پروفایل کاربر

غلامعباس دیناروند

2 سال پیش

بازگشت به کار رزمنده بازخرید شده

من کارمند بانک صادرات بودم سال ۸۳درخواست بازخریدی نمودم اما همان رز پشیمان شده ودرخواست ابطال درخواست بازخریدی نمودم اما متاسفانه بدون اینکه جهت طی مراحل اداری بازخریدی به امورکارکنان بانک مراجعه نمایم حکم بازخریدی من صادر گردید به دیوان جهت ابطال حکم وبازگشت به کاذ شکایت کردم اما بانک با نامه ای سراسر کذب مدعی شد که من شخصا به امورکارکنان بانک مراجعه ومراحل اداری بازخریدی را انجام وسپس حکم بازخریدی صادر شده وبااین ادعا دیوان اعتراض من را رد کرد درحتل حاضر که امتیازات ایثارگری به رزمندگان تسری پیداکرده ایا میتوانم با شکایت به دیوان حکم بازخریدی باطل وبه کار بازگردم .سپاس از پاسخگویی شما

مشاهده سوالات مشابه

پاسخ‌ها (0)

هر سوال حقوقی داشتید از ما بپرسید. متخصص‌های ما در سریع‌ترین زمان ممکن به سوال شما جواب تخصصی می‌دهند.

بیشتر بخوانید

پروفایل کاربر

خدیجه خواجگی کاخکی

3 هفته پیش

مسدودی سیم کارت

خط ایرانسلم با یک نامه حقوقی از کلانتری 19قم مسدود شده و امکان آمدن به قم رو ندارم حداقل یک شماره درست از این کا
رانتری بدین

پروفایل کاربر

سیدعلی اصغر میرعیسایی

2 سال پیش

استشهاددروغ درخواست بی تی اس یاهمون دستورقاضی ازتائید استشهادازمخابرات

باسلام.بصورت مانورمتقلبانه ازبنده ظهرحواله ای امضاواثرانگشت گرفتن که در کارشناسی تائیدشددرظهرهمون حواله امضافرددیگری هم وجوددارد که انفرددوم امضاکننده استشهاددروغ باامضای ۳نفرازکارگرانش بعنوان شاهدذییل این استشهادراتائیدکردند.متن استشهاداینبودکه نفردوم امضاکننده نوشت این حواله روبابت طلبی که ازپسربنده داشته روپدرش آورده دفترم وجلوی این شاهدین ظهرانراامضاومن حواله روبه فردیکه به‌بدهکاربودم ظهرحواله روامضاوتحویل طلبکارخودم دادم.
درصورتیکه بنده این شخص استشهادکننده رونه می‌شناختم نه دفترشوبلدبودنه دفترش رفتم.الان ۸سال ازایننوضوع میگذره(استشهاد)من بابت همین امضاییکه بصورت متقلبانه ازم گرفتن ۴ونیم دانگ مغازه ام رفت چون این امضاواثرانگشت درکارشناسی تائیدشد.
سوال اصلی حقیرازحضرات اینکه بعدازگذشت ۸سال میتونم شکایتی علیه استشهاددروغ دردادگاه مطرح کنم وازقاضی تقاضای (بی.تی.اس)یاهمون تائیددروغ یادرست بودن موضوع روازمخابرات مشخص کنه؟

پروفایل کاربر

جواد نوروزی

2 ماه پیش

مهریه

سلام من از سال ۹۰ دارم مهریه میدم ماه ای ۱۰۰ تومان اما الان برای من حکم آمده که باید دوتا سکه‌بدم باقی مهریه من ۸ ملیون است .