سردار حدائقی
نحوه مشارکت
سلام من ملکی رو به صورت مبایعه نامه خریداری کردم هنوز سند به نام من نخورده می توانم از لحاظ قانونی ملک رو مشارکت بدم به یک سازنده
مشاهده سوالات مشابه
پاسخها (0)
هر سوال حقوقی داشتید از ما بپرسید. متخصصهای ما در سریعترین زمان ممکن به سوال شما جواب تخصصی میدهند.
بیشتر بخوانید
سعید منصوری
ابطال قراردادپیش فروش
با سلام و خسته نباشید
ما چند سال پیش خانه ای را به صورت پیش خرید از یک نفر خریداری کردیم که این خانه به صورت مشارکتی ساخته شده بود حدودا 50 درصد کار پیش رفت که سازنده متواری شد الان بعد از چند سال مالک تونست قرار خود با سازنده را باطل کنه ولی در موقع فروش این واحدها سازنده وکالت فروش داشت که به ما فروخت الان مالک رفت دادخواست داده که قرارداد ما فسخ بشه آیا این کار عملی؟؟
حميده عليزاده
وكالت نامه
با سلام و احترام،
بنده ماشينمو عوض كردم تعويض پلاك نكردم و ماشين هنوز به نامم نيست وكالت نامه تعويض پلاك بنام همسرم خورده -سوالم اينه اگر بخوام تعويض پلاك كنم بايد دو بار ماليات بدم
يعني چون وكالت نامه بنامم نيست هم بايد براي همسرم ماليات بدم هم براي خودم يا نه الان كه همه چي تسويه شده و ماليات داده شده با وكالت نامه ميشه به نام من باشه نه همسرم بدون پرداخت ماليات مجدد
امیر طباطبائی
شراکت در اصل سرمایه
آیا در قرارداد مشارکتی که یک طرف سرمایهگذار هست و طرف دیگر تخصص و نیروی کار دارد می توان شرطی گذاشت که اصل سرمایه هنگام فسخ یا اتمام زمان قرارداد متعلق به همان طرف اول باشد؟ البته هزینه ها و سود طبق درصدی که تعیین شده تقسیم شود.
یا به عبارت دیگر برای این نوع شراکت قراردادی خاص وجود دارد؟
سپاس