پروفایل کاربر

رضا رجبی

بردن اب از لوله کشی برای ابیاری مزارع کشاورزی

با سلام احترام
جهاد کشاورزی برای هدر نرفتن اب از مظهر قنات اقدام به لوله کشی اب برای مزارع کشاورزی نموده است جهاد کشاورزی بودجه لازم برای اجرای طرح را ۸۵ درصد تامین کرده که شامل خرید لوله و فلکه اب و نقشه برداری و نصب لوله ها و مشاره فنیبوده است مابقی ۱۵ درصد هزینه ان که شامل کندن زمین برای نصب لوله بوده است باید توسط مالکین قنات بصورت خودیاری تامین شود برای لوله کشی اب برای مزارع کشاورزی لوله از زمین تعدادی از مالکین عبور کرده از جمله از زمین ما هم عبور کرده است و قرار بوده است از زمینهایی که لوله عبور مکند از مالکین انها هیچ مبلغی گرفته نشود اما صورت جلسه ای در این باره نوشته نشده اما رضایت نامه ای به امضا مالکین زمین هایی که لوله از ان عبور کرده است رسیده است و ما ان رضایت نامه را امضا نکردیم حا لا که لوله کشی انجام شده فردی از بردن اب از لوله کشی توسط ما جلوگیری میکند و نمیگذارد ما اب از لوله ببریم و میگوید سهم شما ۴۰ میلیون تومان میشود باید بدهید وگرنه حق بردن اب ندارید بابت خودیاری مالکین ساعتی یک میلیون تومان از اهالی روستا جمع اوری شده است که ما دوساعت اب داریم میشود دو میلیون تومان با توجه حرف نادرستی که فرد میزند ما ازدادن مبلغ خوداری کردیم و اصلا قراربود چون لوله از زمین ما عبور میکند ما پولی ندهیم فردی که از بردن اب از لوله توسط ما جلوگیری میکند هیچگونه مالکیتی از قنات فوق ندارد حالا سوالم این است که لوله با هزینه ۸۵ درصد توسط دولت انجام شده است و چون قسمتی از ان نوسط دولت اجرا شده حالت عمومی پیدا میکند و فرد مورد نظر مالکیتی از قنات ندارد میتواند از بردن اب از لوله توسط ما جلوگیری کند برای احقاق حق به چه مواد قانونی میتوانیم استناد کنیم

مشاهده سوالات مشابه

پاسخ‌ها (0)

هر سوال حقوقی داشتید از ما بپرسید. متخصص‌های ما در سریع‌ترین زمان ممکن به سوال شما جواب تخصصی می‌دهند.

بیشتر بخوانید

پروفایل کاربر

سیدمرتضی سیدمومنی

اقدام به استخدامی ازطریق ایثارگری

سلام. امور ایثارگری ارتش چرا بعضی از جواب هایش را مستقیم برای شرکت ملی نفت میفرستد ولی بعضی هارا برای شرکت های استانی

پروفایل کاربر

پرستو علیزاده

تهدید به پخش عکس

شخصی تو روبیکا به آیدی من پیام داده میگه گوشیتو هک کردم و عکساتو لخت میکنم میفرستم برای همه ایدی کاملا ناشناسه و شماره ای ازش نیست ایا میتونه اینکارو کنهایا هکر میتونه بیاذ درب منزل کسی

پروفایل کاربر

فائزه اله دادی

دستور تخلیه ملک

سلام، عرض ادب خدمت وکلای محترم، بنده میخواستم بدونم زمانی که شورای حل اختلاف دستور تخلیه ملک رو صادر میکنه و مهلت 3 روزه به مستاجر میده،، اگر مستاجر در این مدت 3 روز ملک و تخلیه نکنه، موجر میتونه صرفا با دستور تخلیه ملک ، با مامور کلانتری در پایان همان روز سوم برای تخلیه ملک اقدام کند یا خیر؟!؟؟