خدمات حقوقی وینداد

پلتفرم حقوقی وینداد چه تفاوتی با وکلای دادگستری دارد؟

استفاده از خدمات وکلای دادگستری گزینه مناسب و متداولی برای بسیاری از کسب‌وکارها و شرکت‌های تجاری به حساب می‌آید. اما همکاری با وکلای دادگستری در اکثر موارد نمی‌تواند تمام نیازهای حقوقی کسب‌وکارها را رفع کند و سبب می‌شود تجارت‌های مذکور با چالش‌هایی درگیر شوند. عمده مشکلات همکاری با وکلا، مربوط به مسائل مالی، سرعت عمل […]

استفاده از خدمات وکلای دادگستری گزینه مناسب و متداولی برای بسیاری از کسب‌وکارها و شرکت‌های تجاری به حساب می‌آید. اما همکاری با وکلای دادگستری در اکثر موارد نمی‌تواند تمام نیازهای حقوقی کسب‌وکارها را رفع کند و سبب می‌شود تجارت‌های مذکور با چالش‌هایی درگیر شوند. عمده مشکلات همکاری با وکلا، مربوط به مسائل مالی، سرعت عمل و عدم وجود شفافیت کامل است.
پلتفرم حقوقی وینداد با رویکردی نوین و متمرکز بر چالش‌های کسب‌وکارها به ویژه کسب‌‌وکارهای استارتاپی و نوپا، می‌تواند جایگزین بسیار مطلوبی برای همکاری با وکلای دادگستری باشد. استارتاپ وینداد با هدف پوشش خلاهای حقوقی موجود کسب‌وکارها، قادر است بهترین و کاربردی‌ترین خدمات را به این دسته اشخاص ارائه کند.

بانک نمونه قرارداد پلتفرم حقوقی وینداد

دسترسی به نمونه قراردادهای آماده در شاخه‌های مختلف حقوقی یکی از نیازهای رایج کسب‌وکارها در ایران است. نیاز به قرارداد در حوزه‌های استخدامی (قرارداد کار)، محرمانگی، پیمانکاری و…  از متداول‌ترین این شاخه‌ها هستند.

همکاری با یک وکیل دادگستری نمی‌تواند به تنهایی پاسخگوی نیاز کسب وکار به نمونه قرارداد باشد چرا که وکلا به دلیل مشغله فراوان و برخی ملاحظات شغلی، ترجیح می‌دهند خدمات این چنینی را به مشتریان ارائه ندهند.

بانک نمونه قرارداد، از خدمات حقوقی وینداد است که به کاربران و صاحبان کسب‌‌وکار این امکان را می‌دهد با صرف هزینه کم و در سریع‌ترین زمان به نمونه قراردادهای جامع حقوقی دسترسی داشته باشند و همچنین با استفاده از آموزش مندرج در نمونه قراردادها، قرارداد مطلوب و کاربردی مورد نیاز خود را به آسانی تنظیم کنند.

تنظیم و بررسی قرارداد

تنظیم قراردادهای حقوقی یکی از اموری است که گاه کسب‌وکارها برای انجام آن به وکلای دادگستری مراجعه می‌کنند. اگر چه اکثر وکلای دادگستری امور تنظیم قرارداد را انجام می‌دهند اما پلتفرم حقوقی وینداد در زمینه تنظیم و بررسی قرارداد، چند مزیت عمده به نسبت خدمات وکلا به همراه دارد.

اولا، تنظیم و بررسی قرارداد در استارتاپ وینداد با هزینه‌ای معقول انجام می‌شود که به نسبت دستمزد وکلا ارزان‌تر است.

ثانیا، تنظیم قرارداد در وینداد در دو مرحله انجام می‌شود. در مرحله اول، قرارداد مد نظر، به شکل پیش‌نویس به مشتری ارائه می‌شود تا مشتری نظرات و اصلاحات مورد نظر خود را به وینداد اعلام کند. در مرحله دوم تیم حقوقی وینداد تلاش می‌کند با انجام اصلاحات مورد نظر و نزدیک‌ کردن قرارداد به مقصود مشتری، قرارداد را بازنویسی کند و نسخه نهایی را در اسرع وقت به مشتری تحویل دهد.

مزیت پشتیبانی فنی و حقوقی ده روزه وینداد از قراردادهای تنظیم شده نیز، امتیاز مهمی است که در اکثر موارد نمی‌توان در همکاری با وکلای دادگستری از آن بهره‌مند شد.

