سید یاور محمدی زاویه
استخدام بازنشسته در شرکت خصوصی
شش ساله بازنشسته تامین اجتماعی هستم و جانباز نیز میباشم آیا می توانم در یک شرکت خصوصی به عنوان حسابدار نیمه وقت کار کنم ممنون
مشاهده سوالات مشابه
پاسخها (1)
هر سوال حقوقی داشتید از ما بپرسید. متخصصهای ما در سریعترین زمان ممکن به سوال شما جواب تخصصی میدهند.
بیشتر بخوانید
سید محمد حسینی
پیگیری قرارداد
سلام
وقت بخیر
من با یک برنامه نویس برای انجام پروژه برنامه نویسی قرارداد داشتم و ایشون علاوه بر عدم تحویل پروژه، تحت هیچ شرایطی پاسخگو نیستند. الان مدت زمان قرارداد تموم شده و ایشون چیزی تحویل ندادن و باعث شدن خسارات مادی به بنده وارد بشه.
میخواستم ببینم از کدام مرجع قانونی میتونم قرارداد رو پیگیری کنم؟
باتشکر
فاطمه رضایی
چطور قرارداد دوطرفه تنظیم کنم
سلام من دو ماهه برای یه شرکت پیمانکاری بدون حقوق کار کردم و دستمزد ۹ تومن به علاوه بیمه میخواد بده، اما من نشکنی فعلا با حقوق ندارم ، اسم قرار داد ، قرارداد کار معین هست.
اول اینکه این عنوان درسته؟
مدت قرارداد هم ذکر شده ۷ ماه.
ولی از طرفی از من سفته ۶۰ میلیونی میخواد. و تو قرار داد هیچ عیدی و سنوات در نظر گرفته نشده. وبا چند شرایط گفته قرارداد از طرف کارفرما میتونه فسخ بشه.و در آخر هم گفته شکایتی نباید داسته باشم و نهایتا داور طرفی مرضین مشکلات رو حل کنه،
من باید چیکار کنم و چه چیز هایی رو تغییر بدم،
از طرفی مدت سفته هم ننوشته.
و اینکه من اگر تو لین مدت اذیت بشم میخوام سال آینده شکایت کنم و حقوق کامل بگیرم ولی با امضای این قراداد اصلا نمیدونم ممکنه یا نه
مریم مزارعی
اقاله قراداد
باسلام و احترام
اینجانب ناخنکارم و میزی در سالنی با قرارداد ۱ ساله به مبلغ ۱۰۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال بعنوان پیش پرداخت و کرایه ماهانه ۲۸/۰۰۰/۰۰۰ ریال اجاره کرده ام و بعد از ۲۰ روز کار کاردن به دلیل بیماری قادر به ادامه نبودم و با سالن دار هماهنگ کرده و تخلیه کرده ام و اما مدیر سالن حاضر به فسخ و نوشتن تاریخ تخلیه در پشت قرداد نیست و همچنین بنده با ایشان توافق نمودم که اجاره ماه اول را برای ایشان واریز نمایم
سوال بنده اینجاست با توجه به اینکه پشت قراداد تاریخ تخلیه قید نشده است و از طرف سالن دار اقاله ای صورت نگرفته باید اجاره را بدون صورت جلسه به ایشان پرداخت نمایم و اگر قرار باشد صورتجلسه نوشته شود متن آن به چه صورت باشد بهتر است
چون ممکنه پول پیش من رو هم به من برگشت نزنه
با تشکر