شاهین فراهانی
تاخیر در رای قاضی
بنده از فردی یک طلبی دارم که تاریخ 1404/4/22 طرح شکایت کردم و دادخواست دادم از اون تاریخ تا به امروز که تاریخ 1404/10/17 است یک جلسه رسیدگی شورای حل اختلاف داشتیم که طرفم نیومد و بعدش یک جلسه دادگاه داشتیم که باز نیومد تاریخ رسیدگی دادگاه 1404/8/18 بود و از تاریخ جلسه رسیدگی تا الان که دقیق دو ماه گذشته هنوز قاضی رای صادر نکرده میخواستم ببینم که این اتفاق و تاخیر کاملا طبیعیه و رواله ؟ اگر نه چکار میتونم انجام بدم در جهت تسریع در کار
مشاهده سوالات مشابه
پاسخها (0)
هر سوال حقوقی داشتید از ما بپرسید. متخصصهای ما در سریعترین زمان ممکن به سوال شما جواب تخصصی میدهند.
بیشتر بخوانید
زهرا یوسفی
تحویل ملک
سلام من ملکی را خریداری کردم و در نشست گفته بودیم که با پرداخت دوم درخواست تحویل کلید داریم ولی بنگاه به صورت پیش فرض تاریخ تحویل و کلید را همزمان قید کرده و موکول کرده به ۱۰ درصد آخر پرداختی آیا من میتوانم پرداخت دوم را انجام ندهم و حبس کنم تا کلید را دریافت کنم ؟ یا میتوانم ار مراجع قضایی پیگیر دریافت کلید یا شکایت از بنگاه به دلیل ثبت اشتباه زمان دریافت کلید اقدام کنم ؟
امیر خادمیان
خشک شدن درخت توسط همسایه
باسلام؛
همسایه جانبی ملک اینجانب بعلت گودبرداری باعث شده ۴ اصله درخت قدیمی داخل ملک من که در مرز دیوار مشترک حیاط قرار داشت و تا سال گذشته سبز بود بخاطر پیش رفتن ریشه ها در ملک ایشان تخریب شده و خشک شود .
از آنجا که اداره فضای سبز شهرداری بابت هر اصله درخت خشک شده از مالک زمین جریمه سنگینی میگیرد سازنده مذکور مشکل پیش آمده را گردن نمیگیرد .آیا میتوانم از ایشان شکایت کنم ؟
از کجا باید شروع کنم ؟
وحید گودرزی
استعلام
آیا امکان دارد با مراجه به دادگه با داشتن کدملی افراد و مشخصات دیگر استعلام کنیم آیا پرونده قضایی دارد یا خیر؟