پروفایل کاربر

بی نامی

اجرای احکام چک

با عرض سلام یکی ازدوستانم چکی به مبلغ 5 میلیون تومان ازکسی دردست دارد که حدود دوسال پیش برگ عدم پرداخت خورد وبه شورای حل اختلاف فرستاده شد وحدودیکسال است دراجرای احکام مانده چون دوستم ازخانمش جداشده وبایدازصبح تاشب دنبال کارسه فرزندش باشدکه پیش اوهستندایا او میتوانددرمرحله اجرای احکام به بنده وکالت رسمی بدهدکه من دنبال وصول آن بروم دادگاه می پذیرد

مشاهده سوالات مشابه

پاسخ‌ها (1)

پاسخ تیم حقوقی وینداد

زهرا بیات

4 سال پیش

سلام


انجام امورد مربوط به یک شخص در  محاکم دادگستری و اجرای احکام در قالب عقد وکالت مستلزم دارا بودن پروانه وکالت دادگستری است.


با احترام

تیم حقوقی وینداد

هر سوال حقوقی داشتید از ما بپرسید. متخصص‌های ما در سریع‌ترین زمان ممکن به سوال شما جواب تخصصی می‌دهند.

بیشتر بخوانید

پروفایل کاربر

زهرا قربانی

ازادی ماشین

سلام 2هفته پیش همسربنده روبه جرم سرقت گرفتن وماشین بنده روهم توقیف کردن بعدازدوهفته اوردنش اگاهی امروزمنوخواستن اگاهی گفتن یک قهوه جوش 4نفره که شوهرم اورده بود وباپرینت حساب یکی ازکارتهاموفرداببرم واسشون حالامن میترسم برم واسم دردسربشه

پروفایل کاربر

محمود صادقی

شکایت از سهامدار (مدیر عامل) توسط سهام دار دیگر

با سلام و احترام ، شرکتی تاسیس شده که سه نفر سهام دار دارد به نسبت های 49-49 و 2 درصد یک از سهامداران مدیر عامل و مدیر بازاریابی و فروش و یکی دیگر مدیر اداری و مالی شرکت است .
در انجام اولین پروژه شرکت ،مدیر عامل بجای حساب شرکت حساب شخصی را برای واریز وجه به مشتریان ارائه و دریافتی داشته است . و در پروژه دوم که به مدت کوتاهی پس از پروژه اول بوده مدیر عامل به بهانه مریض بودن 30 الی 45 روز پاسخ گوی شریک و هیچ شخص و مشتری نبوده اند .
مدیر اداری و مالی پاسخ گوی مشتریان بودند تا زمانی که اطلاع پیدا میکنند مدیر عامل در سفر تشریف دارند و از آن به بعد فقط جواب گوی مسائل مهم بودند .
حال پس از پایان سفر مدیریت ادعای کم کاری از مدیر اداری نموده و اعلام میدارند که باید بدون دریافت سود و زیان پروژه توسط مدیر اداری از لیست سهام داران خارج شود . هیچ گونه همکاری در خصوص فعالیت شرکت ننموده و اقدام به انجام پروژه های دیگر نموده است که به اطلاع شریک دیگر نمیدهد. و مدیریت دارای حق امضا و رئیس هیات مدیره بوده و سهام دار 2 درصدی نیز از اعضای خانواده ایشان است و اقدام به تشکیل جلسات هیات مدیره هم نمیدهد .
لطفا راهنمایی کنید که چه اقدامی میتوان انجام داد تا جلوی ضرر و زیان بیشتر رو گرفت. ممنون .

پروفایل کاربر

فرزان فتحی

اعاده حیثیت

شخص حقوقی شرکت بعد از اخراجم(در غیابم در کمیته انضباطی) علیه من شکایت کرده با 2 اتهام: تبلیغ علیه نظام و اهانت به مقدسات اسلام
مدیر حقوقی شرکت به نمایندگی از شخص حقوقی شرکت ازم شکایت کرده.
بنده استخدام رسمی بودم و الان هم دوباره با همون وضعیت استخدام رسمی به کارم برگشتم.
با توجه به ساختگی بودن صفحه اینستاگرام مطروحه در پرونده، بازپرس بار اول قرار موقوفی تعقیب زده و بعد از اعتراض شرکت، بار دوم هم قرار منع تعقیب صادر کرده. چند وقت پیش با حکم قضایی به کارم برگشتم. منتهی الان دوباره به منع تعقیب اعتراض کردن.
اگه قرار قطعی تبرئه‌ی من صادر شد، می‌تونم عیله شخص حقوقی اعاده حیثیت بکنم یا خیر؟ یا اینکه فقط می‌تونم علیه اون اشخاصی که در کمیته انضباطی اون اتهام واهی رو مسجل دونستن و حکم اخراجم رو امضا کردن اعاده حیثیت بکنم؟ و اینکه اگر از شخص حقوقی شکایت بکنم، می‌تونم در قبال رضایتم ازشون خواسته‌های مالی بکنم؟

تمامی حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت متعلق به وینداد (عدل آفرینان وینا دادگر نوین) می‌باشد