خدمات حقوقی وینداد

خدمات حقوقی وینداد چیست و چه مزیتی نسبت به دیگر موسسات حقوقی دارد؟

همکاری کسب‌وکارها با موسسات حقوقی هرچند در برخی زمینه‌ها، راه‌گشا است، اما همواره چالش‌هایی را به دنبال دارد. چالش‌هایی مانند پرداخت هزینه‌های بالا، سرعت پایین ارائه خدمات، عدم شفافیت کامل در فرآیند رسیدگی و دریافت هزینه، عدم وجود خدمات نوین الکترونیکی و… از مهم‌ترین معایبی است که برای کسب‌وکارها، همکاری با موسسات حقوقی را غیرکاربردی […]

همکاری کسب‌وکارها با موسسات حقوقی هرچند در برخی زمینه‌ها، راه‌گشا است، اما همواره چالش‌هایی را به دنبال دارد. چالش‌هایی مانند پرداخت هزینه‌های بالا، سرعت پایین ارائه خدمات، عدم شفافیت کامل در فرآیند رسیدگی و دریافت هزینه، عدم وجود خدمات نوین الکترونیکی و… از مهم‌ترین معایبی است که برای کسب‌وکارها، همکاری با موسسات حقوقی را غیرکاربردی و مشکل‌آفرین می‌کند.
استارتاپ وینداد با هدف پاسخگویی به مشکلات حقوقی کسب‌وکارها و شرکت‌های تجاری قادر است تا با ارائه خدمات متنوع به اصناف و اشخاص مختلف، مزایای متعددی را به همراه داشته باشد و همزمان، مخاطبان خود را از بسیاری معایب و چالش‌های همکاری با موسسات حقوقی در امان نگه دارد.
در این مطلب به سراغ مهم‌ترین خدمات حقوقی وینداد برای کسب‌وکار رفته‌ایم و تفاوت آن را خدمات موسسات حقوقی بیان کرده‌ایم.

بانک نمونه قرارداد

گاهی اشخاص حقیقی و یا کسب‌وکارها به دنبال نمونه قراردادهای خاصی برای پیشبرد اهداف حقوقی خود هستند.

اقدام اولیه این اشخاص، جست‌وجوی نمونه قراردادهای آماده و رایگان در سطح اینترنت است. نکته مهم این است که اکثر نمونه قراردادهای موجود صرفا به شکلی حداقلی و ساده بندهای قرارداد را نگاشته‌اند و محتوای آموزشی خاصی را به مخاطب ارائه نمی‌کنند.

یکی از خدمات حقوقی وینداد، بانک نمونه قرارداد است. ما در بانک نمونه قرارداد، طیف وسیعی از قراردادهای حقوقی را به همراه آموزش تدوین بند به بند در قالب فایل ورد و با قیمتی معقول و مناسب در اختیار مخاطبان قرار داده‌ایم تا بتوانند با استفاده از نمونه قراردادهای ما، به راحتی قرارداد ویژه و مطابق با نیازهای خود را تنظیم کنند.

بانک نمونه قرارداد وینداد با داشتن سهولت استفاده و صرفه اقتصادی، امکانی است که غالب موسسات حقوقی به مشتریان خود ارائه نمی‌کنند.

تنظیم و بررسی قرارداد: یکی ازمهم‌ترین خدمات حقوقی وینداد

اگر چه یکی از خدمات رایج در موسسات حقوقی، تنظیم قرارداد است، اما خدمات حقوقی وینداد در رابطه با تنظیم و بررسی قرارداد یک مزیت مهم را داراست. ما در وینداد در زمینه تنظیم و بررسی قراردادها، تلاش می‌کنیم تا رضایت حداکثری مخاطبان را جلب کنیم. به همین خاطر برای تنظیم قرارداد ابتدا با دریافت اطلاعات خاص نیاز مشتری، پیش‌نویس مورد نظر را تدوین می‌کنیم و به مشتری ارائه می‌کنیم.
سپس با دریافت اظهارنظرهای مشتری، اصلاحات مورد نظر را بر روی نسخه اولیه قرارداد اعمال می‌کنیم و نسخه نهایی را به مشتری ارائه می‌کنیم.

دیگر امتیاز خدمات وینداد در این زمینه به نسبت موسسات حقوقی، پشتیبانی ده روزه از قرارداد تنظیم شده است. به این معنا که مشتری می‌تواند پس از دریافت نسخه نهایی قرارداد، تا ده روز با مشاوران و کارشناسان حقوقی وینداد در ارتباط باشد و سوالات و ابهامات احتمالی خود را درباره قرارداد و مفاد آن رفع کند.

