حشمت الله کریمی
حبس ناحق
سلام،متأسفانه بصورت کاملا ناحق در پرونده ای که موضوعش ملکی بود،اینجانب ملکی را از شخصی خریداری کردم بصورت قانونی وهمان ملک رو من به شخصی دیگری فروختم کاملا قانونی باهمه مستندات و مدارک،و سند نیز بنام خریدار زدم،متاسفانه فروشنده ای که من ملک رو خریدم ازش فوت کرد،بعد دخترش شروع به تهدید کرد گفت اگه ۵ میلیارد بهم ندی،میرم شکایت میکنم و.....بعد شکایت یک مبایعنامه ای دو سه نفر تنظیم کردن که متوفی ملک رو به ما فروخته وسند هم زده،در دادگاه هرچی ازقاضی خواستیم که سند طرفو بخواد ازشون اصلا گوش نمیداد...
من با خریداری که ملک رو بهش فروخته بودم واسه تخلیه ان پیش مستاجر رفتیم و ازش خواستیم ملک رو تخلیه کنه،بعد از کلی اتفاقات برای من بدون هیچ ابلاغی رای اومد یکسال حبس بدلیل ورود به عنف به منزل دیگری،اعتراض کردیم تجدیدنظر رای رو تایید کرد،اعاده دادیم رد شد..الان از اجرا برام ابلاغ اومده که معرفی کنم خودمو...خواهشا اگه راهی داره که من زندان نرم و تعلیق بشم ممنون میشم بهم بگید...من هیچگونه سابقه کیفری ندارم
مشاهده سوالات مشابه
پاسخها (0)
هر سوال حقوقی داشتید از ما بپرسید. متخصصهای ما در سریعترین زمان ممکن به سوال شما جواب تخصصی میدهند.
بیشتر بخوانید
حسین حسینی
چگونگی دریافت طلب
ملکی را وکالتی خریدم سند نداشت، الان زمان دریافت سند شرکت تعاونی مربوطه گفت از قدیم ۱۲۰ ملیون بدهی داره باید بدی تا معرفی به محضر برای سند بهت بدیم من مبلغ رو پرداخت کردم و معرفی به محضر گرفتم حالا چطور میتونم از فروشنده پولم رو بگیرم قبول نمیکنه میگه بدهکار نیستم در حالی که داخل قولنامه هم نوستیم هر گونه بدهی به عهده فروشنده هست
محمدمهدی شکوهی
کشف وسایل سرقتی ازمسافرم
سلام اسنپ هستم یهی ازدوستام بنگ زد وگفت ببرمش شیراز خونه عنپ بغد هم قرم بیارمش اسنپ زد قبول کردم بعد لغوش کرد کمیسیون ندم رسیدیم مقصدپیادش کردم گفت زنگ زدم برم دنبالش ۲ ساعت بعد زنگ زد رفتم دنبالشیک کاوردستش بود گفت صندوق
شقایق رضائی
وکالت فضولی
سلام آیا وکالت فضولی در حقوق ایران پذیرفته است؟با استناد به مواد قانونی