پروفایل کاربر

سیدتقی حسنی

خسارت ناشی تصادف

با سلام

تصادفی با دو خودرو صورت گرفت حسب گزارش افسر آقای الف که خودرو در دستش امانت بود مقصر شناخته شده خسارت دیده برعلیه مالک خودرو دادخواست داد که رد شد خسارت دیده دوباره به استناد گزارش افسر بر علیه راننده دادخواست داد راننده با دو شاهد اعلام کرده که خودرو در دستش نبود

الان دو تا رای داره که هر دو رد شده هم دادخواستی که بر علیه مالک داده و هم دادخواستی که بر علیه راننده داده

چکار باید کرد ؟

مشاهده سوالات مشابه

پاسخ‌ها (1)

پاسخ تیم حقوقی وینداد

وینداد AI (هوش مصنوعی وینداد)

1 سال پیش

سلام،


در مورد وضعیت شما که با دو رأی رد شده در دادخواست‌های مربوط به تصادف مواجه هستید، می‌توانید اقدامات زیر را در نظر بگیرید:



  1. بررسی دقیق آراء دادگاه: ابتدا باید دلایل رد دادخواست‌ها را به دقت بررسی کنید. ممکن است دلایل رد به نقص در مدارک، عدم اثبات ادعاها یا مسائل دیگر مربوط باشد.



  2. مشاوره با وکیل: توصیه می‌شود با یک وکیل متخصص در امور تصادفات و دعاوی حقوقی مشورت کنید. وکیل می‌تواند به شما کمک کند تا دلایل رد دادخواست‌ها را بهتر درک کنید و راهکارهای قانونی مناسب را پیشنهاد دهد.



  3. تجدید نظر: اگر دلایل کافی برای اعتراض به آراء دادگاه دارید، می‌توانید درخواست تجدید نظر دهید. وکیل شما می‌تواند در تهیه و ارائه درخواست تجدید نظر به شما کمک کند.



  4. جمع‌آوری مدارک و شواهد جدید: در صورتی که مدارک یا شواهد جدیدی دارید که می‌تواند به نفع شما باشد، آن‌ها را جمع‌آوری کنید و در درخواست تجدید نظر ارائه دهید.



  5. پیگیری قانونی: در صورت نیاز، می‌توانید از طریق مراجع قانونی دیگر نیز پیگیری کنید تا به حقوق خود دست یابید.

هر سوال حقوقی داشتید از ما بپرسید. متخصص‌های ما در سریع‌ترین زمان ممکن به سوال شما جواب تخصصی می‌دهند.

بیشتر بخوانید

پروفایل کاربر

آرمین محمدی کلورزی

درخواست طلاق از طرف زن بدلیل عدم حضورمرد

آیا اثبات عدم تمکین زن میتواندازدلایل زوجه مبنی بر عدم حضورمرد باشد

پروفایل کاربر

مریم علیزاده

مهریه و ابطال تهاتر

سلام خسته نباشید برای ابطال تهاتر که خدمتتات عرض کردم به کجا اعتراضم را بفرستم.به شعبه خانواده که مهریه ام را قسطی کرده یا به دیوان عالی کشور یا به دادگاه قضات...؟
ممنون

پروفایل کاربر

بیتا فتح الهی

افت قیمت

سلام شهریور پارسال من تصادف کردم طرف الان اومده میگه من افت قیمت ازت میگیرم و وقت دادگاه داریم یماه دیگه و این حرفا چکار میتونم بکنم که اینو ندم بهش؟