تنظیم اوراق قضایی پلتفرم حقوقی وینداد

عمده امتیاز همکاری با وکلای دادگستری برای کسب‌وکارها در حوزه تنظیم اوراق قضایی مانند لایحه‌نویسی، تنظیم دادخواست و شکواییه و تنظیم اظهارنامه است. اگر چه اکثر وکلا امکانات تنظیم اوراق قضایی را برای موکلان خود فراهم می‌آورند، اما این خدمات غالبا با هزینه‌ای بالا صورت می‌گیرد.

همچنین یکی از گلایه‌های رایج کسب‌وکارها در همکاری با وکلا، عدم شفافیت کافی در فرآیند تنظیم اوراق قضایی و پیگیری دعاوی است.

برای حل این مشکلات خدمات حقوقی وینداد در زمینه تنظیم اوراق قضایی، با هزینه‌ای پایین انجام می‌شود و علاوه بر آن، تیم حقوقی وینداد با مشارکت دادن مشتریان خود در فرآیند تنظیم اوراق قضایی، موجب می‌شود تمامی فرآیند تنظیم اوراق قضایی شفاف و باب میل کسب‌وکارها پیش برود.

مزیت دیگر اعمال اظهارنظرهای مشتری در تنظیم اوراق قضایی در استارتاپ وینداد این است که اوراق قضایی تنظیم شده با کیفیتی بالا تهیه می‌شوند و احتمال رد اوراق قضایی توسط محکمه و نیاز به تنظیم مجدد به حداقل می‌رسد.

خدمات دعاوی تخصصی

در حال حاضر، پلتفرم حقوقی وینداد در حوزه دعاوی تخصصی یکی از مهم‌ترین تفاوت‌های استارتاپ وینداد و وکلای دادگستری است.

تیم حقوقی وینداد با داشتن وکلای متخصص در حوزه‌های مالکیت فکری و رقابت، جرایم رایانه‌ای و اسناد تجاری (چک، سفته و…) تمام تلاش خود را در ارائه خدمات پیگیری دعاوی حقوقی و کیفری کسب‌وکارها با هزینه‌ای بسیار اقتصادی به کار می‌گیرد.

اگرچه وکلای دادگستری نیز خدمات پیگیری دعاوی تخصصی را ارائه می‌دهند اما معضل برآورد هزینه و پرداخت مبلغ بالای حق‌الوکاله، همواره کسب‌وکارها را در موضع ضعف قرار می‌دهد.

علاوه بر مزیت اقتصادی بودن خدمات پیگیری دعاوی تخصصی استارتاپ وینداد، وجود شفافیت بالا و پشتیبانی مستمر از موکلان از ابتدا تا انتهای فرآیند دادرسی، سبب می‌شود خدمات حقوقی وینداد در زمینه دعاوی تخصصی، مزایای چشمگیری به نسبت همکاری با وکلای دادگستری داشته باشد.

مشاوره تلفنی

دریافت خدمات مشاوره‌ای، یکی از اهداف اصلی کسب‌وکارها و شرکت‌های تجاری، از همکاری با وکیلای دادگستری است. با این حال دریافت مشاوره از سوی وکلا غالبا به شکل حضوری (حضور در شرکت) انجام می‌شود که علاوه بر هزینه بالای ماهانه و یا ساعتی، سبب می‌شود موضوع فوریت در دریافت مشاوره حقوقی، گاه با مشکل مواجه شود.

برای دریافت مشاوره تلفنی از استارتاپ وینداد لازم است کاربران علاوه بر تعیین زمان مورد نظر، شرحی از پرسش و مشکل حقوقی خود را برای کارشناسان ما ثبت کنند تا مشاوران حقوقی ما در زمان تعیین شده بتوانند با حداکثر آمادگی اقدام به مشاوره حقوقی کنند.

پلتفرم حقوقی وینداد در زمینه ارائه مشاوره تلفنی این امکان را فراهم می‌کند که تیم حقوقی وینداد با داشتن آمادگی و اطلاعات قبلی از پرسش و نیازمندی حقوقی کسب‌وکار، فارغ از زمان و مکان، بتواند خدمات مشاوره‌ای مطلوب و به‌صرفه به کسب‌وکارها و اشخاص ارائه دهد.

