پروفایل کاربر

فاطمه سلیمی

خیانت

باسلام من یه پسرخاله دارم از خودم ۳ سالی کوچیک تر ولی کلا رابطه خانوادگی خیلی صمیمی نزدیکی داریم باهم ولی بارعایت مواضین شرعی نامزد شدم خیلی کم کردم وهمسرم بی اطلاع نبودن منم ازایشون خواسته بودم غیرمستقیم که این رابطه درحد چت سلام علیک قبلا کار بیزینس رو وقتی متاهل شدم تموم کردیم موند چت من به ایشون یه تبریک ساده روز مردگفتم فقط گفتم روزت مبارک ضمن اینکه چت های قبلمون هم بود وهیچ چیزی مبنی بررابطه نبود توش یه شبه هم نمیشه هم رابط خانوادگی فامیلی قطع کرد ضمن اینکه بشدت کنترولگره همسرم الان همش میگ توبهم خیانت کردی وازم تهعدنامه گرفته به زور که مهریم ببخشم والان همش اذیت میکنه باوجود اینکه خودش میدونه من اصلا زن این مدلی نیستم همش اذیت میکنه میخواسم ببینم چه حکمی دار ضمن اینکه همسرم هیچ مدرکی ندار اصلا

مشاهده سوالات مشابه

پاسخ‌ها (0)

هر سوال حقوقی داشتید از ما بپرسید. متخصص‌های ما در سریع‌ترین زمان ممکن به سوال شما جواب تخصصی می‌دهند.

بیشتر بخوانید

پروفایل کاربر

مینا محمدی

ادعای ارث

27 سال پیش خانمی با هویت خواهرش در بیمارستان زایمان کرده و فرزندش را به آن خانواده داده است البته با رضایت پدر اصلی آن فرزند. یعنی اسم آن فرزند در شناسنامه ی آن خانواده است و از لحاظ قانونی کاملا بچه ی آنهاست. میخواهم بدانم آیا در صورت فوت پدر اصلی ، آن فرزند می‌تواند با اثبات از طریق آزمایش ژنتیک ادعای ارث از خانواده ی اصلی خود کند؟

پروفایل کاربر

حسن ملکی

حقوقی

پدرم درسال93پنج تامغازش بین ماسه تابرادروسه تاخواهرتقسیم کردحالامن یک قولنامه باخط خودپدرم دارم که سال81یک مغازه رابمن فروخته وفقط تنهاشاهدم خواهرکوچکم که کوچکترین فرزندخانواده هست حالاپدرم آم مغازه ی که سال81بمن فروخته به دوتاازخواهرهای دیگریم داده .حالاپدرم توی قولنامه من قیدکرده تازنده هستم حق تصرف فروش ندارم حالاپدرفوت کرده ومغازه ازهمان اول درتصرف پدرم وبععدان به تصرف من درامده .مغازه هایی که پدرم درسال93به فرزندانش داده دربنگاه بوده وهیچیک ازبرادروخواهرهازیرقولنامه های همدیگه راامضانزریم وخبری نداشتیم وقتی پدردرقیدحیاط بوددوتاخواهرهای من که پدرم مغازه ی که بهم داده بودرابه انهاداده اقدام به دراوردنم کردن ومن جوابی بهشان ندادم وگفتم تاپدرزنده هست هیچکس حق نداردادعای حق خودش رابکندحالامن بااینهاچکارکنم وچون توی قولنامه من پدرم قیدکرده بودتازنده هستم حق تصرف فروش ندارم به همان خاطرتاحالاهیچی به برادروخواهرهایم نگفتم پدرتازه فوت کرده وخواهرای من بهم میگن مغازه ماراخالی کنتحویل بده حالامن بااینهاچکارکنم به انهابگم شمادوتاحقی نداریدتاحالاهیچی به انهانگفتم ایااینکه پدردرسال93مغازه رابه دوتاخواهرام داده انهامیتوانندخدشه ای به قولنامه من واردکنندوتنهاخواهرشاهدم برخلاف من شهادت بده وزیرشهادتش بزندوبرعلیه من شهادت بدهدایاقاضی شهادتش راقبول می کند؟پدرم متولدسال1323بود وخواهرهای من نمیتوانندبگن مثلااین پدررافریب داده وباکلک مغازه راگرفته وان موقع که درسال81مغازه رابمن داده هم کهولت سن تداشته وهیچگونه مریضی نداشته