پروفایل کاربر

حمیدرضا غلامی

1 سال پیش

اقرار

آیا اقرار توسط شخص حقوقی هم اعتبار دارد و در دادگاه مسموع است ؟
آیا این منطقی است که از یک سازمان دولتی بخواهیم که توسط نماینده خود ، اقرار محضری و رسمی نماید که بر ملکی مشخص تصرف و دخلی ندارد ؟

مشاهده سوالات مشابه

پاسخ‌ها (1)

حامد قاسمی

11 ماه پیش

سلام وقت بخیر 

دکتر حامد قاسمی ناولیق عضچرسمی مرکز وکلا ومشاوران قوه قضائیه

عرض به خدمت برسانم که شخص حقوقی(شخصیت حقوقی) نفر نیست که سخن بگوید ولی نسبت به حرف های شما اینکه اقرار میکند دال براین هست که رسیدگی کننده به ادعا ویا خواسته ودعوای شما دارای مدرک اسنادی میباشد که  در زمان تاسیس شخصیت حقوقی  خودتان ارایه نمودید ودر  زمان ثبت شرکت در اداره ثبت شرکت ها به ثبت رسیده است 

اگر نیاز به مشاوره بیستر می باشید با شماره ذیل تماس حاصل بفرمایید.

هر سوال حقوقی داشتید از ما بپرسید. متخصص‌های ما در سریع‌ترین زمان ممکن به سوال شما جواب تخصصی می‌دهند.

بیشتر بخوانید

پروفایل کاربر

سارا روحی

9 ماه پیش

ارث و میراث

سلام وقتتون بخیر پدر شوهرم دو زن داشته که مادر شوهر اصلی من فوت کرده و زن دومش یک پسر داره چندساله باهم زندگی نمیکنن اما طلاقم نگرفته پدرشوهرم دوتا مغازه و یک خونه قولنامه کرده به نام شوهرم آیا بعد از فوت پدر شوهرم زن دومش با پسرش و حتی خواهر برادرای تنی میتونن به جای ارث این املاکو بخوان

املاک این منطقه ما سند نمیخوره

شوهرم میگه به جای مهریت این املاکو قولنامه به نام من بزنه دیگه اینجوری حرفشون نمیرسه درسته؟؟

پروفایل کاربر

سارا رستمی

10 ماه پیش

معامله با وکیل بلاعزل

قرارداد خرید زمین با شخصی انجام دادیم به عنوان وکیل بلاعزل از سوی مادر ولی تاریخ وکالت نامه ۲ روز بعد از قرارداد ما هست آیا مشکلی برای ما ایجاد میکنه؟

پروفایل کاربر

زهرا رضائی

3 سال پیش

برقراری حق مدیریت بعدازتنزل ازپست سازمانی

باسلام واحترام بنده فرهنگی آموزش وپرورش می باشم و باتوجه به اینکه بنده قریب به ۸ سال مدیریت دبیرستان شبانه روزی عادی دولتی راداشتم ام واکنون عذربنده رابرای مدیریت خواسته اند وبنده تقاضای برقراری حقوق ومزایای مدیریت می باشم و ادامه کارم را درپست دبیری مشغول خدمت در آموزش وپرورش باشم ؟لذا باتوجه به وضعیت بنده اگرراهنمایی ام کنید لطف بزرگی راانجام داده اید .باسپاس ازتلاش های شبانه روزی شمابزرگواران