‌تنظیم اوراق قضایی

همانطور که می‌دانید یکی از خدمات موسسات حقوقی، تنظیم اوراق قضایی مانند لایحه، شکواییه، دادخواست و اظهارنامه است. با این حال تنظیم اوراق قضایی توسط موسسات حقوقی چند مشکل عمده را برای مشتریان به همراه دارد.

اول آنکه موسسات حقوقی به دلیل فعالیت در چندین زمینه حقوقی، کیفری، ثبتی، خانواده و… قادر نیستند مشتریان خود را در جریان مرحله به مرحله تنظیم اوراق قضایی بگذارند. در واقع زمانی که شما به موسسه حقوقی برای تنظیم اوراق قضایی مراجعه می‌کنید، پس از دریافت مبلغ خدمات –که غالبا مبلغی بالا هم است- موسسه اقدام به تنظیم اوراق قضایی کرده و در نهایت آن را در اختیار مشتری می‌گذارد.

حال آنکه استارتاپ وینداد به دلیل فعالیت تخصصی حقوقی در زمینه تنظیم اوراق قضایی، ابتدا اطلاعات لازم را از مشتری دریافت می‌کند سپس نسخه اولیه‌ای از اوراق قضایی مورد نظر را تنظیم و جهت اظهار نظر مشتری به او ارائه می‌کند.

سپس با اعمال نظر مشتری، اوراق قضایی مورد نظر تنظیم نهایی شده و در اختیار او قرار می‌گیرد. سرعت عمل وینداد در تنظیم اوراق قضایی و همچنین کیفیت بالای خدمات حقوقی وینداد به نسبت قیمت و بهای خدمات، از مهم‌ترین مزایای تیم حقوقی وینداد به نسبت موسسات حقوقی است.

خدمات دعاوی تخصصی

خدمات دعاوی تخصصی یکی از مهم‌ترین و بارزترین تفاوت‌های استارتاپ وینداد با موسسات حقوقی است. ما در وینداد با داشتن تیمی از وکلای دادگستری باتجربه و متخصص در زمینه‌های مختلف مانند مالکیت فکری، جرایم رایانه‌ای و اسناد تجاری قادر هستیم تا خدمات پیگیری دعاوی حقوقی شما را به شکل تخصصی انجام دهیم.

امتیاز خدمات وینداد در زمینه دعاوی تخصصی بیش از هر چیز، صرفه اقتصادی آن است. استارتاپ وینداد با تدوین قراردادی شفاف میان موکلان و وکلای خود، تمام توان خود را برای تعیین دقیق مبلغ حق‌الوکاله به شکلی منصفانه و اقتصادی به کار می‌گیرد.

این موضوع سبب می‌شود که یکی از بزرگ‌ترین چالش‌های استفاده از وکلای موسسات حقوقی، که تعیین هزینه و عدم شفافیت مالی است تا حد زیادی مرتفع شود.

فراموش نکنید که پشتیبانی وینداد به صورت مستمر در ایجاد ارتباط موثر میان موکلان و وکلا تلاش می‌کند تا موکلان بتوانند با اطمینان خاطر در جریان دادرسی و سیر پرونده خود قرار بگیرند و به نحو احسن از خدمات حقوقی وینداد استفاده کنند.

مشاوره تلفنی

خدمات حقوقی وینداد در زمینه مشاوره تلفنی نیز امتیازات بیشتری به نسبت موسسات حقوقی دارد. اگر در صدد استفاده از مشاوره تلفنی موسسات حقوقی بوده‌اید، احتمالا تایید می‌کنید که معمولا پاسخ‌دهی پشتیبانان موسسات حقوقی مختصر و شتاب‌زده است. چنین مسئله‌ای البته به این ویژگی موسسات حقوقی بازمی‌گردد که مشاوران تلفنی آنها بدون اطلاع قبلی از پرسش حقوقی مشتری خود اقدام به پاسخ‌گویی می‌کنند.

از سوی دیگر، خدمات حقوقی وینداد در مشاوره تلفنی به شکلی انجام می‌شود که ابتدا و پیش از تماس تلفنی، مخاطب شرح کامل و با جزئیاتی از مشکل حقوقی خود را در سامانه ثبت می‌کند و سپس با تعیین زمان‌بندی مورد علاقه خود و ثبت شماره تلفن، در موعد مقرر مشاوره تلفنی مقرون به صرفه و با کیفیت دریافت می‌کند.

