نرفتم این اقای مبارکی هم که تو عمر ۴۰ساله نه دیدم نه شنیدم ابلاغیه هم برام از دادگاه نیومده کهبدون اطلاع حساب هام مسدود شده !!
میتونم از پلیس فتا شیراز شکایت کنم که زندگی منو ریخته بهم ،اصلا من اشتباهی هم کرده باشم شاکی اون مبارکی هم درسته نباید بهم بگن ابلاغ بفرستند بعد مسدود کنند
میشهشکایت کنم