بهاره واحدیم
در مورد مشارکت دادن
با سلام ما یه خانه ویلایی داشتیم دادیم مشارکت پنجاه.پنجاه که ۳ سال گذشته و سازنده گودبرداری کرده و دیگه دست نزده قرار داد تاریخش تموم شده
موقع نوشتن مشارکت نامه ،مشاور املاک گفت باید به مبایعهنانه تنظیم کنیم که سازنده خانه را از شما خریده تا بتواند دنبال کارای شهرداری و پروانه و ..... بره ، در این مبایعه نامه نوشته شده ۴ میلیارد زمین را خریده ولی پولی رد و بدل نشده ، آیا این مبایعه نامه وجهه قانونی دارد؟ چون سازنده نمیسازه و میگه ملک رو خریدم
لطفا راهنمایی کنید
مشاهده سوالات مشابه
پاسخها (0)
هر سوال حقوقی داشتید از ما بپرسید. متخصصهای ما در سریعترین زمان ممکن به سوال شما جواب تخصصی میدهند.
بیشتر بخوانید
سجاد قهرمانیان
مطالبه وچه بابت ۲۴میلیون وچه دستی
مطالبه وجه دستی ۲۴میلیون تومان دلایل ومستندات ایتان سوگند .شهودومطلعین یک نفردرحال حاظرزندان هست وابلاغ فرستاده شده براش واظهارنامه اصل سندرویت شده است .ودرشورای حل اختلاف فردا جلسه اول هست
اسلام زارعی
رای دیوان عدالت اداری
سلام خسته نباشید من یک رای قطعی از دیوان عدالت اداری دارم که تامین اجتماعی مکلف به تایید بیمه های من که شرکت واریز نکرده شده اما هنوز خبری نشده میخواستم بدونم وقتی رای دیوان عدالت اداری می آید مستقیما دیوان رای را به تامین اجتماعی میدهد که اجرا کند یا باید خودم باید کاری کنم در ضمن برای اجرای رای من الان باید در دفاتر قضایی از کی شکایت کنم که رای اجرا شود
اهورا سلیم جواهری
حکم رشد
من ۱۵ سالمه پیش مادرم زندگی میکنم برای حکم رشد دادخواست دادم و دادگاه میگه در پیامک ارسالی باید با پدرت بیای من از هرکس پرسیدم میگه والدین لازم نیست و منم با پدرم در حد قتل مشکل و دعوا دارم اگر پدرم مخالفت کنه تکلیف چیه و چجوری حکم رو بگیرم؟