چنین موضوعی سبب می‌شود کارشناسان حقوقی وینداد بتوانند با نهایت آمادگی، مشکلات حقوقی مخاطبان وینداد را پاسخگو باشند.

ارزیابی حقوقی رایگان

یک مزیت دیگر استارتاپ وینداد به نسبت موسسات حقوقی، امکانات رایگان آن است. ارزیابی حقوقی رایگان یکی از ویژگی‌های وینداد است که به مخاطبان این امکان را می‌دهد که بدون صرف هزینه، از وضعیت حقوقی کسب‌وکار خود آگاه شوند.

سیستم هوشمند وینداد ابتدا، سوالاتی را از مخاطب می‌پرسد و سپس با ارزیابی هوشمند از وضعیت کسب‌وکار، به ارائه گزارشی کاربردی و به زبان ساده، در خصوص ریسک‌ها و چالش‌های حقوقی کسب‌وکار مورد نظر می‌پردازد.

به طور مثال با توجه به وضعیت کسب‌وکار، وینداد قراردادهای مورد نیاز برای شروع یا توسعه فعالیت تجاری کسب‌وکار را به او پیشنهاد می‌کند.

این امکان، به دلیل کاربردی و رایگان بودن آن، می‌تواند یک امتیاز ویژه وینداد برای کسب‌وکارهای مختلف، به ویژه کسب‌وکارهای نوپا و جوان به حساب بیاید.

تعیین سهام مشارکت یکی از مهم‌ترین خدمات حقوقی وینداد

یکی از دغدغه‌های بزرگ بسیاری از تجارت‌ها و کسب‌وکارهای استارتاپی کوچک و بزرگ، مسئله تعیین میزان سهام مشارکت هر یک از شرکا است. بسیاری از اشخاص ترجیح می‌دهند چنین موضوعی را به موسسات حقوقی بسپارند و یا خودشان حل و فصل کنند. اما تردیدی نیست که کمی بی‌دقتی در تعیین سهام مشارکت، سبب ناعادلانه شدن تقسیم سود میان شرکا و در نهایت شکست پروژه و کسب‌وکار می‌شود.

تعیین سهام مشارکت، به عنوان یکی از جذاب‌ترین خدمات حقوقی وینداد به کسب‌وکارهای استارتاپی، کارگاه‌های تولیدی، مغازه‌ها، فروشگاه‌های آنلاین، رستوران‌ها، شرکت‌های بازرگانی و… این اجازه را می‌دهد که تنها با پاسخ گفتن به چند سوال، میزان سهام عادلانه برای شرکا و موسسین را مشخص کنند.

همچنین فراموش نکنید که وینداد با رمزنگاری کردن اطلاعات مخاطبان خود در حفظ حریم خصوصی و امنیت اطلاعات آنها نهایت تلاش خود را به کار می‌گیرد.

تنظیم خودکار صورتجلسه

استارتاپ وینداد در جهت صرفه‌جویی در زمان و هزینه کسب‌وکارها و شرکت‌های تجاری، امکان تنظیم خودکار صورتجلسه را فراهم کرده است. تنظیم خودکار صورتجلسه از نوین‌ترین خدمات حقوقی وینداد محسوب می‌شود که مزیت مهمی برای این استارتاپ به نسبت موسسات حقوقی به بار آورده است.

با استفاده از این ابزار، شرکای یک شرکت تجاری می‌توانند به جای صرف زمان و هزینه بالا برای تنظیم صورتجلسات مختلف شرکت، تنها با پاسخ دادن به چند سوال صورتجلسات خود را در حدود ۸۸ درصد ارزانتر و ۹۹ درصد سریع‌تر از موسسات حقوقی، تهیه کنند.

صورتجلسه هیات مدیره در خصوص تعیین سمت و دارندگان امضای مجاز، صورتجلسه هیات مدیره در خصوص تغییر محل شرکت، صورتجلسه مجمع عمومی عادی سالیانه، صورتجلسه مجمع عمومی عادی به‌طور فوق‌العاده در جهت تغییر موضوع شرکت و یا تغییر تعداد اعضای هیات مدیره شرکت سهامی خاص، از مهم‌ترین صورتجلساتی است که می‌توانید با استفاده از خدمات حقوقی وینداد تنظیم کنید.

