محمود لزگی
وجه التزام
باعرض سلام وخسته نباشید،ایا وجه التزام هرمبلغی باشه حتی خیلی بیشتر از مبلغ بدهی باید پرداخت شود ،تامین خواسته پرونده ای که پرداخت شده رامیشه برای پرونده شخص دیگری استفاده کرد درصورتیکه بدهی پرداخت ورضایت بی قید شرط داده شده باشد
مشاهده سوالات مشابه
پاسخها (0)
هر سوال حقوقی داشتید از ما بپرسید. متخصصهای ما در سریعترین زمان ممکن به سوال شما جواب تخصصی میدهند.
بیشتر بخوانید
علیرضا عیسی زاذه
خیانت درامانت
باسلام ۹ ماه پیش ماشینم رو جهت تعمیرات جزئی به مکانیک دادم ماشین که حاضرند کلی اضافه مبلغ مطالبه کرد چکها ووجه نقد رادادم وشکایت کردم چون میدانست شکایت گرانفروشی کردم ماشینم راتحویل نداد درتعزیرات به گرانفروشی محکوم وجریمه شد درکرج ۸ باشکایت خیانت درامانت به بازپرسی رفتیم بازپرس پرونده به وی گفت ماشین من را تحویل بدهد که وگرنه زندان دارد وقبول کرد فردامراجعه کردو خودروراندادگزارش ۱۱۰ درمونده موجود است بامراجعه واعتراض به مدیرقضایی پرونده به شعبه کیفری جزایی ارجاع شدکه چندروزدیگه وقت رسیدگی دارم طبق کارشناسی دادگستری برای هرروزخواب وایاب ذهاب مبلغ ۹۷۴۵۰۰تومان درحق بنده تعیین شده سؤال اینه که الان دادگاه چه حکمی میدهد آیا خسارت های مربوطه هم بررسی میشود وحکم وی چیست؟ممنونم
علی احمدی
کلاهیرداری
ابطال وقت نظارت وارسال پرونده به مرجع ذیصلاح اعاده پرونده .
قرار رفع نقص/ تکمیل تحقیقات یعنی چی؟
مهرداد پارت
سه ساله جدا شدم اموال شخصی نمیده
۳ ساله از زنم جدا شدم تفاهمی البته بعدش کل وسایل من از شناسنامه مدارک تحصیلی کارت بانکی البوم خانوادگی و کودکیم اباسها و... ۳ ساله امروز فردا میکنه میدم میفرستم خودم میارم و... کلا بازیم داره میده پیاماش همه رو دارم مدرک تو این سال ندتا جا کار و شرکت برام اوکی شد مدارک نداد ببرم استخدام نشدم و کلا تو این ۳ سال کلی بدبختی کشیدم