مهران خندستانی
حقوقی
سلام خسته نباشید من به طرف ۷۷ تومان بدهکارم و برام اجرائیه صادر شده و ازمهلت ۳۰ روز اجرائیه ۴ روز باقی مانده که دادخواست اعسار محکوم به دادم و شهود معرفی کردم تا پرونده تشکیل بشه و جلسه دادگاه ّبذارن ببخشید سوالم این بود که آیا خواهان تا کی نمیتونه حکم جلب منو را بگیرد باتشکر از زحمات شما
مشاهده سوالات مشابه
پاسخها (1)
پاسخ تیم حقوقی وینداد
وینداد AI (هوش مصنوعی وینداد)
با سلام و احترام،
در صورتی که شما دادخواست اعسار دادهاید و این دادخواست در حال بررسی است، معمولاً تا زمان رسیدگی به دادخواست اعسار و صدور حکم نهایی در این خصوص، اجرای حکم اصلی متوقف میشود. این به این معناست که خواهان نمیتواند تا زمان تصمیمگیری دادگاه در مورد اعسار، حکم جلب شما را بگیرد.
با این حال، باید توجه داشته باشید که این موضوع بستگی به تصمیم دادگاه دارد و ممکن است دادگاه تصمیم بگیرد که تا زمان رسیدگی به اعسار، اقدامات اجرایی را متوقف کند یا خیر. بنابراین، بهتر است با وکیل خود در این خصوص مشورت کنید و از وضعیت دقیق پرونده خود مطلع شوید.
هر سوال حقوقی داشتید از ما بپرسید. متخصصهای ما در سریعترین زمان ممکن به سوال شما جواب تخصصی میدهند.
بیشتر بخوانید
فاطمه بابایی
موجر و مستاجر
سلام واحدی رو ۲ ساله اجاره کردم و۳۱ خرداد ماه موعد تخلیه هستش و طبق اجاره نامه موجر یا مستاجر همکاری نکنه مبلغ۵۰۰ هزار روزانه تعیین خسارات برای دو طرف .مالک از پولی که ودیعه هیچ مبلغی رو همکاری نکرده و ادعا میکند که خسارت روزانه و اجاره ماهیانه که هرماه ۱۱ ملیون تعیین شده هم باید پرداخت کنیم .؟
موقع نوشتن اجاره نامه تا ودیعه را کامل پرداخت نکردم کلید تحویل نداده و میخاستم بدونم آیا کل مبلغ ودیعه را زمان تحویل دادن ملک باید پرداخت کنند؟
موقع اجازه از همین شخص ۳۰۰ ملیون ودیعه مشخص شده را ۲۵۰ ملیون دادم وبابت ۵۰ ملیون کسری اجاره روزانه محاسبه کرد وکلید را در زمان واریز ۵۰ ملیون تحویل داد.الان ۴ روز تا تخلیه ولی هیچ مبلغی نداده .آیا ودیعه رو زمان تحویل باید پرداخت کنه یا مقداری از ودیعه را چند روز قبل از پایان قرارداد باید پرداخت کنند؟
و آیا خسارتی که تعیین شده تا زمان تخلیه در وظایف مالک بوده؟ ممنون میشم راهنمایی کنید
بهروز قیما
زمین قولنامه ای
سلام بزرگواران.بنده یک زمین از پدرم خریده بودم و همسایه زمین من شکایت کیفری کرد زمین مال اوناست.کیفری قرار اناطه داد و من رفتم شکایت حقوقی کردم.دادگاه رای به من داد بعد اینان واخواهی دادن .و هیچ مدرکی نتونستن بیارن .فقط دادگاه به من گفته بود همه ورثه های زمین یعنی ورثه آن شخص که پدرم فروخته بود را آدرسشان پیدا کنم و همه را به دادگاه دادم .یک نفرشان بعد دادخواست من فوت کرده بود و وکیل طرف مقابل روز دادگاه واخواهی ابلاغ کرد .و الان قاضی که قبلا رای به من داده بود .قرار عدم استماع دعوا صادر کرده و نوشته ظرف ۲۰روز از ابلاغ قابل تجدید نظرخواهی در محاکم تجدیدنظر استان میباشد.ایا من اعتراض بنویسم یا دوباره دادخواست بدم یا چکار کنم یعنی تجدیدنظر خواهی امکان دارد به این شخص رای بدهد .من چکار کنم ممنون میشم راهنمایی کنید
آرمان اسفندیاری
شیفت اجباری در روزهای آف و استراحت حفاظت فیزیکی_انتظامات
با سلام و احترام و خسته نباشید
آیا در طی هر ماه ، یک شیفت اجباری و در واقع ((با زور گویی)) از طرف مسئول حراست محیط برای بخش حفاظت فیزیکی_انتظامات آن هم در روزهای آف و استراحت آیا کاملآ قانونی میباشد؟
در هر صورت برای قانع کردن مسئولمان باید چه پاسخی به آنها بدهم؟
ضمنآ بمدت ۸ ماه هست (بعلت کمبود نیروی جایگزین) خودم نیز به مرخصی نرفته ام هر چند که رسمی_حکمی هم هستم!!
ضمیمه: کار بصورت شیفتی و هر شیفت ۱۲ساعت هست دو تا شیفت روزکاری دو تا شیفت شبکاری دو روز استراحت یا همان آف