پکیج‌های حقوقی

از مهم‌ترین مزایای استارتاپ وینداد، پکیج‌های حقوقی است که به سادگی نمی‌توان مشابه آن را موسسات حقوقی یافت.

پکیج‌های حقوقی از اقتصادی‌ترین خدمات حقوقی وینداد هستند که به کسب‌وکارهای کوچک و استارتاپی این امکان را می‌دهد تا با صرف هزینه اندک به نسبت موسسات حقوقی، طیف وسیعی از نیازهای حقوقی خود را پاسخ بدهند.

پکیج‌های حقوقی وینداد در سه سطح پایه، استاندارد و ویژه، به اشخاص این امکان را می‌دهد تا خدمات متنوعی نظیر، استفاده از نمونه قراردادهای وینداد، تنظیم صورتجلسه، مشاوره تلفنی، بررسی قرارداد، تنظیم اختصاصی قرارداد و پشتیبانی حقوقی را در یک پکیج دریافت کنند.

ویژگی مهم پکیج‌های وینداد هزینه اندک آن در ازای خدمات حقوقی‌است که اشخاص می‌توانند دریافت کنند.

نباید فراموش کرد که تک تک خدمات حقوقی وینداد در این پکیج‌ها با کیفیت بسیار بالایی عرضه می‌شود که برای دریافت خدمات مشابه آن در موسسات حقوقی، ملزم به پرداخت مبالغ بسیار بالاتری خواهید بود.

امضای الکترونیک رایگان قرارداد از جدیدترین خدمات حقوقی وینداد

امروزه فضای حقوق و معاملات و قراردادها به سمت الکترونیکی شدن رفته است. بحران کرونا نیز سبب شده است تا بسیاری از اشخاص به جای استفاده از خدمات حقوقی حضوری، به خدمات غیرحضوری روی بیاورند.

امضای الکترونیک، یکی از موضوعات مهمی در حقوق تجارت الکترونیک محسوب می‌شود که مخاطبان بسیاری را به سمت خود جذب کرده است.

امضای الکترونیک قرارداد، از خدمات حقوقی وینداد است که به طور رایگان و برای سهولت استفاده در قراردادهای حقوقی به مخاطبان ارائه شده است.

رایگان بودن، احراز هویت ۲ مرحله‌ای، امنیت و حفاظت کامل از داده‌ها و اطلاعات، قابلیت استناد قانونی، انعطاف و سرعت عمل بالا، اطلاع‌رسانی لحظه‌ای و… از ویژگی‌های بسیار مهم امضای الکترونیک استارتاپ وینداد است.

به جرئت می‌توان گفت که این ویژگی استارتاپ وینداد از خدمات بدیعی است که به راحتی نمی‌توان آن را در موسسات حقوقی جست‌وجو کرد و به فرض وجود این خدمات، صرف هزینه، مسئله‌ای اجتناب‌ناپذیر خواهد بود.

درباره خدمات حقوقی وینداد سوالی دارید؟

در این مطلب کوشش شد تا به مهم‌ترین خدمات حقوقی وینداد در مقایسه با موسسات حقوقی اشاره شود.  پلتفرم خدمات حقوقی وینداد با داشتن تخصص و حسن سابقه قابل توجه در میان کسب‌‌وکارها و استارتاپ‌های مختلف و بهره‌مندی از تیم حقوقی مجرب و متخصص در زمینه‌های مختلف حقوقی، قادر است تا خدمات ذکر شده را به بهترین قیمت و بیشترین سرعت در اختیار صاحبان شرکت‌های تجاری و اشخاص مرتبط با فضای حقوق کسب‌وکارها ارائه دهد.

شما می‌توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه خدمات حقوقی وینداد و نتیجه‌گیری مطمئن‌تر در خصوص استفاده از خدمات استارتاپ وینداد، با پشتیبانان ما در تماس باشید.

5/5 - (1 امتیاز)
اشتراک‌گذاری

مشاوره تلفنی حقوقی آنلاین

برای دریافت مشاوره تخصصی خدمات حقوقی کسب‌وکارها ( تنظیم قراردادهای دو زبانه، تنظیم اوراق قضایی، دعاوی تخصصی کسب‌وکارها، مالکیت فکری، کپی‌رایت و غیره) درخواست خود را ثبت نمایید. کارشناسان ما، با شما تماس خواهند گرفت.

نظرات
ثبت نام
Notify of
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
مشاهده تمامی نظرات
آنچه در این مطلب خواهید خواند

نمونه قرارداد مناسب شما

مقالات مرتبط