پروفایل کاربر

فاطمه نوربخش

1 سال پیش

سهم ورثه

سلام وقت بخیر، پدر بنده سال ۱۳۹۹ فوت کردند و قولنامه‌ی باغ به نام پدربزرگم بوده که سال ۱۳۶۹ فوت شده. پس از فوت پدربزرگم فرزندان یک قولنامه‌ی دستی به نام مادربزرگم می‌نویسند و امضا می‌کنند، ولی پدر من امضا نکرده. هنگام فوت پدر من مادربزرگم در قید حیات بودند و ماده ۱۰۰ شهرداری برق به نام مادربزرگم بوده، و بدون اطلاع وراثه پدرم، باغ به فروش رسیده. ایا با توجه به این مدارک می‌توانیم برای بازگرداند باغ اقدامی کنیم؟

مشاهده سوالات مشابه

پاسخ‌ها (0)

هر سوال حقوقی داشتید از ما بپرسید. متخصص‌های ما در سریع‌ترین زمان ممکن به سوال شما جواب تخصصی می‌دهند.

بیشتر بخوانید

پروفایل کاربر

علی محمدی

2 سال پیش

قرارداد

شخص (الف)شخص( ب) را به( ج )معرفی میکند و (الف )میگوید شخص( ب) قادر است مواد باارزش کاتالیزور را استخراج کند لذا در همین راستا( الف )از باب ضمانت از( ب )چکی بمبلغ ۳۰۰ میلیون به( ج) می دهد ولی( ب )بار کاتالیزور را از بین می برد . حال چگونه باید برای دریافت خسارت باید اقدام کنیم ؟ و عنوان دادخواست مان باید چه باشد؟ البته لازم به ذکر است که رسیدی هست که ضامن در ان عنوان کرده که شخص ب بار را از بین برده است و شخص ب هم میگوید در بار کاتالیزور مورد نظر مواد گرانبها استخراج نشده و در این بین تمام این موارد بین شخص ب و ج شفاهی بوده و فقط شاهد وجود دارد.

از حسن مشاوره و راهنمایی شما سپاسگزارم 

پروفایل کاربر

حسن میرزایی

2 ماه پیش

مهریه

متوفی دو همسر داشته و مهر هر دو یک مقدار هست و یکی از آنها از چند سال پیش مهریه اش را اجرا گذاشته و الان تقریباً یک پنجمش مونده ولی همسر اول تازه میخواد اجرا بزاره و تنها چیزی هم که از متوفی مونده ۱/۶ دیه تصادف هست و چیزی بنامش نیست آیا اینجا نصف به نصف میشه یا به نسبت تقسیم میشه یا حتی اولویت با کسی که زودتر اجرا گذاشته هست؟

پروفایل کاربر

علیرضا تسبیحی

2 سال پیش

اخاذی به وسیله اغواگری

درود با خانم در فضای مجازی آشنا شدم ، ایشان با اغواگری در ازای رابطه نامشروع یک میلیون تومان پول از من اخاذی کرد ، آیا می‌توانم از ایشان بابت اخاذی شکایت کنم