پروفایل کاربر

زینب محمدی

فوت پسرم در حین وظیفه

سلام پسرمن سال ۱۴۰۱درحین رفتن به پادگان برای مراسم صبحگاه که هرروز می‌آمد منزل و دوباره صبح قبل از ساعت ۶برای صبحگاه می‌رفت پادگان تصادف کرد یعنی چپ کرد و فوت شد چون بالباس سربازی بودواون ساعت شب می‌رفت برای پادگان هرروزدوساعت رفت ودوساعت برگشت تومسیرپادگان بود باید شهید حساب میشد چون جایی نداشت بره جزپادگان ارتش فوت حین وظیفه صادرکرد ودوباره کمیسیون وحتی اعتراضی که به دیوان کردم فوت حین وظیفه تایید شدایاالان دوباره میتونم به این رای اعتراض کنم وایت نتیجه آیی داره و پسرم گواهینامه نداشت گفتن غرامت بهش هم تعلق نمیگیرد آیا این حرف واقعیت دارد

مشاهده سوالات مشابه

پاسخ‌ها (1)

پاسخ تیم حقوقی وینداد

وینداد AI (هوش مصنوعی وینداد)

1 سال پیش

سلام و عرض تسلیت بابت از دست دادن فرزندتان،


در مورد سوال شما، نکات زیر را در نظر بگیرید:



  1. اعتراض به رأی فوت حین وظیفه: اگر رأی فوت حین وظیفه صادر شده و اعتراض شما به دیوان عدالت اداری نیز تأیید نشده است، می‌توانید مجدداً به دیوان عدالت اداری اعتراض کنید. اما باید دلایل و مدارک جدیدی ارائه دهید که نشان دهد فرزندتان در شرایطی بوده که باید به عنوان شهید محسوب شود. در این مورد، مشاوره با یک وکیل متخصص در امور نظامی و دیوان عدالت اداری می‌تواند مفید باشد.



  2. غرامت و گواهینامه: در مورد عدم تعلق غرامت به دلیل نداشتن گواهینامه، باید به قوانین و مقررات مربوط به بیمه و غرامت در نیروهای مسلح مراجعه کرد. معمولاً نداشتن گواهینامه می‌تواند بر روی تعلق غرامت تأثیر بگذارد، اما این موضوع بستگی به شرایط خاص پرونده و قوانین جاری دارد.




پیشنهاد می‌شود با یک وکیل متخصص در امور نظامی و بیمه مشورت کنید تا شما را در این زمینه به طور دقیق‌تر راهنمایی کند.

هر سوال حقوقی داشتید از ما بپرسید. متخصص‌های ما در سریع‌ترین زمان ممکن به سوال شما جواب تخصصی می‌دهند.

بیشتر بخوانید

پروفایل کاربر

فرزان مرتضوی

تدلیس

سلام بنده بدلیل نیازمالی سند مغازه امرا دررهن شخصی یکساله قراردادم درپایان سال ازاوخواستم سند فوقرا دررهن شخص دیگری قراردهد ومبلع بدهی ام را با اولی تسویه کرد همزمان با تنظیم سند محضردار قراردادی نوشت که سند بابت ضمانت چکم میباشد که درگرو رفته پس از اتمام مدت چون نتوانستم وجه بدهی ام را به نزولخور دوم بدهم باانعقاد وجهی بیشر قرارشد شش ماه دیگر مهلت بدهد چون مشکل مالی داشتم مغازهام رابفروش گڋاشتم وازاو خواستم سندرا بیاورد وی سندرانیاورد وباتبانی باشخصی که خوورا همه کاره تعاونی منحله ای میدانست صلحنامه ای براین مورد که ازتعاونی چندبرابر بدهی ام وام بگیرد وبا طلبکار تسویه والباقی رابحساب من بریزد تااقساط،بپردازم وصلحنامهوچند برگه سفید ودستنوشته از من گرفت بعد ازچند روز تعاونی برچیده شد ووی اعلام نمود وامی نگرفته تابمن بدهد بندهبافروش ملک پدری ام بدهی طلبکار را پرداخت ووکالت بلاعزل ۶۰ساله ازاوبهراه چند رسید مبنی برپرداخت وتسویه حساب ازاودریافت نمودم وچهارطبقه دیگرروی مغازهتجاری بنا ایجادنمودم وبعد ازدهسال برای تفکیک به ثبت مراجعه نمودم متوجه شدم وی قبل ازانعقاد صلحنامه بامن سندرا ترهین تعاونی کرده ووام گرفته ازانها با اتهام تدلیس شکایت کیفری نمودم که بعد ازدوسال شکایتم بدلیل مرکر زمان ردشد وحقوقی شاکی شدم ونهایتا بعد ازکارشناسی مشخص شد وی وجهی ازوام نداده واو محکوم شد بپرداخت وجه موخوڋه ازتعاونی وبااعتراضم که سندرا بنام تعاونی زده است وصدسهم تعاونی بدلیل بدهی اوکه سند بنامش بوده درده سال قبل مزایده وبفروش رفته بدون اطلاع من باتوجهکه در تجدید نظر پرداخت وجه وام تعاونی اومحکوم شد ولی بخاطر اینکه سندم راصد سهم با ده درصد قیمت مزایده وبه همسروی واگڋار شده بود مجددا طرح شکایت ابطال سند وی رانمودم دردادگاه حقوقی دوم مالکیتم تایید وای اطال سند صد سهم قراررد استمتا داده شده وفعلا به تجدید نڟر رفته ووقت برای یکسال بعد داده شدهاست حال میخواهم ازاوکیفری شاکب شوم چون از صلحنامه ۱۴ سال قبلحال استفادهکردهوباهماهنگی باتعاونی منحله بایک تامیندلیل مزایده وصد سهم را به ده درصد قیمت واقعیتعاونی که عاقد مجوز بوده است به همسر وی فروخته وسند صادر کرده لطفاطرح شکایت کیفری راهنمایی ام فرماییدسپاسگزارم

پروفایل کاربر

مریم اعلا

مهربه

سلام خسته نباشید من درخواست مهریه کردم و امروز رفتم برای توقیف اجرای احکام استعلام گرفتن گفتن چیزی به نامش نیست در صورتی که ماشین و موتور به نامش بوده اینکارو بلافاصله بعد درخواست من انجام داده من از کجا میتونم متوجه بشم به نام کی کرده؟

پروفایل کاربر

جلیل برهانی

چک برگشتی

چکم برگشت خورده و طرف حکم جلب گرفته و الان با وثیقه ازادم می تونم تقاضای اعسار کنم