سمیرا سلطانی
سند تک برگی
سلام ،پدرم سند خانه اش رو به طور مساوی به نام فرزندان کرده و به دفتر خانه گفت تا وقتی که زنده هستم حق فسخ داشته باشم ،بعد از انجام کار تقسیم دفتر خونه با توجه به صحبت پدرم گفت فعلا سند تک برگ برای هر کدوم از فرزندان نگیرید بهتره که خدای نکرده در زمان حیات پدریکی اختلال ایجاد نکنه ،سوالم اینه که اگر سند تک برگ صادر یشه و پدرم ازشون نگهداری کنه آیا یکی از فرزندان میتونه تقاضای صدرو مجدد کنه یا اختلال ایجاد کنه ؟ به نظر شما صلاح هست سند تک برگی برای هر کدوم از فرزندان گرفته بشه یا بمونه برای بعد بهتره؟
مشاهده سوالات مشابه
پاسخها (0)
هر سوال حقوقی داشتید از ما بپرسید. متخصصهای ما در سریعترین زمان ممکن به سوال شما جواب تخصصی میدهند.
بیشتر بخوانید
پریسیما جلالی
مزاحمت
ماشینی ک نیاز ب صافکاری و تعمیر داشته فروختم و خریدار با توجه ب اینکه همه اینا رو میدونسته گفته این ماشین برای من.70میلیون پرداخت کرده و قرار شده ماشین کاراش ک تموم شد بقیه پول پرداخت کنه و ماشین ببره بارها هم به او متذکر شدیم ک اگر مابقی پول را نداری تا پول در دستمان هست 70میلیون تورا پس بدهیم اما او مسرانه گفته نه ماشین میخاهم ...الان اومده میگه نمیخام پولمو برگردونید و درب خونه آبروریزی میکنه و پا در درب خونه میکوبه و باعث رعب و وحشت اعضای خانواده شده....راهنماییم کنید بابت ایجاد مزاحمت و همچنین ماشین و برگرداندن پولش
کریم فائز
شکایت مالی از یک شرکت
با سلام. از یک شرکت بابت طلبم شکایت کردم و شرکت محکوم شدو شرکت از پرداخت دین خودداری میکند. در اجرای احکام گفتند در این مورد نمیتوانی حکم جلب بگیری. چه قانونی به این مطلب اشاره میکند.؟
رضا حقیقی
اجاره
سلام
بنده قرارداد اجاره واحدی را با پول پیش ۸۰ میلیون و اجاره ماهیانه ۸ میلیون به مدت یکسال اجاره دادم منتهی پس از مدت ۶ ماه مستاجر خانه را یک طرفه بنا به مشکلات شخصی خالی کرد و گفت هر جور صلاح میدونید با هم به توافق برسیم که بنده گفتم ماه های باقی مانده تا اتمام قرارداد را از پول پیشت کم میکنم و حدود ۴۲ میلیون از پول پیش کم کردم و مابقی را همان روز بهش دادم
آیا از لحاظ حقوقی و شرعی مشکلی ندارد
هم بنده از وی راضی بودم و ایشان از بنده راضی بودند
لطفاً من را راهنمایی کنید چکار کنم