احمد پیمانی
تقسیم ترکه
با سلام.پدر بزرگ من یک قطعه زمینی را استشهاد محلی کرده و زیر ان برگ توضیح داده که تمامی این مقدار زمین متعلق به پسر بزرگترم هستش و امضا کرده و حدود ۳۰ سال در تصرف پدرم بوده حالا وراث بعد مرگ پدر بزرگم شکایت کرده اند برای تقسیم ترکه زمینی که پدربزرگم به پدرم داده بود .ایا میتوانند ادعای مالکیت کنند؟
مشاهده سوالات مشابه
پاسخها (0)
هر سوال حقوقی داشتید از ما بپرسید. متخصصهای ما در سریعترین زمان ممکن به سوال شما جواب تخصصی میدهند.
بیشتر بخوانید
مجید اسماعیلی
انتقال چک برگشتی در سامانه صیاد
سلام وقت بخیر. چکی رو به مبلغ ۱۱ میلیون از فردی بابت بدهیش گرفتم که ایشون هم از صاحب حساب چک تحویل گرفته بود و توی سامانه صیادی به من انتقال داد و من هم به فرد دیگه انتقال دادم.موعد چک که رسید، حساب رو صاحب حساب مسدود کرد و چک برگشت خورد.الان لاشه چک دست منه ولی توی سیستم به نام نفر آخره که چک رو از من تحویل گرفت. حالا اون بنده خدا که بدهکار بود به من، میخواد بدهیش به من رو پرداخت کنه ولی میگه اون چک رو باید به نام من بزنی که من بعدا بتونم روی اون اقدام قضایی کنم. آیا چنین چیزی امکان داره که چک برگشت خورده رو دوباره به نفرات قبلی انتقال داد توی سامانه صیاد؟
احمد جعفری لمراسکی
امین اموال
سلام خدا قوت ..من در سال ۹۵ امین اموال یکی از مستاجران شرکت تعاونی شدم که خودم در آن زمان از اعضای هیات مدیره تعانی بودم . این شخص به یه شرکت بابت خرید حبوبات های وعده میکنه و شرکت مذکور چکها رو برگشت میزنه و میان اموال موجود در تعاونی مه اجناس متعلق به مستاجر بوده رو مصاذره نمودند ومن هم امین شدم پس از کذشت چهار سال و اندی برلیم نانه از دادکاه اومد و من بخاطر عمل قلب به دادگاه نرفتم تا اینکه حکم جلب منو گرفتند که خودم رفتم خودمعرف شدم و برایم مبلغ ۱۰۰ میلیون جریمه و یکسال زندانی بردید که من مبلغ بدهی رو پرداخت نمودم و مدت ۳۸ روز هم به زندان افتادم .. حال پس از گذشت سالها اون مستاجر پیدا شده چون فراری بوده و تهران نبوده و الان صداش کردم با توجه باینکه ایشان خرید داشته و جک هم به شرکت داده بود .. من الان میتونم از دست این اقا شکایت کنم ؟ چن کالاهایی که شاکی مقادره نمودند درون تعاونی یه گوشه چیدن و منم بی هبر از عالم نه اونا سراغ کالا امدن و نه من .. مستاجر هم از م قعیت استفاده میکنه و محصولات رو بدون اطلاع میفروشن... ممنون میشم راهنمایی بفرمائید
رضا رجبی
سوپیشینه برای اخذ ویزا
سلام و عرض ادب،ممنون میشم حوابمو بدید
من سال 95 سرقت کردم و سه روز زندان بودم وباوثیقه بیرون اومدم و بعد۵ماه به حکم دادگاه به 2سال حبس تعلیقی مجازات شدم،اولین و اخرین بارم بوده،میخواستم بدونم الان اگه برایگرفتن سوپیشینه برایگرفتن ویزا برای سفارت کشورهای همسایه به مشکل میخورم یا اثرش تو این سالها رفع شده؟؟با تشکر