محمد جباری
پرکردن سفته به زور صاحبکار
سلام، بنده خدمتکار زوجی هستم که به زور من را وادار به پر کردن ۴ سفته ۵۰ میلیون تومانی کردند طی ۲ مرتبه، یکبار با خودکار آبی قسمتی از سفته پر کردم و چون جوهر خودکار کمرنگ بود بخشی دیگر از هر سفته را با خودکاری دیگر در روزی دیگر پر کردم ولی چون به زور بود امضای خودم را نزدم و امضای دیگری در هر ۴ برگ زدم، همچنین مجبورم کردند سفته را تاریخ بزنم و پشت نویسی کنم در وجه خانم خانه و زیر هر برگ بنویسم بابت خدمتکاری، هیچ قراردادی هم با من تنظیم نکردند و بسیار بدرفتار با من هستند و پولی هم بهم پرداخت نکردند تابحال، و تهدیدم کردند که اگر برایمان کار نکنی و ترک کار کنی، سفته هایت را اجرا می گذاریم، آیا امکان اینکار برای آن ها فراهم هست؟ و راه نجاتی برای من وجود دارد چون با رضایت سفته نداده ام و بزور بوده
مشاهده سوالات مشابه
پاسخها (0)
هر سوال حقوقی داشتید از ما بپرسید. متخصصهای ما در سریعترین زمان ممکن به سوال شما جواب تخصصی میدهند.
بیشتر بخوانید
علی اکبر زارع نژاد
تاریخ موت فرضی چه زمانی در نظر گرفته می شود و با چه معیاری؟
مادر بزرگ پدری سال 1309 متولد شده اندو فکر کنم سال 1389 از خانه بیرون رفته و گم شده است یعنی 80 سال داشته است که گم شده است.. پدر من هم سال 1397 فوت کرده است. الان تاریخ موت فرضی مادر بزرگم چه زمانی ثبت خواهد شد. چون اگر قبل از فوت پدرم ثبت شود پدر از مادربزرگم ارث می برد و اگر بعد از فوت پدرم ثبت شود نه تنها از مادربزرگم ارث نمی برد بلکه مادر بزرگم از او ارث می برد.دادگاه بر اساس چه معیاری زمان فوت فرضی را در نظر می گیرد چون زمان فوت فرضی در تعداد و سهم الارث آنها تاثیر دارد . لطفا مرا راهنمایی کنید. ممنون
علی احمدی
شکایت از انتقال دهنده چک
من میتوانم از انتقال دهنده چک شکایت کنم؟
شخصی چکی را در وجه دوستم صادر کرد و دوست من بجای بدهی که به من داشت همزمان چک را به من انتقال داد چک برگشت خورد آیا من میتوانم از دوستم که چک را به من انتقال داد شکایت کنم و مطالبه وجه کنم؟
یونس نظری
خدمات قضایی
سلام خسته نباشید من سال ۹۰یه پراید خریدم هرچی پیگیر بودم صاحب پلاک نیومد واسه انتقال سند وتعویض پلاک .بهد از ۱۳سال تازه پارسال شکایت گذاشته رو پلاک الان نزیک دوسال ماشین تو پارکینک اونم میگه باید یه پولی بهم بدی تا بهت وکالت بدم ماشین الان تهران تو پارکینگ ولی اون از از یکی، از شهرستان های لرستان شکایت کرده من می توانم از دفتر قضایی تهران شکایت کنم یا باید برم اونجا.راستی تمام مدارک ماشین دست من حتی یک وکالت تعویض پلاک ۱ماهه که سال ۹۲ بهم داد هم دارم اون موقع نتونستم برم تعویض پلاک اعتبارش رفت