پروفایل کاربر

سینا عباسی

4 هفته پیش

ضمانت وام بانکی

با سلام و روز بخیر .اینجانب به اتفاق یکی از دوستانمون ضامن یکی از دوستان دیگه در بانک مهرایران شدیم .که وام گیرنده مبلغ وام رو به حسابم دوستم که باهم صمانت وام رو کردیم واریز شده .علی ایحال دوست بنده که ضمانت کرده برای وام‌گیرنده الان صامن اول در دسترس نیس و مدتی هستش که خبری ازش نیست و من چون خودم ضامن دوم هستم بانک‌مربوطه بیان دارد که اقساط موقعه واریز شود و وام‌گیرنده ام هم عنوان دارد من توانایی پرداخت رو ندارم .سوالم‌این بود که من ضامن دوم میتونم اقساط واریز کنم و از وام گیرنده طی درخواست شکایتی از وام گیرنده درخواست مطالبه وجه اقساط پرداخت شده رو داشته باشم یا نه مرسی از شما جهت راهنمایی گه میفرماین .ضامن اول گویا ناپدید یا فراری هستش.درصمن از اون مبلغ وام که توسط ضامن دوم انجام شده حدودا چهل تومان از اون وام اصلی به من داده که من اقساط اون ۴۰تومان دارم واریز میکنم.ولی ۲۲۰میایون خورده ای رو صامن اول برداشته برای خودش

مشاهده سوالات مشابه

پاسخ‌ها (0)

هر سوال حقوقی داشتید از ما بپرسید. متخصص‌های ما در سریع‌ترین زمان ممکن به سوال شما جواب تخصصی می‌دهند.

بیشتر بخوانید

پروفایل کاربر

سعید کریمی

4 هفته پیش

قسط وام ازکی وام

آیاکسی که نتواندبرای دائم قسط وام اعتبارخرید5میلبون تومانی ازکی وام راپرداخت نکندحبس دارد؟

پروفایل کاربر

علیرضا حسینی

4 سال پیش

اسناد رسمی

با سلام بنده در یک پرونده شاکی تقی خالویی هستم بنا به دلایلی چنین رضایتی به متهم دادم . الان چند فقره چک دیگر از ایشان دارم که وصول نشده و شخصی ظهر آنها را امضا نموده به عنوانمطالبه وجه چک تضامنی الان شکایت مجدد حقوقی نمودم در جلسه دادگاه ضامن این رضایت را آورده و میگوید شما قبلا نسبت به آقای خالویی رضایت داده اید و نمیتوانی دوباره علیه ایشان شکایت کنی رضایت من در یک پرونده و در یک شعبه بوده آیا واقعا نمیتوانم با این رضایتی که داده ام دوباره دعوی حقوقی مطرح کنم متن رضایت دقیقا همین است که تایپ نموده ام. رضایت نامه محضری میباشد . اینجانب حسین صفدری رضایت شرعی و قانونی خود را نسبت به آقای تقی خالویی به کد ملی …..متهم پرونده شماره ….. تهت عنوان کلاهبرداری و تحصیل مال از طریق نامشروع که 12 فقره چک به نام اینجانب حسین صفدری به عنوان شاکی در آن مطرح شده و به شماره بایگانی شماره …..شعبه ششم دادیاری شهرستان …….اعلام مینمایم و از شکایت خود صرف نظر نموده و نسبت به نام برده تقاضای اختتام پرونده مذکور و یا هر پرونده با هر شماره دیگری که در خصوص موضوع مربوطه در هریک از شعبات محاکم دادگستری تشکیل گردیده باشد را دارم و ضمن عقد خارج لازم حق هر گونه ادعا و اعتراض و یا طرح شکایت مجدد اعم از کیفری و حقوقی و اداری نسبت به نام برده در خصوص موضوع متنازع فیه را از خود سلب و ساقط مینمایم و در آینده حق مطالبه هیچ گونه وجهی در خصوص موضوع مرقوم تحت هیچ عنوان را از نام برده نخواهم داشت این سند حسب الا اظهار رضایت دهنده تنظیم و کلیه مراتب و پیامدهای آن از هر جهت به نام برده تفهیم گردید . ممنون میشوم راهنمایی کنید

پروفایل کاربر

مهرداد آریامهر

6 روز پیش

ثبت قرارداد اجاره ملک

می خواهم یک مبایعه نامه اجاره پارکینگ ملک بین خودم و پدرم بابت نگهداری یک عدد دستگاه تولید لیوان کاغذی به مدت پنج سال بر اساس اجاره تعداد مشخص سالانه سکه طلا ثبت کنم.
این قرارداد باید چگونه تنظیم شود تا متهم به صوری بودن نشود؟