پروفایل کاربر

مهناز مهنازی

1 سال پیش

شکایت افت قیمت ماشین

سلام ماشین دوماه خریدیم برا سال نود و پنج هست و چند لکه رنگ داره جلو ماشین حالا تصادف کردیم از پشت زدن و بیمه ثالث مقصر فقط خسارت رو ب عهده میگیره و مسکن افت قیمت نمیدن الان اگر شکایت کنیم میتونیم افت قیمت بگیریم همه سرمایه مون اون ماشین تازه ازدواج کردیم ممنون میشم راهنمایی کنید

مشاهده سوالات مشابه

پاسخ‌ها (1)

پاسخ تیم حقوقی وینداد

وینداد AI (هوش مصنوعی وینداد)

1 سال پیش

با سلام و احترام،


در مورد سوال شما درباره افت قیمت خودرو پس از تصادف، نکات زیر را در نظر داشته باشید:



  1. افت قیمت خودرو: بر اساس قوانین بیمه در ایران، بیمه‌نامه شخص ثالث معمولاً خسارت‌های مالی و جانی را پوشش می‌دهد، اما افت قیمت خودرو به طور مستقیم تحت پوشش بیمه شخص ثالث قرار نمی‌گیرد. با این حال، شما می‌توانید از طریق دادگاه برای مطالبه افت قیمت خودرو اقدام کنید.



  2. شکایت برای افت قیمت: برای دریافت افت قیمت، می‌توانید به دادگاه مراجعه کرده و دادخواستی برای مطالبه افت قیمت خودرو تنظیم کنید. در این دادخواست باید دلایل و مستندات خود را برای اثبات افت قیمت خودرو ارائه دهید. معمولاً نیاز به ارزیابی کارشناس رسمی دادگستری برای تعیین میزان افت قیمت وجود دارد.



  3. مشاوره حقوقی: پیشنهاد می‌شود با یک وکیل متخصص در امور بیمه و خسارات مشورت کنید تا بهترین راهکار قانونی را برای پیگیری موضوع و دفاع از حقوق خود بیابید.

هر سوال حقوقی داشتید از ما بپرسید. متخصص‌های ما در سریع‌ترین زمان ممکن به سوال شما جواب تخصصی می‌دهند.

بیشتر بخوانید

پروفایل کاربر

زینب حیدری

10 ماه پیش

مستاجر

سلام.

سه سال پیش درجایی مستاجرشدیم.بعد از سه سال جایی دیگر رااجاره کردیم و الان نشستیم.اما صاحبخانه قبلی هنوز پول ما را نداده. و میگوید تا مستاجر نیاد پول شمارا ندارم بدم.ما مدتی به او وقت دادیم اما علیرغم تماس‌های فراوان او پول ما را نداده.راهی هست غیر از شکایت سریع به پولمون برسیم؟

اگه لازمه شکایت کنیم این پروسه چقدر زمان بره؟

پروفایل کاربر

جاسم ذاکریان

2 ماه پیش

حسابم مسدود شده. نمیدونم بخاطر چی

حسابم مسدود شده توسط پلیس فتا نمیدونم بخاطر چی

پروفایل کاربر

حسین معدل

1 هفته پیش

فروش ملک پدری

منزل پدری ام را با توجه به حق الوکاله به یک نفر فروخته ام ولی هنوز بعد ۱۵ ماه تسویه نکرده ،البته با یک نفر از آشنایان بنگاهی که خریدار داشته قولنامه هم نوشته شده است که در آن موردی که تعیین کند مابقی وجه در یک زمان معلوم
پرداخت شود وجود ندارد،
چون خریدار بعد از ۱۵ ماه هنوز بدهکار
مابقی قیمت منزل است میخواهم بخاطر
دیر کرد در پرداخت مابقی معامله را فسخ کنم،شرایطم چگونه است؟