پروفایل کاربر

علی اسماعیلی

امکان تغییر نام

اسم من علی است و میخواهم برای اولین بار به دارا تغییر بدهم امکان پذیر است و قطعا موافقت میشود؟

مشاهده سوالات مشابه

پاسخ‌ها (0)

هر سوال حقوقی داشتید از ما بپرسید. متخصص‌های ما در سریع‌ترین زمان ممکن به سوال شما جواب تخصصی می‌دهند.

بیشتر بخوانید

پروفایل کاربر

آرا پور

سوء‌استفاده قیم

درود،

پدر بنده در سال ۹۸ تصادف میکنن و هوشیاریشونو از دست می‌دهند و تا ۲ ماه داخل کما هستند، و بعد هم قدرت تکلم و حرکت سمت راست بدنشونو از دست میدهند، در اون زمان پدر بنده یک دستگاه بنز مایلر و یک دستگاه بیل مکانیکی بنام ایشون بوده، از اونجایی که موقع این اتفاق بنده ۱۳ سال داشتم و به سن قانونی نرسیده بودم به عنوان فرزند اول قیوم پدرم نتونستم بشم و پدر ایشون بطور قانونی قیوم ایشون بوده، در این بازه زمانی که پدرم قیوم ایشون بوده، بدون اینکه ما به عنوان خانواده پدرم در جریان باشیم پدربزرگم بنز مایلر رو به نام یکی از عمو هام و بیل مکانیکی رو هم با نام یکی از عموهام و یک لودر ۶۰۰ هم بوده که اون رو درجریان نیستم به نام کیه درحال حاضر، یکی از عمو های بنده بنز مایلر رو فروخته و یک ماشین سنگین دیگه خریداری کرده و اون عموم بیل مکانیکی دستشه و درحال حاضر فعال هستش و در معدن فعالیت میکنه، سوال بنده اینجاست که بنده میتونم اموالی که به نام پدرم بوده رو زنده کنم؟ یک راهنمایی عه کوچیکی هم بکنید، در ضمن پدربزرگ بنده اعتیاد به مواد مخدر های صنعتی هم دارند از جمله شیشه، هروئین و ...

پروفایل کاربر

فاطمه سلیمی

خیانت

باسلام من یه پسرخاله دارم از خودم ۳ سالی کوچیک تر ولی کلا رابطه خانوادگی خیلی صمیمی نزدیکی داریم باهم ولی بارعایت مواضین شرعی نامزد شدم خیلی کم کردم وهمسرم بی اطلاع نبودن منم ازایشون خواسته بودم غیرمستقیم که این رابطه درحد چت سلام علیک قبلا کار بیزینس رو وقتی متاهل شدم تموم کردیم موند چت من به ایشون یه تبریک ساده روز مردگفتم فقط گفتم روزت مبارک ضمن اینکه چت های قبلمون هم بود وهیچ چیزی مبنی بررابطه نبود توش یه شبه هم نمیشه هم رابط خانوادگی فامیلی قطع کرد ضمن اینکه بشدت کنترولگره همسرم الان همش میگ توبهم خیانت کردی وازم تهعدنامه گرفته به زور که مهریم ببخشم والان همش اذیت میکنه باوجود اینکه خودش میدونه من اصلا زن این مدلی نیستم همش اذیت میکنه میخواسم ببینم چه حکمی دار ضمن اینکه همسرم هیچ مدرکی ندار اصلا

پروفایل کاربر

محسن بهاری اردکانی

زمین اجاره ایدولتی

ازجهادکشاورزی زمین برای دامداری گرفتم چون کامل نساختم میخواهدپس بگیردایی دیوان اداری به نفع من بوده حالا جهادتجدیدنظرداده برای من اخطاریه تبادل لوایح آمده نمی دانم چکاربایدبکنم راهنمایی میخوام