سعید احمدی پور
نحوه پرداخت سنوات باتوجه به نوع قرارداد
من درشرکتی با30سال سابقه مشغول کارهستم چندسالیست که قراردادهای مابصورت موقت وسه ماهه تنظیم میشودولی درهیچیک ازقراردادها پس ازخاتمه تسویه حساب صورت نگرفته وکارفرماقبل ازخاتمه قراردادقراردادجدید را امضامینمایدوهرسال نیز بابت همان سال ذخیره سنوات درحسابها ثبت وبراساس آخرین پرداخت می نماید برطول خدمت دربرخی که نیازداشتم سنوات خودرادرخواست وگرفتم حال شرکت ان دریافتهارابعنوان تسویه حساب منظورنموده وازمحاسبه سنوات باقیمانده بعنوان طلب منظورمینمایدحال انکه ازنظرماچون هیچگونه تسویه حسابی وجودنداشته مبالغ پرداختی بایدبعنوان علی الحساب منظوروازکل سنوات که با اخرین حقوق محاسبه میگردد کسرشودلطفاراهنمایی نماییدمتشکرم
مشاهده سوالات مشابه
پاسخها (0)
هر سوال حقوقی داشتید از ما بپرسید. متخصصهای ما در سریعترین زمان ممکن به سوال شما جواب تخصصی میدهند.
بیشتر بخوانید
ثریا محمدی
قرارداد و بیمه کار
سلام من ۲ سال و ۹ ماهه در ئه دفتر پیشخوان کارمیکنم کارفرما موظف بود که برای من بیمه پاره وقت پرداخت کنه اما هربار سرباز میزد الان من میخام کلا استعفا بدم آیا حق بیمه ای برای ۲سال و ۹ ماه به من تعلق میگیره؟
مهدی خزاعی
قرارداد شراکتی آپ نرم افزار و بازی سازی
سوالی داشتم قرارداد های مربوط به شراکتی و درصدی با حمایت اسپانسر ، به طوری که ، همه در محصول نهایی شریک اند ولی در طول پروژه یک نفر نقش اسپانسر رو داره و دیگری کار می کنه توی پروژه ، برای بازی سازی و اپ و نرم افزار ، ایا این نوع قرارداد ها برای اینکه در دادگاه یا مراجع قضایی خدایی نکرده مشکلی پیش بیاد حتما باید محضری بشه ؟ یا بدون محضری هم اعتبار خودشو داره ؟
درخشان درخشان
استخدام در سپاه
سلام وقتتون بخیر من یه دخترم که امسال قراره کنکور بدم و نامزدم هنوز شغل ثابتی نداره میخواد بره و عضو رسمی سپاه بشه میخواستم بدونم در آینده من شغل من به عنوان همسرش چه اتفاقی میوفته آیا اجازه کار کردن دارم ؟ آیا میتونم باهاش ازدواج کنم ؟ چه محدودیت های برام اتفاق میوفته ؟