پروفایل کاربر

میثم ریحانی

تقسیم ارث

با سلام ما خانواده ۶ نفره پدر مادر و سه برادر و یک خواهر هستیم پدرم سال۱۴۰۰ فوت کردند و ورثه پدرم طبق انحصار ورثه مادر و چهار فرزند و مادر پدرم هستیم اکنون مادر پدرم ۱۴۰۵ فوت کردند و ما تقسیم ارثی نکردیم هیچ کاری انجام ندادیم با توجه به اینکه مادربزرگم که جزو ورثه بودند اکنون فوت کردن تکلیف ارث مادربزرگم که از پدرم ارث میبرد چه میشود؟آیا به عمو و عمه ام میرسد یا باتوجه به اینکه طبقه اول وراث هستند به طبقه دوم ارثی نمیرسد ؟؟؟؟؟؟؟

مشاهده سوالات مشابه

پاسخ‌ها (0)

هر سوال حقوقی داشتید از ما بپرسید. متخصص‌های ما در سریع‌ترین زمان ممکن به سوال شما جواب تخصصی می‌دهند.

بیشتر بخوانید

پروفایل کاربر

ارمان رفیعی

سوال تنظیم دادخواست

سلام خسته نباشید
قطعات زمینی ورثه ای در یزد چون برای 50 سال پیش هست نمیدانیم از 8 پلاک ثبتی موجود چه تعداد تصرف شهرداری هست یا ارگان یا شخص حقیقی ؟
( فقط میدونیم از 8 قطعه 4 تا در تصرف شهرداریه و بقیه احتمالا علوم تحقیقات و شخص حقیقی )
سوالاتی که داریم :

1- دادخواست در این شرایط برای این 8 پلاک ثبتی از چه شخص یا اشخاصی ثبت کنیم و خوانده فقط شهرداری قرار بدیم اون پلاک ثبتی هایی که نمیدونیم کی تصرف کرده خواهان کی در نظر بگیریم ؟

2- ایا در ددفاتر خدمات قضایی تهران میشه شکایت ثبت کرد ؟

3- برای هر پلاک ثبتی یک شکایت ثبت کنیم یا برای همه پلاک ثبتی ها یک شکایت ؟

پروفایل کاربر

امیرخسین روح اله نژاد

سند مشاء از ستاد اجرایی فرمان امام

با سلام و عرض خسته نباشد .
ما زمینی داریم به متراژ 326 که از ستاد بابت سند ، هزینه پرداخت کردیم و خریدیم . زمانی که سند ارائه شد به صورت مشاء بود . یعنی 326 متر از 587 متر که همسایه قدیمی ما هست . ولی اون برای تکمیل کار خودش اقدام نمکینه که سند هامون جدا بشه ( اقساط رو به ستاد اجرایی پرداخت کرده ، فقط مونده دریافت سند ) و پیگیر این قضیه هم نیست ( از طریق افراز هزینه بسیاری برای ما داره که مقدور به پرداختش نیستیم ). ما چطور میتونیم ستاد رو ملزم کنیم که کار سند ایشون رو تکمیل کنن؟! آیا راهی هست ؟! لطفاااا راهنمایی کنید .

پروفایل کاربر

سیداحمد موسوی

کلاهبرداری تحصیل مال نامشروع خیانت در امانت

این پرونده منه
چک ضمانتی داده بودم ولی قراداد نداشتیم که چک ضمانتی است اما دردادگاه مشخص شد چک ضمانتی بوده شخص پول دهنده با وجود اینکه پولش رو پس گرفته اما لاشه چک رو پس نداد و باز چک ضامن رو اجرا گذاشت و ماشینم رو توقیف کرد و الان ۸ ماه زندانی هستم با سند ازادم موقع جلب پام دچار اسیب شد.و دوبار تحت عمل جراحی قرار گرفتم ۲ سال منو از زندگیم انداخت ایا میتوانم بعد از صدور رای قاضی من از ایشون شکایت کنم ؟ ایا اون شخص مرتک جرم شده و باید زندانی شود ؟؟