عباس ابراهیمی
استرداد طفل
سلام وقت بخیر
چطور میتونم کمکتون کنم؟
یه ابلاغیه اومد1403/7/24 نوبت دادگاه داشتم بخاطر استرداد طفل که خانوم میخاست بچه رو برداره بره کشور دیگه اونم قاچاقی چون داییش اینکاره هست سالی 15تا 20نفرو میبره حتا خاهر همین خانومم برده که پنج سال هستی اونجاست بعد یکی از فامیلاش بامن خیلی خوبه شبش زنگ زد جریانو گفت حتا گفت که فردا بعدظهر میخان حرکت کنن منم رفتم بچه رو به هر کلکی بود اوردم بعد یک ماه خانوم رفته شکایت کرده منم مدرکی نداشتم برم دادگاه ثابت کنم بخاطر همین دادگاه نرفتم که بچمو بگیرن @الان میخام بپرسم که من نرفتم حکم صادر میشه یاجلب صادر میکنن اگه هر کدوم صادر کنن اولش بهم میگن یا نه بی خبر انجام میدن
مشاهده سوالات مشابه
پاسخها (0)
هر سوال حقوقی داشتید از ما بپرسید. متخصصهای ما در سریعترین زمان ممکن به سوال شما جواب تخصصی میدهند.
بیشتر بخوانید
بیوک اسمعیلی
معامله
سلام من یک باب مغازه را بایک قطعه باغ معاوضه کردیم که باغ مال من بود قیمت باغ من یک میلیارد بود که به صاحب مغازه دادم مبلغ دو میلیارد مغازه را خریدم وچک دادم ولی چکها را ثبت نکردم وما در بنگاه معامله کردیم وقرار معامله هم این بود که اگرچکها وصول نگردیدمعامله به عنوان یک سوم ضرر وزیان خواهد کرد لی بعد گذشت چک اول که وصول نشد طرف یعنی صاب مغازه باغ را فروخته آیا حالا طرف میتواند ادعای فسخ معامله بکند
مهدی عطار
تقسیم ارث
ایا پدر میتواند ارث بین 4فرزند دودختر ودو پسر را باهماهنگی دختران بدون اطلاع پسران به صورت محضری نفری یک سهم مشخص کند
م ل
خسارت به همسایه غیر عمد
سلام.شوهرم برای باز سازی اشپزخونه ما که اوپنش
سنگی بود شروع کرد به تخریب کردن که بخاطر ضرباتش کناف سقف همسایه پایین ریخت حالا دارن ازما شکایت میکنن و میگن شما باید خسارت بدین ایا تعمیرات این چنینی در منزل ما جرمه که حالا سقف پایین ریخته وما باید خسارت اونا رو بدیم یا مقصر نصاب اوناست وما مقصر نیستیم