ارزیابی حقوقی رایگان

ارزیابی حقوقی به معنای سنجش اوضاع و احوال حقوقی یک کسب‌وکار پیش از آغاز و یا در مسیر توسعه است.

بسیاری از کسب‌وکارها برای تامین هدف ارزیابی حقوقی، دست به قرارداد با وکلای دادگستری می‌زنند و یا به شکل مشاوره حقوقی از آنها تقاضای ارزیابی و اعمال نظر حقوقی می‌کنند.

تردیدی نیست که درخواست ارزیابی حقوقی وضعیت کسب‌وکار از وکلا مستلزم پرداخت هزینه است و ممکن است به کسب‌وکارهای نوپا و استارتاپی فضار اقتصادی نسبتا بالایی وارد کند.

به همین خاطر استارتاپ وینداد با ارائه امکان ارزیابی حقوقی رایگان، موقعیت بسیار ویژه‌ای برای کسب‌وکارها فراهم کرده است تا با پاسخ به چند سوال و انجام گرفتن بررسی سیستم هوشمند وینداد، گزارش کاملی به آنها از وضعیت کسب‌وکار و همچنین چالش‌ها و راهکارهای پیش‌رو ارائه کند.

پلتفرم حقوقی وینداد در زمینه ارزیابی حقوقی رایگان، از دقت بالایی برخوردار است و می‌تواند توصیه‌های مفیدی به صاحبان کسب‌وکارها در زمینه تنظیم قرارداد و… ارائه کند.

تعیین سهام مشارکت در پلتفرم حقوقی وینداد

بسیاری از اشخاص برای راه‌اندازی یک کسب‌وکار نیاز دارند تا بنا به سهم و دخالت مالی و فنی هر شریک، میزان سهام مشارکت را تعیین کنند.

اهمیت تعیین سهام مشارکت از آن جهت است که باعث می‌شود تا از اختلافات مالی و حقوقی شرکا در میانه راه تجارت، تا حد ممکن پیشگیری شود.

در حال حاضر، خدمات تعیین سهام مشارکت برای کسب‌‌وکارها، به طور خاص از سوی وکلای دادگستری ارائه نمی‌شود و تنها می‌توان در قالب مشاوره حقوقی از خدمات وکلا در این زمینه استفاده کرد.

استارتاپ وینداد با فراهم کردن امکان تعیین سهام مشارکت به شکل هوشمند و دقیق قادر است تا با طرح چند پرسش اصلی از کاربر، فرمول عادلانه تعیین سهام مشارکت هر شریک را ارائه کند.

کسب‌وکارهای استارتاپی، کارگاه‌های تولیدی، مغازه‌ها، فروشگاه‌های آنلاین، رستوران‌ها، شرکت‌های بازرگانی و… می‌توانند با استفاده از پلتفرم حقوقی وینداد در حوزه تعیین سهام مشارکت، هم در هزینه تا حد بسیار زیادی صرفه‌جویی کنند و هم با اطمینان از دقت، صحت و محرمانگی اطلاعات در این خدمات ممتاز استارتاپ وینداد، به بهترین شکل عملیات تعیین سهام مشارکت را انجام دهند.

تنظیم خودکار صورتجلسه

یکی از خدمات پلتفرم حقوقی وینداد برای شرکت‌های تجاری، تنظیم خودکار صورتجلسه است. امکانی که تنها با تکیه بر ظرفیت‌های فنی وینداد امکان استفاده را دارد و همکاری با وکلای دادگستری نمی‌تواند آن را برای کسب‌‌وکارها فراهم آورد.

تنظیم صورتجلسه مجامع شرکت‌های تجاری اهمیت بسیار زیادی در خصوص ثبت تغییرات شرکت‌ها دارد. تنظیم خودکار صورتجلسه به شرکت‌ها این امکان را می‌دهد تا در سریع‌ترین زمان ممکن و با صرفه‌جویی بسیار بالای مالی، بتوانند انواع صورتجلسه از جمله صورتجلسه هیات مدیره در خصوص تعیین سمت و دارندگان امضای مجاز، صورتجلسه هیات مدیره در خصوص تغییر محل شرکت، صورتجلسه مجمع عمومی عادی سالیانه، صورتجلسه مجمع عمومی عادی به‌طور فوق‌العاده در جهت تغییر موضوع شرکت و یا تغییر تعداد اعضای هیات مدیره شرکت سهامی خاص را به راحتی تنظیم کنند.

