پروفایل کاربر

فرزاد قدیمی

شکایت سرقت

با سلام تقریبا یک سال پیش من بنا به درخواست دوستم زیر برگه ای سفید را امضا کردم و چون دوست بودیم قاعدتا از مشخصات یکدیگر خبر داشتیم چند وقت بعد بین ما دو نفر درگیری پیش امد و ایشان بدون اطلاع من گوشی تلفن همراه مرا برداشت و ادعای مالکیت ان را کرد و نیز ادعا کرد که بنده طی دست خطی گوشی را به او فروخته ام که یعنی روی همان برگه ای که امضا کرده بودم رفته بود و متن مورد نظر خود را نوشته بود کار به کلانتری کشیده شد در کلانتری برای اینکه روند بررسی پرونده در دادسرا و همچنین کارشناسی خط زمان بر بود افسر پرونده با توافق هر دوی ما بین ما سازش ایجاد کرد و بده گوشی خود را گرفتم و صورتجلسه شد.ولی اون متاسفانه برگه ای که امضا کرده بودم را نه افسر پرونده از طرف مقابل گرفت نه من اون لحظه به این فکر بودم الان بعد از گذشت یک سال طرف زنگ زده که به جرم سرقت میخواهد شکایت کند با همون برگه متن فروش گوشی داخلش نوشته شده بود.ایا من متهم میشوم؟
ممنون از شما

مشاهده سوالات مشابه

پاسخ‌ها (0)

هر سوال حقوقی داشتید از ما بپرسید. متخصص‌های ما در سریع‌ترین زمان ممکن به سوال شما جواب تخصصی می‌دهند.

بیشتر بخوانید

پروفایل کاربر

محمد رجایی

انتقال اموال

سلام و عرض ادب واحترام می خواستم بدانم راهی وجود دارد که بعد از فوت من همه اموالم به خانمم برسد چون ایشان با ایمان و مورد اعتماد بنده می باشد پدر و مادرم در قید حیاط هستند و چون یکی برادرانم شرور می باشد مترسم بعد از فوت من برای خانواده ام ایجاد مشکل مالی کند چون والدینم به دلیل وابستگی شدید به من وکهولت سن بعد از مرگم یک هفته هم دوام نمی اورند و همجنین یک فرزند پسر هم دارم.در ضمن میخواستم بدانم مصالحه چیه ایا به درد من می خوره؟با تشکر فراوان

پروفایل کاربر

امیرارسلان عامری زاده

اجیر کردن افراد

سلام خسته نباشید ۲روز پیش عده ایی با صورت پوشیده و موتور بی پلاک به من حمله کردند و مورد ضرب و شتمم قرار دادند و یکی اون هارو اجیر کرده و اگر اشخاص شناسایی کنم میتونم ازشون شکایت کنم ؟ اون شخصی که این افراد رو اجیر کرده چی از اون هم میتونم شکایت کنم؟

پروفایل کاربر

ایوب مددی

انتقال سند

با سلام و خسته نباشید
بنده متاسفانه به دلیل اینکه یک واحد آپارتمان از نهضت ملی مسکن ثبت نام کرده بودم و مدتی بعد مبلغی پول بدستم آمد و توانستم یک واحد آپارتمان بخرم. لذا به دلیل اینکه اگر سند به نام خودم میزدم دیگر امکان دریافت آن ملک از نهضت ملی را نداشتم، مجبور به انتقال سند به نام پدر زن و مادر زنم شدم ولی الان دبه کردند . آیا با توجه به اینکه مبلغ منزل را خودم پرداخت کردم، پول خرید اوراق ، کارمزد های بانک، دفترخانه و الان سه سال پرداخت اقساط و همچنین سه سال سکونت دارم آیا میتوانم نسبت به گرفتن حقم اقدام کنم؟ با تشکر