پروفایل کاربر

زینب سلطانی

2 سال پیش

وکالت

سلام من و همسرم خانه ای خریدم و سه دانگ این خانه به نام مادر همسرم شده و سه دانگ به نام همسرم ، اگر وکالت تام از همسرم بگیرم میتوانم سه دانگی که به نام همسرم است را به نام خود کنم ؟ باید سند سه دانگ همسرم موجود باشد ؟ همچنین برای وکالت تام چه مدارکی لازم است ؟

مشاهده سوالات مشابه

پاسخ‌ها (0)

هر سوال حقوقی داشتید از ما بپرسید. متخصص‌های ما در سریع‌ترین زمان ممکن به سوال شما جواب تخصصی می‌دهند.

بیشتر بخوانید

پروفایل کاربر

محمد جعفری

1 سال پیش

اجرای احکام

بنده مطالبه وجه داشتم الان پرونده دراجرای احکام است وحساب طرفم رامسدودکردم چندروز دیگه پول به حساب دادگاه میاد وازاونجا به حساب بنده می خواستم ببینم رای غیابی بوده وطرفم هم واخواهی انجام نداده می تونه الان شکایت بکنه جلوی حکم رابگیره یانه؟

پروفایل کاربر

فاطمه رضامنش

8 ماه پیش

اعتراض به رای دادنامه

خونمو اجاره دادم به خاطر نداشتن کد رهگیری دادگاه رای دستور رد درخواست تخلیه رد کرده و منو 81 میلیون جریمه کرده تنها منبع درآمد منم همین اجاره خونه اس، چه جوری می تونم به مبلغ رای اعتراض بزنم

پروفایل کاربر

ماجد بگعانی

6 ماه پیش

ضامن بانکی شدم

سلام و خسته نباشید
بنده سال 1401 ضامن بانکی یکی شدم که همکار من بود و در همون سال تعدیل شد و اخراجش کردن ۲۸،۳۰۰،۰۰۰تومان بدهی داشت و من هم بدهکار بانکی شدم ۲۰میلیون فقط پرداخت کرد من مجبور شدم ۸،۳۰۰ میلیون و سیصد هزار تومان پرداخت کردم چون وامش باید بروز بشه تا من بتونم وام بگیرم میشه من روی پول هایی که پرداخت کردم شکایت کنم و هم اینکه توی دادگاه ازش تعهد بگیرم که هرماه قصداشو پرداخت کنه میشه لطف کنید راهنمایی کنید که از چه طریقی شکایتمو ثبت کنم؟