پروفایل کاربر

حسین شاهه

21 ساعت پیش

نزول و برگشت زدن چک

سلام
برج۸بخاطر مشکل مالی از یکی در تهران ۳۰تومن قرض کردم که قرار شد ۳ماه بعد بدمش یک چک۲۲میلیونیدازم گرفت و بعد گفت ۷۸تومن دیگه هم چک بده که جمعا بشه۱۰۰تومن و من برات ۸۵میریزم
ولی واریز پکرد و گفت خیالت راحولی هردوچک برگشت زد و الان میگه۱۰۰باید بدی
شاهد هم دارم که چک امانی برده ولیدقید نکردم
الان میتونم به جرم نزولخوری و خیانت در امانت ازش شکایت کنم

مشاهده سوالات مشابه

پاسخ‌ها (0)

هر سوال حقوقی داشتید از ما بپرسید. متخصص‌های ما در سریع‌ترین زمان ممکن به سوال شما جواب تخصصی می‌دهند.

بیشتر بخوانید

پروفایل کاربر

نسرین فاضلی

6 ماه پیش

معامله ملکی

سلام.بنده با شخصی چند سال کار میکردم و ازش بابت اون چک میگرفتم و ایشان بعد از مدتی چک ها رو از بنده گرفتن و جاش سکه دادن و دلار و بعد از دو تا ویلا به بنده فروختن به قیمت خیلی بالا ودر قبال آن سکه و دلار ها رو از بنده گرفتن.حالا که فهمیدم ویلا ها مشکل جهاد داشته بهش میگم شکایت میکنم میگه اصلا شما به من سکه و دلار ندادی و بابت اون چک ها من ویلا رو به شما دادم و اصل اون چکها هم خیلی کمتر بوده چون مبلغ چک ها اصل و سود با هم بوده حالا چیکار کنم

پروفایل کاربر

عرشیا پناه

4 هفته پیش

وکالت زمین

سلام من زمینی که قرار بود ب من برسه که به اسم عمه ی من بوده حالا وکالتش به اسم من شده و سند اصل هم با منه حالا اگه بخام زمینو بفروشم به مشکل نمیخورم ؟؟؟

پروفایل کاربر

حسین شاهه

21 ساعت پیش

نزول و برگشت زدن چک

سلام
برج۸بخاطر مشکل مالی از یکی در تهران ۳۰تومن قرض کردم که قرار شد ۳ماه بعد بدمش یک چک۲۲میلیونیدازم گرفت و بعد گفت ۷۸تومن دیگه هم چک بده که جمعا بشه۱۰۰تومن و من برات ۸۵میریزم
ولی واریز پکرد و گفت خیالت راحولی هردوچک برگشت زد و الان میگه۱۰۰باید بدی
شاهد هم دارم که چک امانی برده ولیدقید نکردم
الان میتونم به جرم نزولخوری و خیانت در امانت ازش شکایت کنم