پروفایل کاربر

سمیه ظفری

10 ماه پیش

انحصار وراثت

سلام . همسرم دو ماه پیش فوت کرده ایشون خونه ای در روستا بناکردن و زمین همونجا رو عمه اش بهش هدیه داده ، و از اونجایی که پدر شوهرم زودتر پدرش فوت کرده ارثی بهش نمی‌رسید در صورتی که الان مادر شوهر میگه این زمین مال همه ست و سند زمین رو شوهرم به نام مادرش زده ، الان اون منزل در تصرف همسرم هست در اونجا دامداری داره و چوپان همونجا زندگی میکنه . همه اهالی روستا میدونن که اینجا رو شوهرم درست کرده . من الان چیکار کنم ؟ آیا میشه سند باطل بشه؟

مشاهده سوالات مشابه

پاسخ‌ها (2)

کاربر

10 ماه پیش

سلام وقت بخیر 

حامد قاسمی ناولیق عضورسمی مرکز وکلا ومشاورین قوه قضائیه(وکیل دادگستری)

شما باید ثابت کنید که معامله ای که شوهر شما انجام داده 

1ـ صوری بوده(مثلا با انتقال سند به مادرش چیزی که ارزش اقتصادی قابل توجهی داشته اخذ نموده)

۲ـ اینکه انتقال سند به نام مادرشان عاریه ای بوده (داشتن حق انتفاع مادرشان از ان ملک)

۳ـفقدان قصد رضا در انتقال سند به نام مادرشان  

شما با در دست داشتن مدارک دال بر اثبات موارد ذکر شده به دادگاه محل وقوع ملک میتوانید دادخواست ابطال سند را بنمائید.

.بدون وکیل هیچ اقداماتی را انجام ندهید

درصورت نیاز به مشاوره بیشتر با شماره درج شده تماس حاصل بفرمائید.

کاربر

10 ماه پیش

سلام وقت بخیر 

حامد قاسمی ناولیق عضورسمی مرکز وکلا ومشاورین قوه قضائیه(وکیل دادگستری)

شما باید ثابت کنید که معامله ای که شوهر شما انجام داده 

1ـ صوری بوده(مثلا با انتقال سند به مادرش چیزی که ارزش اقتصادی قابل توجهی داشته اخذ نموده)

۲ـ اینکه انتقال سند به نام مادرشان عاریه ای بوده (داشتن حق انتفاع مادرشان از ان ملک)

۳ـفقدان قصد رضا در انتقال سند به نام مادرشان  

شما با در دست داشتن مدارک دال بر اثبات موارد ذکر شده به دادگاه محل وقوع ملک میتوانید دادخواست ابطال سند را بنمائید.

.بدون وکیل هیچ اقداماتی را انجام ندهید

درصورت نیاز به مشاوره بیشتر با شماره درج شده تماس حاصل بفرمائید.

هر سوال حقوقی داشتید از ما بپرسید. متخصص‌های ما در سریع‌ترین زمان ممکن به سوال شما جواب تخصصی می‌دهند.

بیشتر بخوانید

پروفایل کاربر

نگاه ملک پور

9 ماه پیش

ملکی و حقوقی

آیا مردی با وکالتنامه ملکی بنام زنش بکند و زن آن ملک رو بفروشد و ملک دیگری بخرد آیا باز هم مرد می تواند ملک را از زن بگیرد

پروفایل کاربر

کیوان امیری

2 ماه پیش

در مورد فاکتور مبل

بنده برای یه مشتری یه هفته قبل از جنگ یه مبل فاکتور کردم به قیمت 83 تومن، 15تومن بیعانه داد، بعداز اتمام جنگ قیمتا بالا رفته الان برای من اون مبل 112 تومن تمان میشه باید چیکار کنم، قانونی راه داره تفاوت قیمت از مشتری بگیرم واندازه بیعانه از قیمت کم کنم

پروفایل کاربر

ali رحمتی

1 سال پیش

تصادف دو خودرو و مقصر فراری

سلام. من تصادف کردم و مقصر فرار کرد خلاصه بگم براتون شکایت کردم بازرس دادگاه اومد دید حکم هم دادن خصارت مشخص شد الان مشخصات مالک از فراجا اومده ولی اسم دوتا مالک رو نوشته یک سال پیش ماشین رو فروختن ولی قلنامه ای هست الان من از کدوم مالک شکایت کنم .