پروفایل کاربر

رضا حقیقی

2 روز پیش

اجاره

سلام
بنده قرارداد اجاره واحدی را با پول پیش ۸۰ میلیون و اجاره ماهیانه ۸ میلیون به مدت یکسال اجاره دادم منتهی پس از مدت ۶ ماه مستاجر خانه را یک طرفه بنا به مشکلات شخصی خالی کرد و گفت هر جور صلاح میدونید با هم به توافق برسیم که بنده گفتم ماه های باقی مانده تا اتمام قرارداد را از پول پیشت کم میکنم و حدود ۴۲ میلیون از پول پیش کم کردم و مابقی را همان روز بهش دادم
آیا از لحاظ حقوقی و شرعی مشکلی ندارد
هم بنده از وی راضی بودم و ایشان از بنده راضی بودند
لطفاً من را راهنمایی کنید چکار کنم

مشاهده سوالات مشابه

پاسخ‌ها (0)

هر سوال حقوقی داشتید از ما بپرسید. متخصص‌های ما در سریع‌ترین زمان ممکن به سوال شما جواب تخصصی می‌دهند.

بیشتر بخوانید

پروفایل کاربر

یونس نظری

10 ماه پیش

خدمات قضایی

سلام خسته نباشید من سال ۹۰یه پراید خریدم هرچی پیگیر بودم صاحب پلاک نیومد واسه انتقال سند وتعویض پلاک .بهد از ۱۳سال تازه پارسال شکایت گذاشته رو پلاک الان نزیک دوسال ماشین تو پارکینک اونم میگه باید یه پولی بهم بدی تا بهت وکالت بدم ماشین الان تهران تو پارکینگ ولی اون از از یکی، از شهرستان های لرستان شکایت کرده من می توانم از دفتر قضایی تهران شکایت کنم یا باید برم اونجا.راستی تمام مدارک ماشین دست من حتی یک وکالت تعویض پلاک ۱ماهه که سال ۹۲ بهم داد هم دارم اون موقع نتونستم برم تعویض پلاک اعتبارش رفت

پروفایل کاربر

آرین کریمی

1 سال پیش

ارائه صدا یا فیلم ضبط شده از شخصی که مرا تهدید و به من فحاشی کرده به محضر دادگاه ، جرم است ؟

ارائه صدا یا فیلم ضبط شده از شخصی که مرا تهدید و به من فحاشی کرده به محضر دادگاه ، جرم است ؟ چون آن شخص به من هشدار داده اگر من صدای ضبط شده اش را به قاضی بدهم او هم از من به جرم ضبط صدا شکایت خواهد کرد و اعتبار آن را از بین میبرد ، آیا واقعا میتواند ؟

پروفایل کاربر

پریسا صادقی

8 ماه پیش

خریدو فروش

سلام و درود خدمت شما
بتده همسرم سال۱۳۹۳فوت کردند دوتافرزندپسردارم وقیم هستم.ازسال۹۳تا۱۳۴۰۳منزل پدری همسرم درتصرف خانواده همسرم بود سال۱۳۴۰۲دادخاست تقسیم ترکه ومطالبه اجرت المثل دادم پرونده درحال رسیدگی بودکارشناس دادگستری هم قیمت گذاری کرده بودند بنده چون مستاجر هستیم پول پیش برای اجاره منزل کم داشتم نمیتونستم خونه اجاره کنم و خودم هم باتجویر پزشک باید هردو دستهایم جراحی میشد خانواده همسرم ک ازاین موضوع پی بردند و ازشرایط اقتصادی بدی ک داشتیم سواستفاده کردند بدون یک ریال از پرداخت اجرت المثل با مبلغ خیلی کمتر از سهم الارث همسرم بنده وفرزند بزرگم راراضی کردند ک ب دفتراسناد رسمی برویم و رضایت نامه ای بابت اینکه ماسهم خونه را ب برادر همسرم فروختیم تنظیم شد و امضاکردیم چون واقعا مجبوربودیم وگرنه هیج رضایت قلبی وجود نداشت درضمن چند روز قبل از رفتن ب دفتر اسنادرسمی بطور دستی مبلغ پولی که قرار بود ب ما بدهند نوشتیم و هر دو طرف امضا کردیم ولی بعد از رضایت نامه حتی از اون مبلغی هم که بصورت کتبی وشفاهی گفته بودند ب ما کمتر دادند و ادعا کردند ک مبلغی بابت حق شیر ب مادرم باید پرداخت کنم...ضمنا درزمان تنظیم این رضایت نامه فرزندانم ۱۹و ۱۵ساله بودند،،،الان بعد از یک سال و یک ماه از تاریخ رضایت نامه برای ابطال سند باتوجه ب شرایط اقتصادی ک وجود داشته و مدارک وجود دارند و نظرکارشناسی بابت قیمت ملک ک وجود دارد و پرداخت نکردن اجرت المثل اقدام کرده ام ایا نتیجه ای دارد باتوجه ب اینکه یکی از فرزندانم صغیر بوده است
خداخیرتون بده ممنونم اگ راهنمایی بفرمایید