پکیج‌های حقوقی

وکلای دادگستری برای ارائه خدمات مختلف در زمینه مشاوره حقوقی، تنظیم قرارداد و… معمولا کسب‌وکارها را ملزم به تنظیم قرارداد مجزا و پرداخت هزینه جداگانه می‌کنند. چنین واقعیتی سبب می‌شود بسیاری از کسب وکارهای کوچک نتوانند از پس هزینه‌های مختلف خدمات حقوقی وکلای دادگستری بربیایند.

استارتاپ وینداد با ابتکاری خاص توانسته است به کاربران و مخاطبان خود، پکیج‌های حقوقی متنوع، کاربردی و مقرون به صرفه ارائه دهد تا پاسخگوی طیف وسیعی از نیازهای کسب‌وکارها باشد.

پکیج‌های حقوقی وینداد در سه سطح پایه، استاندارد و ویژه، به کسب‌وکارها این امکان را می‌دهد تا با کم‌ترین هزینه و در سریع‌ترین زمان، از خدمات نمونه قراردادهای بانک قرارداد وینداد، تنظیم صورتجلسات مجامع شرکت، مشاوره تلفنی، تنظیم و بررسی اختصاصی قرارداد و پشتیبانی حقوقی استفاده کنند.

پشتیبانان فنی و حقوقی وینداد همواره در تلاش هستند تا پکیج‌های حقوقی را به متنوع‌ترین شکل و با بهترین کیفیت و کمترین هزینه به شرکت‌ها و کسب‌وکارهای مختلف ارائه کنند.

امضای الکترونیک رایگان قرارداد

یکی دیگر از خدمات پلتفرم حقوقی وینداد که به طور رایگان در دسترس اشخاص و کسب‌‌وکارها قرار گرفته است، امکان امضای دیجیتال قرارداد است.

امضای الکترونیک که از موضوعات نسبتا جدید فضای حقوقی ایران است به اشخاص این اجازه را می‌دهد که به صورت غیرحضوری اقدام به امضای قراردادها و اسناد حقوقی کنند.

ویژگی‌های مثبت امضای الکترونیک رایگان قرارداد استارتاپ وینداد، رایگان بودن، امنیت بالا، قابلیت استناد قانونی در محاکم، سرعت بالای عملکرد، پشتیبانی لحظه‌ای و… است که وینداد را از این حیث نسبت به دریافت خدمات وکلای دادگستری، ممتاز و برتر می‌کند.

فراموش نکنید که امضای دیجیتال در دوران شیوع کرونا یکی از امکانات مهمی است که تا حد ممکن اشخاص را در سلامت و امنیت کامل قرار می‌دهد.

درباره پلتفرم حقوقی وینداد نیاز به راهنمایی دارید؟

پلتفرم حقوقی وینداد به دلیل نگاه نوآورانه و استارتاپی و همچنین صرفه اقتصادی بالا، توانسته است رقیبی جدی برای وکلای دادگستری در فضای کسب‌وکارها به حساب بیاید.

پلتفرم حقوقی وینداد با داشتن تیم حقوقی مطلع و باتجربه، متشکل از کارشناسان حقوقی، مشاوران قراردادها و تیم وکلای دادگستری، قادر است تا خدمات متنوعی که در این مطلب ذکر شد را در نهایت سرعت و دقت به اشخاص و کسب‌وکارها ارائه کند.

اگر همچنان در استفاده از خدمات پلتفرم حقوقی وینداد به جای همکاری با وکلای دادگستری تردیدی دارید، می‌توانید با پشتیبانان وینداد در تماس باشید تا به طور کامل در خصوص خدمات پیشروی استارتاپ وینداد اطمینان حاصل کنید.

5/5 - (3 امتیاز)
اشتراک‌گذاری

مشاوره تلفنی حقوقی آنلاین

برای دریافت مشاوره تخصصی خدمات حقوقی کسب‌وکارها ( تنظیم قراردادهای دو زبانه، تنظیم اوراق قضایی، دعاوی تخصصی کسب‌وکارها، مالکیت فکری، کپی‌رایت و غیره) درخواست خود را ثبت نمایید. کارشناسان ما، با شما تماس خواهند گرفت.

نظرات
ثبت نام
Notify of
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
مشاهده تمامی نظرات
آنچه در این مطلب خواهید خواند

نمونه قرارداد مناسب شما

مقالات مرتبط