عباس ابراهیمی
استرداد طفل
سلام وقت بخیر
چطور میتونم کمکتون کنم؟
یه ابلاغیه اومد1403/7/24 نوبت دادگاه داشتم بخاطر استرداد طفل که خانوم میخاست بچه رو برداره بره کشور دیگه اونم قاچاقی چون داییش اینکاره هست سالی 15تا 20نفرو میبره حتا خاهر همین خانومم برده که پنج سال هستی اونجاست بعد یکی از فامیلاش بامن خیلی خوبه شبش زنگ زد جریانو گفت حتا گفت که فردا بعدظهر میخان حرکت کنن منم رفتم بچه رو به هر کلکی بود اوردم بعد یک ماه خانوم رفته شکایت کرده منم مدرکی نداشتم برم دادگاه ثابت کنم بخاطر همین دادگاه نرفتم که بچمو بگیرن @الان میخام بپرسم که من نرفتم حکم صادر میشه یاجلب صادر میکنن اگه هر کدوم صادر کنن اولش بهم میگن یا نه بی خبر انجام میدن
مشاهده سوالات مشابه
پاسخها (0)
هر سوال حقوقی داشتید از ما بپرسید. متخصصهای ما در سریعترین زمان ممکن به سوال شما جواب تخصصی میدهند.
بیشتر بخوانید
شیدا آراد
افترا
-سعید پس از کیف¬قاپی به محض دیدن پلیس که در حال گشت زنی است از روی ترس فرار می کند و در حین فرار، کیف مذکور را در دستان فرد رهگذری به نام خانم رضایی می¬گذارد. استدلال نمایید که عمل سعید افترای عملی محسوب می شود یا خیر.
امین شیرانی فر
اتهام تیراندازی
سلام به من اتهام تیراندلزی زده شد چندین جلسه رفتم قرار منع تعقیب صادر شد قرار موقوفی تعقیب صادر شد دوباره شاکی اعتراض کرد و نقض شد حالا دفاع از اتهام انتسابی برام اومده باید چیکار کنم دردادگاه چطور از خودم دفاع کنم قبلا دلایل و مدارک رو هم به دادگاه دادم .
مهدی عمرانی
شکایت از کارفرما
سلام وقت بخیر من کارمند حسابداری شرکتی بودم و مسئول چک ها بودم و یک ماه کارمند بودم پس از یک ماه عذر من رو خواستند حالا یک هفته بعد تماس گرفتند باهام و گفتند که سه عدد چک گمشده و مقصر تویی در صورتی که ثبت چک ها با من بوده و پس از ثبت چک به واحد اداری تحویل میدادم از من هم امضا یا رسید تحویل به من نمگیرفتند یا دریافت از من هم نمیگرفتند کلن رسیدی در کار نبود
سفته دستشون دارم و بهم نمیدن حقوق یک ماه رو هم بهم نمیدن ایا میتونم ثابت کنم من برنداشتم و کار من نبوده و بیگناهی خودمو ثابت کنم؟ باید چه مراحلی رو طی کنم؟